REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/13441
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorRoszkowska, Ewa-
dc.date.accessioned2022-06-13T12:03:44Z-
dc.date.available2022-06-13T12:03:44Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationRozwój regionalny cele i metody, praca zbiorowa pod red. Andrzeja F. Bociana, Białystok 2001, s. 143-158pl
dc.identifier.isbn83-87884-89-8-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/13441-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleTypy zachowań konsumenta na rynku - ujęcie w teorii kompleksów regułpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holderCopyright © by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2001pl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstoku, Wydział Ekonomicznypl
dc.description.referencesBurns T.R, Gomolińska A., Modeling Sodal Game Systems by Rule Complexes, [w:] Polkowski L., Skowron A, Proceeding of the First International Conference on Rough Sets and Current Trends in Computing (RSCTC'98), Warszawa, Springer Verlag 1998.pl
dc.description.referencesBurns T.R., Gomolińska A., The Theory of Socially Embedded Games, the Mathematics of Social Relationships, Rule Complexes, and Action Modlities, "Quality and Quantity, International Journal of Methodology", 2001, 34(2).pl
dc.description.referencesBurns T.R, Gomolińska A., Meeker A., The Theory of Sodally Embedded Games, Applications and Extensions to Open and Closed Games, "Quality and Quantity, International Journal of Methodology", 2001, 35( 1).pl
dc.description.referencesBurns T.R., Gomolińska A., Meeker A., De Ville P., The General Theory of Games, Rule Complexes, Action, Modalities and Transformations, Uppsala, Sweden 1998, Uppsala Theory Circle Raport.pl
dc.description.referencesBurns T.R., Gomolińska A, Roszkowska E., Rule Complexes of the Sodal Game Theory, The First World Congress of the Game Theory Society, Games 2000, Bilbao, Spain.pl
dc.description.referencesGomolińska A., Rule Complexes for Representing Sodal Actors and Interactions, "Studies in Logic, Grammar and Rhetoric", 1999, 3(16).pl
dc.description.referencesEngel J.F., Blacwell R.D., Miniard P.W., Consumer Behavior, The Dryden Press Chicago 1993.pl
dc.description.referencesGajewski S., Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing, WUŁ, Łódź 1994.pl
dc.description.referencesGarbarski L., Zrozumieć nabywcę, PWE, Warszawa 1994.pl
dc.description.referencesHansen F., Consumer Choise Behavior. A Conitive Theory, The Free Press, New York 1972.pl
dc.description.referencesKotler P., Marketing, analiza, planowanie, wdrażanie i kontrora, Northwestern University, Gebethner&Spółka, Warszawa 1994.pl
dc.description.referencesPohorille M., Mechanizmy i kierunki zmian w konsumpcji społeczeństwa polskiego, [w:] Systemy wartości a wzory konsumpcji społeczeństwa polskiego, Instytut Socjologii UW, Warszawa 1980.pl
dc.description.referencesRudnicki L., Zachowanie konsumentów na rynku, PWE, Warszawa 2000.pl
dc.description.referencesRunyon K.E., Stewart D .W., Consumer Behavior, Merrill Publishing Company, Columbus 1987.pl
dc.description.referencesSheth J.N., A Review of Buyer Behavior, "Management Science", 1967, nr 12.pl
dc.description.referencesSzczepański J., Konsumpcja a rozwój człowieka, PWE, Warszawa 1981.pl
dc.description.referencesŚwiatowy G., Zachowania konsumenckie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 1994.pl
dc.description.referencesVelben T., Teoria klasy próżniaczej, PWN, Warszawa 1971.pl
dc.description.firstpage143pl
dc.description.lastpage158pl
dc.identifier.citation2Rozwój regionalny cele i metody, praca zbiorowa pod red. Andrzeja F. Bocianapl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WEiF)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
E_Roszkowska_Typy_zachowan_konsumenta_na_rynku.pdf1,49 MBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)