REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/13374
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGołaszewska-Kaczan, Urszula-
dc.date.accessioned2022-05-25T11:13:38Z-
dc.date.available2022-05-25T11:13:38Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationEkonomia-Polityka-Etyka. Tom II, praca zbiorowa pod red. Andrzeja F. Bociana, Białystok 2005, s. 91-95pl
dc.identifier.isbn83-7431-056-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/13374-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleZmiana oblicza współczesnego klienta a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwapl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holderCopyright © Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2005pl
dc.description.AffiliationWydział Ekonomiczny, Uniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesAdamczyk J., Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa w teorii i praktyce, [w:] Niestrój R. (red. ) Zarządzanie przedsiębiorstwem XXI wieku, Wyd. AE w Krakowie, Kraków 2002.pl
dc.description.referencesBerbeka J., Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów, "Marketing i Rynek", 1999, nr 1.pl
dc.description.referencesBrown S. A, Strategiczne podejście do klientów, PWE, Warszawa 2003pl
dc.description.referencesGłówne tendencje rynkowe, ,,Zarządzanie na świecie" 1999, nr 4.pl
dc.description.referencesMayer A., Domach F., Główne czynniki poprawy zadowolenia klientów, ,,Zarządzanie na świecie" 1998, nr 12.pl
dc.description.referencesMazurek-Łopacińska K., Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 2002.pl
dc.description.referencesMazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa 2003.pl
dc.description.referencesPrahalad C. K., Ramaswamy V., Co-opting customer competence, "Harvard Business Review" 2000, styczeń-luty, (Dołączanie kompetencji klienta, "Przegląd Organizacji" 2000, nr 2, opr. Aniszewska G.).pl
dc.description.referencesSimon H., Tajemniczy mistrzowie. Studia przypadków, PWN, Warszawa 1999.pl
dc.description.referencesWawrzyniak B., Przedsiębiorstwo jako organizacja służąca otoczeniu, [w:] Romanowska M., Trocki M. (red.), Przedsiębiorstwo partnerskie, Difin, Warszawa 2002.pl
dc.description.referencesZymonik Z., Zymonik J., Klient XXI wieku i wartość dla niego tworzona, [w:] Nowe tendencje w nauce o organizacji i zarządzaniu u progu XXI wieku, Prace naukowe IOiZ PW Nr 71, Seria: Konferencje Nr 22, Oficyna Wydawnicza PW, Wrocław 2001.pl
dc.description.firstpage91pl
dc.description.lastpage95pl
dc.identifier.citation2Ekonomia-Polityka-Etyka. Tom II, praca zbiorowa pod red. Andrzeja F. Bocianapl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WZarz)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
U_Golaszewska_Kaczan_Zmiana_oblicza_wspolczesnego_klienta.pdf408,62 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)