REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/13547
Tytuł: Commercial Dimensions of the Harlem Renaissance - the Press
Autorzy: Głębocki, Zdzisław
Słowa kluczowe: Harlem Renaissance
African American press
The Crisis
Data wydania: 2008
Data dodania: 4-lip-2022
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Interdisciplinary Perspectives in Foreign Language Teacher Education, ed. by Krzysztof Bogacki, Barbara Głowacka and Dorota Potocka, Białystok 2008, s. 161-170
Abstrakt: Multicultural concepts recently blooming in cultural studies impose interdisciplinary approach in both research and instruction. This leads to inquiry in the domain of mass culture and commercialism in their historical contexts. The article discusses African American press of the 1920s, its role in' stimulating the Harlem Renaissance and traces its entanglement with the mounting commercial forces which resulted in various racial and class tensions.
Afiliacja: Uniwersytet w Białymstoku
E-mail: glebocki@uwb.edu.pl
Opis: Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.
URI: http://hdl.handle.net/11320/13547
ISBN: 978-83-7431-148-9
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2008
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Z_Glebocki_Commercial_Dimensions_of_the_Harlem.pdf579,49 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)