REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/12798
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKisielewska, Alicja-
dc.date.accessioned2022-03-08T10:35:04Z-
dc.date.available2022-03-08T10:35:04Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationArtystów gry z kulturą, red. Andrzej Kisielewski, Białystok 2009, s. 187-198pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-208-0-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/12798-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleSerialowe „prawdziwe życie" jako płaszczyzna gry z kulturąpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by the Authors and Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2009pl
dc.description.referencesAnger D. [1999], Society Seen Through Soap Opera, Toronto: Broadview Press.pl
dc.description.referencesBaczko B. [1994]. Wyobrażenia społeczne. Szkice o nadziei i pamięci zbiorowej, przeł. M. Kowalska, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl
dc.description.referencesBauman Z. [1995]. Ciało i przemoc w obliczu ponowoczesności, Toruń: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.pl
dc.description.referencesBurszta W. J. [2002]. Kultura popularna jako wspólnota uczuciowa, "Kultura Popularna" nr 0.pl
dc.description.referencesBZ [2005]. Fanka serialu "M jak miłość" groziła, że ją zastrzeli, "Fakt" 23.06.pl
dc.description.referencesFeuer J. [1997], Telewizja na żywo: ontologia jako ideologia, przeł. A. Piskorz, (w:) Gwóźdź A. (red.), Pejzaże audiowizualne. Telewizja, wideo, komputer, Kraków: Universitas.pl
dc.description.referencesGodzic W. [1999], Telewizja jako kultura, Kraków: Wydawnictwo Rabid.pl
dc.description.referencesHall E. T. [1997], Ukryty wymiar, przeł. T. Hołówka, Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza S.A.pl
dc.description.referencesHayward J. [1997], Consuming Pleasures. Active Audiences and Serial Fictions from Dickens to Soap Opera, Lexington: The University Press of Kentucky.pl
dc.description.referencesHobson D. [2003], Soap Opera, Cambridge: Polity Press.pl
dc.description.referencesHorton D., Wohl R. R. [1997], Komunikacja masowa i paraspołeczna interakcja. Uwagi o intymności na odległość, przeł. A. Piskorz, (w:) Gwóźdź A. (red.), Pejzaże audiowizualne. Telewizja, wideo, komputer, Kraków: Universitas.pl
dc.description.referencesKisielewska A. [2001]. Język telewizyjny - kanon nowej komunikacji?, (w:) Krzemień-Ojak S., Nowowiejski B. (red.), Przyszłość języka, seria: Kultura i przyszłość, Białystok: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku.pl
dc.description.referencesKozloff S. [1998], Teoria narracji a telewizja, (w:) Allen R. C. (red.), Teledyskursy. Telewizja w badaniach współczesnych, przeł. E. Stawowczyk, Kielce: Wydawnictwo Szumacher.pl
dc.description.referencesMatysek K. [2001]. Wciąga jak diabli, „Rzeczpospolita" 9.03.pl
dc.description.referencesPostman N. [ 2002], Zabawić się na śmierć, przeł. L. Niedzielski, Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza S.A.pl
dc.description.referencesRadłowska R. [2001], Fanklub „Klanu". Emeryci kochają polską telenowelę, „Gazeta Wyborcza" (Kraków), 11.05.pl
dc.description.referencesReeves B. i Nass C. [2000], Media i ludzie, przeł. H. Szczerkowska, Warszawa: Państwowy Instytut Wydawniczy.pl
dc.description.referencesRothenbuhler E. [2003]. Komunikacja rytualna. Od rozmowy codziennej do ceremonii medialnej, przeł. J. Barański. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.pl
dc.description.referencesSeiter E. [1998]. Semiotyka, strukturalizm a telewizja, (w:) Allen R. C. (red.). Teledyskursy. Telewizja w badaniach współczesnych, przeł. E. Stawowczyk. Kielce: Wydawnictwo Szumacher.pl
dc.description.referencesSilverstone R. [1986]. Telewizja a kultura, przeł. W. Kalaga i M. Trela. „Przekazy i Opinie" nr 2/3.pl
dc.description.referencesSpence L. [1995], „They killed off Marlena, but she's on another show now": Fantasy, reality, and pleasure in watching daytime soap operas, (w:) Allen R. C. (red.). To be continued ... Soap operas around the world, London and New York: Routledge.pl
dc.description.referencesWilliams C. T. [1992]. ,,It's Time for My Story". Soap Opera Sources, Structure, and Response, Westport. Connecticut. London: Praeger.pl
dc.description.firstpage187pl
dc.description.lastpage198pl
dc.identifier.citation2Artystów gry z kulturą, red. Andrzej Kisielewskipl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WSK)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Kisielewska_Serialowe_prawdziwe_zycie.pdf5,96 MBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)