REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/1123
Tytuł: O dwóch błędnych przekonaniach dotyczących kształcenia mowy ucznia
Autorzy: Awramiuk, Elżbieta
Słowa kluczowe: polszczyzna mówiona
komunikacja językowa
dyskurs szkolny
Data wydania: 2008
Data dodania: 1-lip-2014
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Z problematyki kształcenia językowego w szkole, t. III, pod red. Piotra Wróblewskiego, Białystok 2008, s. 9-20
Abstrakt: Artykuł opisuje dwa błędne przekonania dotyczące kształcenia polszczyzny mówionej. Pierwsze dotyczy przeświadczenia, że uczeń na lekcjach (szczególnie języka polskiego) jest bardzo aktywny werbalnie, a drugie - że nauczyciel w kontaktach z uczniami posługuje się polszczyzną wzorcową. Autorka, opierając się na wynikach badań nad komunikacją szkolną, dowodzi, że oba są nieprawdziwe.
URI: http://hdl.handle.net/11320/1123
ISBN: 978-83-7431-182-3
Typ Dokumentu: Book chapter
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Problematyka-III s. 9-20.pdf75,97 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)