REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/1123
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorAwramiuk, Elżbieta-
dc.date.accessioned2014-07-01T05:44:07Z-
dc.date.available2014-07-01T05:44:07Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationZ problematyki kształcenia językowego w szkole, t. III, pod red. Piotra Wróblewskiego, Białystok 2008, s. 9-20pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-182-3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/1123-
dc.description.abstractArtykuł opisuje dwa błędne przekonania dotyczące kształcenia polszczyzny mówionej. Pierwsze dotyczy przeświadczenia, że uczeń na lekcjach (szczególnie języka polskiego) jest bardzo aktywny werbalnie, a drugie - że nauczyciel w kontaktach z uczniami posługuje się polszczyzną wzorcową. Autorka, opierając się na wynikach badań nad komunikacją szkolną, dowodzi, że oba są nieprawdziwe.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectpolszczyzna mówionapl
dc.subjectkomunikacja językowapl
dc.subjectdyskurs szkolnypl
dc.titleO dwóch błędnych przekonaniach dotyczących kształcenia mowy uczniapl
dc.typeBook chapterpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Problematyka-III s. 9-20.pdf75,97 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)