REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/14477
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGołaszewska-Kaczan, Urszula-
dc.date.accessioned2023-01-23T13:48:45Z-
dc.date.available2023-01-23T13:48:45Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationStrategie rozwoju firm handlowych, red. nauk. Jerzy Sikorski, Białystok 2001, s. 82-85pl
dc.identifier.isbn83-87884-95-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/14477-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleTeleshopping w działalności firm handlowychpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holderCopyright © by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2001pl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesAltkorn J., Kramer T. (red.), Leksykon marketingu, PWE, Warszawa 1998.pl
dc.description.referencesGalas K.J., Dystrybucja produktów, "Marketing i Rynek" 1996, nr 11.pl
dc.description.referencesKotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrożenie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa 1999.pl
dc.description.referencesKrajewski J., Zakupy na wizji, "Busienessman Magazine" 1995, nr 7.pl
dc.description.referencesOtto J., Marketing bezpośredni, Business Press Ltd., Warszawa 1994.pl
dc.description.referencesSzuman M., Dobski P., Marketing bezpośredni, Infor, Warszawa 1997.pl
dc.description.referencesSztucki T., Encyklopedia marketingu. Definicje. Zasady. Metody, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1998.pl
dc.description.firstpage82pl
dc.description.lastpage85pl
dc.identifier.citation2Strategie rozwoju firm handlowych, red. nauk. Jerzy Sikorskipl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WZarz)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
U_Golaszewska_Kaczan_Teleshopping.pdf265,72 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)