REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/1442
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSieradzan, Jacek-
dc.date.accessioned2014-08-12T06:28:10Z-
dc.date.available2014-08-12T06:28:10Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationIdea. Studia nad strukturą i rozwojem pojęć filozoficznych, vol. 21, 2009, s. 19-34pl
dc.identifier.issn0860-4487-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/1442-
dc.descriptionJACEK SIERADZAN (Białystok)pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleBez paiderasteia nie ma paideia: pedagogiczny aspekt pederastii starogreckiejpl
dc.title.alternativeNo Paiderasteia Without Paideia: Pedagogical Aspect of Ancient Greek Pederastypl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/idea.2009.21.02pl
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (WFiloz)
Idea. Studia nad strukturą i rozwojem pojęć filozoficznych, 2009, XXI

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Idea_2009_21_Sieradzan.pdf201,41 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)