Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/1123
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Awramiuk, Elżbieta | - |
dc.date.accessioned | 2014-07-01T05:44:07Z | - |
dc.date.available | 2014-07-01T05:44:07Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Z problematyki kształcenia językowego w szkole, t. III, pod red. Piotra Wróblewskiego, Białystok 2008, s. 9-20 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-7431-182-3 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/1123 | - |
dc.description.abstract | Artykuł opisuje dwa błędne przekonania dotyczące kształcenia polszczyzny mówionej. Pierwsze dotyczy przeświadczenia, że uczeń na lekcjach (szczególnie języka polskiego) jest bardzo aktywny werbalnie, a drugie - że nauczyciel w kontaktach z uczniami posługuje się polszczyzną wzorcową. Autorka, opierając się na wynikach badań nad komunikacją szkolną, dowodzi, że oba są nieprawdziwe. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.subject | polszczyzna mówiona | pl |
dc.subject | komunikacja językowa | pl |
dc.subject | dyskurs szkolny | pl |
dc.title | O dwóch błędnych przekonaniach dotyczących kształcenia mowy ucznia | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) Książki/Rozdziały (WFil) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Problematyka-III s. 9-20.pdf | 75,97 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)