Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/1123| Tytuł: | O dwóch błędnych przekonaniach dotyczących kształcenia mowy ucznia |
| Autorzy: | Awramiuk, Elżbieta |
| Słowa kluczowe: | polszczyzna mówiona komunikacja językowa dyskurs szkolny |
| Data wydania: | 2008 |
| Data dodania: | 1-lip-2014 |
| Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
| Źródło: | Z problematyki kształcenia językowego w szkole, t. III, pod red. Piotra Wróblewskiego, Białystok 2008, s. 9-20 |
| Abstrakt: | Artykuł opisuje dwa błędne przekonania dotyczące kształcenia polszczyzny mówionej. Pierwsze dotyczy przeświadczenia, że uczeń na lekcjach (szczególnie języka polskiego) jest bardzo aktywny werbalnie, a drugie - że nauczyciel w kontaktach z uczniami posługuje się polszczyzną wzorcową. Autorka, opierając się na wynikach badań nad komunikacją szkolną, dowodzi, że oba są nieprawdziwe. |
| URI: | http://hdl.handle.net/11320/1123 |
| ISBN: | 978-83-7431-182-3 |
| Typ Dokumentu: | Book chapter |
| Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) Książki/Rozdziały (WFil) |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Problematyka-III s. 9-20.pdf | 75,97 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)
