REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/14409
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGołaszewska-Kaczan, Urszula-
dc.contributor.authorGrześ, Anna-
dc.date.accessioned2023-01-13T10:22:15Z-
dc.date.available2023-01-13T10:22:15Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationAnaliza strategiczna. Wybrane metody, pod red. Urszuli Gołaszewskiej-Kaczan, Białystok 2000, s. 63-84pl
dc.identifier.isbn83-87884-42-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/14409-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.descriptionAutorzy rozdziału: Urszula GOŁASZEWSKA-KACZAN - IV.I, 2, 3, 4 i Anna GRZEŚ - IV.5-
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleMetody analizy mikrootoczeniapl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holderCopyright © by Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2000pl
dc.description.referencesG. Gierszewska, M. Romanowska, Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1994pl
dc.description.referencesJ. Hołub, J. Perenc, Ocena grup strategicznych jako instrument analizy rynku i konkurencji, cz. I, "Marketing i Rynek" 1997, nr 3.pl
dc.description.referencesJ. Hołub, J. Perenc, Ocena grup strategicznych jako instrument analizy rynku i konkurencji, cz. II, "Marketing i Rynek" 1997, nr 4.pl
dc.description.referencesA. Kaleta, Analiza strategiczna w przemyśle, Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu im. O. Langego, Wrocław 1997.pl
dc.description.referencesH. Kreikenbaum, Strategiczne planowanie w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996.pl
dc.description.referencesM. Marchesnay, Zarządzanie strategiczne. Geneza i rozwój, Poltext, Warszawa 1994.pl
dc.description.referencesZ. Pierścionek, Strategie rozwoju firmy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996.pl
dc.description.referencesM.E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, PWE, Warszawa 1992.pl
dc.description.referencesM. Romanowska, Strategie rozwoju i konkurencji, Centrum Informacji Menedżera, Warszawa 1998.pl
dc.description.referencesK. Rudnicki, Konkurencja w mediach, "Marketing w praktyce" 1999, nr 5.pl
dc.description.referencesH. Steinmann, G. Schreyogg, Zarządzanie. Podstawy kierowania przedsiębiorstwem. Koncepcje, funkcje, przykłady, Wyd. Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 1992.pl
dc.description.referencesStrategar, Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, PWE, Warszawa 1995.pl
dc.description.referencesJ. Supernat, Zarządzanie strategiczne. Pojęcia i koncepcje, Kolonia Limited, Wrocław 1998.pl
dc.description.firstpage63pl
dc.description.lastpage84pl
dc.identifier.citation2Analiza strategiczna. Wybrane metody, pod red. Urszuli Gołaszewskiej-Kaczanpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WZarz)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
U_Golaszewska_Kaczan_A_Grzes_Metody_analizy_mikrootoczenia.pdf712,57 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)