Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/13548
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kamecka, Małgorzata | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-04T09:35:10Z | - |
dc.date.available | 2022-07-04T09:35:10Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Interdisciplinary Perspectives in Foreign Language Teacher Education, ed. by Krzysztof Bogacki, Barbara Głowacka and Dorota Potocka, Białystok 2008, s. 171-179 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-7431-148-9 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/13548 | - |
dc.description | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021. | pl |
dc.description.abstract | The author, a lecturer in the history of France to first- and second-year students of French philology, focuses her analysis on the essence of primary texts. Quoting the classifications provided by contemporary historiography, she presents the primary texts she has chosen and employed in her work with her students. Familarising future philologists with the methods of primary text interpretation as employed by a historian is consistent with the rule of interdisciplinarity in foreign language teaching. | pl |
dc.language.iso | fr | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.subject | history | pl |
dc.subject | France | pl |
dc.subject | primary texts | pl |
dc.subject | interpretation | pl |
dc.subject | interdisciplinarity | pl |
dc.title | L' exploitation des documents source pendant les cours d 'histoire de France | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2008 | pl |
dc.description.Email | mkamecka@ interia.pl | pl |
dc.description.Affiliation | Université de Białystok | pl |
dc.description.references | ALEKSANDROWICZ-PĘDICH L. (2006), Rozwijanie kompetencji interkulturowej na studiach biznesowych. Propozycje programowe, Białystok: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku. | pl |
dc.description.references | BRAUDEL F. (1999), Historia i trwanie, Warszawa: Czytelnik. | pl |
dc.description.references | BRIGNON J. (éd.) (1983), Histoire Géographie classe de 4e, Paris: Hatier. | pl |
dc.description.references | BUKSIŃSKI T. (1992), Interpretacja źródeł historycznych pisanych, Warszawa-Poznań: Wydawnictwo Naukowe PWN. | pl |
dc.description.references | GASZTOLD B. (1998), «Teksty literackie w nauce języka obcego» in : Języki Obce w Szkole, n° 2, 99-102. | pl |
dc.description.references | GUIGUE J. (éd.) (1989), Histoire Géographie. Initiation à l'économie 3e, Paris: Bordas. | pl |
dc.description.references | HARLAY A. (1995), Histoire de France. Faits et personnages principaux, lectures de compréhension, documents culturels, cartes historiques, illustrations, photographies, Milan: La Spiga Languages. | pl |
dc.description.references | LE GOFF J. (2007), Historia i pamięć, Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego. | pl |
dc.description.references | LUXARDO H. (1998), Au temps de la Révolution française, Paris: Hachette. | pl |
dc.description.references | POIRIER R. (eds.) (1964), Images et épisodes de 100 grandes figures françaises de Jeanne d'Arc au Dr Schweitzer, Paris : Librairie Gründ. | pl |
dc.description.references | TOPOLSKI J. (1998), Jak się pisze i rozumie historię. Tajemnice narracji historycznej, Warszawa: Oficyna Wydawnicza Rytm. | pl |
dc.description.references | TOPOLSKI J. (2005), Wprowadzenie do historii, Poznań: Wydawnictwo Poznańskie. | pl |
dc.description.references | TOPOLSKI J. (1984), Metodologia historii, Warszawa: PWN. | pl |
dc.description.references | ZOLA E. (1928), (Euvres complètes, La vérité en marche, t. 47, Paris: François Bernouard. | pl |
dc.description.firstpage | 171 | pl |
dc.description.lastpage | 179 | pl |
dc.identifier.citation2 | Interdisciplinary Perspectives in Foreign Language Teacher Education, ed. by Krzysztof Bogacki, Barbara Głowacka and Dorota Potocka | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) Książki/Rozdziały (WFil) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
M_Kamecka_L'exploitation_des_documents_source.pdf | 458,39 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)