Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/12798
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kisielewska, Alicja | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T10:35:04Z | - |
dc.date.available | 2022-03-08T10:35:04Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Artystów gry z kulturą, red. Andrzej Kisielewski, Białystok 2009, s. 187-198 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-7431-208-0 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/12798 | - |
dc.description | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.title | Serialowe „prawdziwe życie" jako płaszczyzna gry z kulturą | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by the Authors and Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2009 | pl |
dc.description.references | Anger D. [1999], Society Seen Through Soap Opera, Toronto: Broadview Press. | pl |
dc.description.references | Baczko B. [1994]. Wyobrażenia społeczne. Szkice o nadziei i pamięci zbiorowej, przeł. M. Kowalska, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. | pl |
dc.description.references | Bauman Z. [1995]. Ciało i przemoc w obliczu ponowoczesności, Toruń: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. | pl |
dc.description.references | Burszta W. J. [2002]. Kultura popularna jako wspólnota uczuciowa, "Kultura Popularna" nr 0. | pl |
dc.description.references | BZ [2005]. Fanka serialu "M jak miłość" groziła, że ją zastrzeli, "Fakt" 23.06. | pl |
dc.description.references | Feuer J. [1997], Telewizja na żywo: ontologia jako ideologia, przeł. A. Piskorz, (w:) Gwóźdź A. (red.), Pejzaże audiowizualne. Telewizja, wideo, komputer, Kraków: Universitas. | pl |
dc.description.references | Godzic W. [1999], Telewizja jako kultura, Kraków: Wydawnictwo Rabid. | pl |
dc.description.references | Hall E. T. [1997], Ukryty wymiar, przeł. T. Hołówka, Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza S.A. | pl |
dc.description.references | Hayward J. [1997], Consuming Pleasures. Active Audiences and Serial Fictions from Dickens to Soap Opera, Lexington: The University Press of Kentucky. | pl |
dc.description.references | Hobson D. [2003], Soap Opera, Cambridge: Polity Press. | pl |
dc.description.references | Horton D., Wohl R. R. [1997], Komunikacja masowa i paraspołeczna interakcja. Uwagi o intymności na odległość, przeł. A. Piskorz, (w:) Gwóźdź A. (red.), Pejzaże audiowizualne. Telewizja, wideo, komputer, Kraków: Universitas. | pl |
dc.description.references | Kisielewska A. [2001]. Język telewizyjny - kanon nowej komunikacji?, (w:) Krzemień-Ojak S., Nowowiejski B. (red.), Przyszłość języka, seria: Kultura i przyszłość, Białystok: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku. | pl |
dc.description.references | Kozloff S. [1998], Teoria narracji a telewizja, (w:) Allen R. C. (red.), Teledyskursy. Telewizja w badaniach współczesnych, przeł. E. Stawowczyk, Kielce: Wydawnictwo Szumacher. | pl |
dc.description.references | Matysek K. [2001]. Wciąga jak diabli, „Rzeczpospolita" 9.03. | pl |
dc.description.references | Postman N. [ 2002], Zabawić się na śmierć, przeł. L. Niedzielski, Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza S.A. | pl |
dc.description.references | Radłowska R. [2001], Fanklub „Klanu". Emeryci kochają polską telenowelę, „Gazeta Wyborcza" (Kraków), 11.05. | pl |
dc.description.references | Reeves B. i Nass C. [2000], Media i ludzie, przeł. H. Szczerkowska, Warszawa: Państwowy Instytut Wydawniczy. | pl |
dc.description.references | Rothenbuhler E. [2003]. Komunikacja rytualna. Od rozmowy codziennej do ceremonii medialnej, przeł. J. Barański. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. | pl |
dc.description.references | Seiter E. [1998]. Semiotyka, strukturalizm a telewizja, (w:) Allen R. C. (red.). Teledyskursy. Telewizja w badaniach współczesnych, przeł. E. Stawowczyk. Kielce: Wydawnictwo Szumacher. | pl |
dc.description.references | Silverstone R. [1986]. Telewizja a kultura, przeł. W. Kalaga i M. Trela. „Przekazy i Opinie" nr 2/3. | pl |
dc.description.references | Spence L. [1995], „They killed off Marlena, but she's on another show now": Fantasy, reality, and pleasure in watching daytime soap operas, (w:) Allen R. C. (red.). To be continued ... Soap operas around the world, London and New York: Routledge. | pl |
dc.description.references | Williams C. T. [1992]. ,,It's Time for My Story". Soap Opera Sources, Structure, and Response, Westport. Connecticut. London: Praeger. | pl |
dc.description.firstpage | 187 | pl |
dc.description.lastpage | 198 | pl |
dc.identifier.citation2 | Artystów gry z kulturą, red. Andrzej Kisielewski | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) Książki/Rozdziały (WSK) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
A_Kisielewska_Serialowe_prawdziwe_zycie.pdf | 5,96 MB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)