Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/12255| Tytuł: | „Artystka tak męska w malarstwie…” Identyfikacja twórczości Anny Bilińskiej-Bohdanowicz w ramach kategorii „męskiej” i kobiecej „sztuki” w polskiej krytyce artystycznej przełomu XIX i XX wieku |
| Autorzy: | Bagińska, Agnieszka |
| Data wydania: | 2019 |
| Data dodania: | 29-lis-2021 |
| Wydawca: | Temida 2, Przy współpracy i wsparciu finansowym Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w Białymstoku |
| Źródło: | Przemiany dyskursu emancypacyjnego kobiet, Seria II, Perspektywa polska, redakcja naukowa Anna Janicka, Corinne Fournier Kiss, Barbara Olech, Białystok 2019, s. 365-376 |
| Seria: | Przełomy/Pogranicza. Studia Literackie;28 Studia Kobiece;2 |
| Konferencja: | Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Przemiany formuły emancypacji kobiet od XVII wieku do dwudziestolecia międzywojennego”, Białystok, 26-27 września 2013 |
| Afiliacja: | Uniwersytet Warszawski |
| Nota biograficzna: | Agnieszka Bagińska – mgr, pracuje w Muzeum Narodowym w Warszawie (Zbiory Sztuki Polskiej do 1914 roku). Absolwentka historii sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2010 roku doktorantka Wydziału Historycznego UW. |
| URI: | http://hdl.handle.net/11320/12255 |
| ISBN: | 978-83-65696-42-7 |
| Typ Dokumentu: | Book chapter |
| Właściciel praw: | Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2019 |
| Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (Temida2) Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Przemiany formuły emancypacji kobiet od XVII wieku do dwudziestolecia międzywojennego”, 26-27 września 2013 |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| A_Baginska_Artystka_tak_meska_w_malarstwie.pdf | 223,21 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)
