REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/12255
Tytuł: „Artystka tak męska w malarstwie…” Identyfikacja twórczości Anny Bilińskiej-Bohdanowicz w ramach kategorii „męskiej” i kobiecej „sztuki” w polskiej krytyce artystycznej przełomu XIX i XX wieku
Autorzy: Bagińska, Agnieszka
Data wydania: 2019
Data dodania: 29-lis-2021
Wydawca: Temida 2, Przy współpracy i wsparciu finansowym Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Przemiany dyskursu emancypacyjnego kobiet, Seria II, Perspektywa polska, redakcja naukowa Anna Janicka, Corinne Fournier Kiss, Barbara Olech, Białystok 2019, s. 365-376
Seria: Przełomy/Pogranicza. Studia Literackie;28
Studia Kobiece;2
Konferencja: Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Przemiany formuły emancypacji kobiet od XVII wieku do dwudziestolecia międzywojennego”, Białystok, 26-27 września 2013
Afiliacja: Uniwersytet Warszawski
Nota biograficzna: Agnieszka Bagińska – mgr, pracuje w Muzeum Narodowym w Warszawie (Zbiory Sztuki Polskiej do 1914 roku). Absolwentka historii sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2010 roku doktorantka Wydziału Historycznego UW.
URI: http://hdl.handle.net/11320/12255
ISBN: 978-83-65696-42-7
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2019
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (Temida2)
Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Przemiany formuły emancypacji kobiet od XVII wieku do dwudziestolecia międzywojennego”, 26-27 września 2013

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Baginska_Artystka_tak_meska_w_malarstwie.pdf223,21 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)