REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/1108
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorChmielińska, Aleksandra-
dc.contributor.authorModrzejewska-Świgulska, Monika-
dc.date.accessioned2014-06-26T10:12:43Z-
dc.date.available2014-06-26T10:12:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationCreativity. Theories – Research – Applications, Vol. 1, Issue 1, 2014, pp. 107-118pl
dc.identifier.issn2354-0036pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/1108-
dc.description.abstractThe aim of this article is to present diagnostic research from 42 teaching teams in Polish schools. School reality is analysed in four areas of diagnosis: resources, difficulties, motivation and concerns. The authors analyse the barriers in teachers’ work, from the point of view of innovative approach/ task limitations in particular. They quote qualitative data sources, i.e. direct statements from practitioners teachers and report their subjective experiences.pl
dc.language.isoenpl
dc.publisherFaculty of Pedagogy and Psychology, University of Bialystokpl
dc.subjectLimitations in teachers’ workpl
dc.subjectLimitations in innovation in schoolspl
dc.subjectState diagnosispl
dc.titleLimitations in the Work of Polish Teachers: Report of Researchpl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/ctra.2014.01.01.07-
dc.description.EmailMonika Modrzejewska-Świgulska: modrzejewska@lodz.uni.pl; Aleksandra Chmielińska: chmielinska@op.plpl
dc.description.AffiliationMonika Modrzejewska-Świgulska, Faculty of Educational Scences, University of Lodz, 46/48 Pomorska St., 91-408 Lodz, Poland; Aleksandra Chmielińska, Faculty of Educational Scences, University of Lodz, 46/48 Pomorska St., 91-408 Lodz, Polandpl
dc.description.volume1-
dc.description.issue1-
dc.description.firstpage107-
dc.description.lastpage118-
dc.identifier.citation2Creativity. Theories – Research – Applicationspl
Występuje w kolekcji(ach):Creativity. Theories – Research – Applications, 2014, Vol. 1, Issue 1

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons