REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/13074
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJankowska, Emilia-
dc.date.accessioned2022-04-20T07:08:13Z-
dc.date.available2022-04-20T07:08:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationKlient = nasz pan?, pod red. Agaty Kilon, Białystok 2012, s. 79-86pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-343-8-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/13074-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleStan idealny, czyli sztuka zarządzania kapitałem klientapl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2012pl
dc.description.AffiliationWydział Ekonomii i Zarządzania, Uniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesBlattberg R.C., Getz G., Thomas J.S., Klient jak kapitał. Budowa cennego majątku relacji z klientem i zarządzanie nim, MT Biznes, Konstancin-Jeziorna 2004.pl
dc.description.referencesDudycz T., Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005.pl
dc.description.referencesGordman R., Brot A., Klient, którego musisz mieć. Siedem kroków - jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest twój, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2007.pl
dc.description.referencesKostecki M.J., Zarabiać na niezadowolonym kliencie, dokument elektroniczny, tryb dostępu: http://masterplan.pl/publikacje/ 142 _niezadowolony. php, [data wejścia: 19.03.2010].pl
dc.description.referencesSelden L., Clovin G., Klient anielski, czy diabelski? Odkryj, który jest który, Wydawnictwo EMKA, Warszawa 2007.pl
dc.description.firstpage79pl
dc.description.lastpage86pl
dc.identifier.citation2Klient = nasz pan?, pod red. Agaty Kilonpl
dc.conferenceMateriały z konferencji naukowej pt. "Klient = nasz pan?", zorganizowanej przez Studenckie Koło Menedżerów działające na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku.pl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Materiały konferencyjne (WEiF)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
E_Jankowska_Stan_idealny.pdf315,23 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)