REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/1255
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorStala, Józef-
dc.date.accessioned2014-07-11T07:45:11Z-
dc.date.available2014-07-11T07:45:11Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationRocznik Teologii Katolickiej, T. 10, 2011, s. 161-170pl
dc.identifier.issn1644-8855-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/1255-
dc.descriptionKs. Józef Stalapl
dc.description.abstractThe aim of the article is to discuss the problem of improving teaching skills in the field of religious instruction. Religious instructor is not only a teacher, but also a tutor and witness. What he does is an act of communication, so it is necessary to go through suitable religious and pedagogical formation. Teaching religion means participating in God’s pedagogy. The formation should lead one to maturity which means respecting an individual, the ability to answer and interpret educational questions, help people to understand various problems and guide them towards their own maturity.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleUmiejętność działania nauczyciela religii i katechety. Kierunki formacji kształtowania umiejętności pedagogiczno-katechetycznychpl
dc.title.alternative‘The skill of acting‘ of a religious instructor; formation trends in the pedagogy of religious instructionpl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/rtk.2011.10.11pl
dc.description.AffiliationUniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowiepl
dc.description.volume10-
dc.description.firstpage161-
dc.description.lastpage170-
dc.identifier.citation2Rocznik Teologii Katolickiejpl
Występuje w kolekcji(ach):Rocznik Teologii Katolickiej, 2011, tom X

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
RTK_10_2011_Stala.pdf145,33 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)