REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/13286
Tytuł: Foreign Language Pedagogy in the Light of Cognitive Linguistics Research (Series Second Language Learning and Teaching), edited by Grzegorz Drożdż and Barbara Taraszka-Drożdż, Cham, Switzerland: Springer, 2020, 131pp. ISBN: 978-3-030-58774-1. EUR 48.14
Autorzy: Karczewski, Daniel
Data wydania: 2021
Data dodania: 18-maj-2022
Wydawca: The University of Białystok
Źródło: Crossroads. A Journal of English Studies 35 (4/2021), pp. 57-61
Afiliacja: University of Białystok, Poland
Nota biograficzna: Daniel Karczewski - is an Associate Professor in the Center for Linguistic Studies at the University of Białystok, Poland. He was the prize winner of the Polish Cognitive Linguistics Association competition for the best Ph.D. dissertation in cognitive linguistics in 2014. He is the author of Generyczność w języku i w myśleniu. Studium kognitywne (Genericity in Language and Thought. A Cognitive Study). His current research interests include the generic overgeneralization effect and the phenomenon of normativity.
E-mail: dakar@uwb.edu.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/13286
DOI: 10.15290/CR.2021.35.4.04
e-ISSN: 2300-6250
metadata.dc.identifier.orcid: 0000-0001-8255-6018
Typ Dokumentu: Article
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Właściciel praw: Creative Commons Attribution NonCommercial ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0)
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (WFil)
Crossroads. A Journal of English Studies, 2021, Issue 35

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Crossroads_35_2021_D_Karczewski_Foreign_Languege_Pedagogy.pdf593,48 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons