REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/13548
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKamecka, Małgorzata-
dc.date.accessioned2022-07-04T09:35:10Z-
dc.date.available2022-07-04T09:35:10Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationInterdisciplinary Perspectives in Foreign Language Teacher Education, ed. by Krzysztof Bogacki, Barbara Głowacka and Dorota Potocka, Białystok 2008, s. 171-179pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-148-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/13548-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.description.abstractThe author, a lecturer in the history of France to first- and second-year students of French philology, focuses her analysis on the essence of primary texts. Quoting the classifications provided by contemporary historiography, she presents the primary texts she has chosen and employed in her work with her students. Familarising future philologists with the methods of primary text interpretation as employed by a historian is consistent with the rule of interdisciplinarity in foreign language teaching.pl
dc.language.isofrpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjecthistorypl
dc.subjectFrancepl
dc.subjectprimary textspl
dc.subjectinterpretationpl
dc.subjectinterdisciplinaritypl
dc.titleL' exploitation des documents source pendant les cours d 'histoire de Francepl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2008pl
dc.description.Emailmkamecka@ interia.plpl
dc.description.AffiliationUniversité de Białystokpl
dc.description.referencesALEKSANDROWICZ-PĘDICH L. (2006), Rozwijanie kompetencji interkulturowej na studiach biznesowych. Propozycje programowe, Białystok: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku.pl
dc.description.referencesBRAUDEL F. (1999), Historia i trwanie, Warszawa: Czytelnik.pl
dc.description.referencesBRIGNON J. (éd.) (1983), Histoire Géographie classe de 4e, Paris: Hatier.pl
dc.description.referencesBUKSIŃSKI T. (1992), Interpretacja źródeł historycznych pisanych, Warszawa-Poznań: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl
dc.description.referencesGASZTOLD B. (1998), «Teksty literackie w nauce języka obcego» in : Języki Obce w Szkole, n° 2, 99-102.pl
dc.description.referencesGUIGUE J. (éd.) (1989), Histoire Géographie. Initiation à l'économie 3e, Paris: Bordas.pl
dc.description.referencesHARLAY A. (1995), Histoire de France. Faits et personnages principaux, lectures de compréhension, documents culturels, cartes historiques, illustrations, photographies, Milan: La Spiga Languages.pl
dc.description.referencesLE GOFF J. (2007), Historia i pamięć, Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego.pl
dc.description.referencesLUXARDO H. (1998), Au temps de la Révolution française, Paris: Hachette.pl
dc.description.referencesPOIRIER R. (eds.) (1964), Images et épisodes de 100 grandes figures françaises de Jeanne d'Arc au Dr Schweitzer, Paris : Librairie Gründ.pl
dc.description.referencesTOPOLSKI J. (1998), Jak się pisze i rozumie historię. Tajemnice narracji historycznej, Warszawa: Oficyna Wydawnicza Rytm.pl
dc.description.referencesTOPOLSKI J. (2005), Wprowadzenie do historii, Poznań: Wydawnictwo Poznańskie.pl
dc.description.referencesTOPOLSKI J. (1984), Metodologia historii, Warszawa: PWN.pl
dc.description.referencesZOLA E. (1928), (Euvres complètes, La vérité en marche, t. 47, Paris: François Bernouard.pl
dc.description.firstpage171pl
dc.description.lastpage179pl
dc.identifier.citation2Interdisciplinary Perspectives in Foreign Language Teacher Education, ed. by Krzysztof Bogacki, Barbara Głowacka and Dorota Potockapl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
M_Kamecka_L'exploitation_des_documents_source.pdf458,39 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)