Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/13286
Tytuł: | Foreign Language Pedagogy in the Light of Cognitive Linguistics Research (Series Second Language Learning and Teaching), edited by Grzegorz Drożdż and Barbara Taraszka-Drożdż, Cham, Switzerland: Springer, 2020, 131pp. ISBN: 978-3-030-58774-1. EUR 48.14 |
Autorzy: | Karczewski, Daniel |
Data wydania: | 2021 |
Data dodania: | 18-maj-2022 |
Wydawca: | The University of Białystok |
Źródło: | Crossroads. A Journal of English Studies 35 (4/2021), pp. 57-61 |
Afiliacja: | University of Białystok, Poland |
Nota biograficzna: | Daniel Karczewski - is an Associate Professor in the Center for Linguistic Studies at the University of Białystok, Poland. He was the prize winner of the Polish Cognitive Linguistics Association competition for the best Ph.D. dissertation in cognitive linguistics in 2014. He is the author of Generyczność w języku i w myśleniu. Studium kognitywne (Genericity in Language and Thought. A Cognitive Study). His current research interests include the generic overgeneralization effect and the phenomenon of normativity. |
E-mail: | dakar@uwb.edu.pl |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/13286 |
DOI: | 10.15290/CR.2021.35.4.04 |
e-ISSN: | 2300-6250 |
metadata.dc.identifier.orcid: | 0000-0001-8255-6018 |
Typ Dokumentu: | Article |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
Właściciel praw: | Creative Commons Attribution NonCommercial ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0) |
Występuje w kolekcji(ach): | Artykuły naukowe (WFil) Crossroads. A Journal of English Studies, 2021, Issue 35 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Crossroads_35_2021_D_Karczewski_Foreign_Languege_Pedagogy.pdf | 593,48 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL