REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/11057
Tytuł: Witryny szkolne w kulturze masowej – rozwój wizerunku instytucji szkoły
Inne tytuły: School sites in mass culture – developing the image of the school institution
Autorzy: Laskowski, Piotr Paweł
Słowa kluczowe: kultura masowa
wizerunek
witryny szkolne
narzędzia informacyjno-komunikacyjne
mass culture
image
school sites
information and communication tools
Data wydania: 2020
Data dodania: 10-cze-2021
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Kultura w Polsce w XXI wieku: konteksty społeczne, kulturowe i medialne, red. Ewa Dąbrowska-Prokopowska, Patrycja Goryń, Martyna Faustyna Zaniewska, Białystok 2020, s. 179-191
Konferencja: Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Kultura w Polsce w XXI wieku. Konteksty społeczne, kulturowe i medialne”, Białystok 23 września 2019 r.
Abstrakt: Kultura masowa we współczesnym społeczeństwie stanowi ogół kulturalnych dóbr pochłanianych przez to społeczeństwo przy pomocy Internetu oraz narzędzi komunikacyjno-informacyjnych. Jak wpisują się w kulturę witryny szkolne oraz ich postrzeganie przez konsumentów kultury? W jaki sposób witryna szkolna umożliwia osobom komunikację między sobą oraz integrację wokół środowiska szkoły bądź też środowiska lokalnego? Czy rozwój wizerunku szkoły w sieci Internet jest wzbogacany przez nowe technologie i standardy? Artykuł stanowi próbę opisania wybranych elementów składowych witryn, które mogą przyczynić się do większego zainteresowania szkołą i społecznością zgromadzoną wokół tej szkoły oraz do rozwoju wizerunku tej instytucji.
Mass culture in contemporary society is the whole of cultural goods absorbed by this society using the Internet and communication and information tools. How do school sites fit into culture and their perception by culture consumers? How does a school website enable people to communicate with each other and integrate around the school environment or the local environment? Is the development of the school’s image on the Internet enriched by new technologies and standards? This article is an attempt to describe selected components of websites that can contribute to greater interest in the school and the community gathered around this school and to develop the image of this institution.
Afiliacja: Uniwersytet w Białymstoku
URI: http://hdl.handle.net/11320/11057
ISBN: 978-83-7431-655-2
metadata.dc.identifier.orcid: 0000-0002-8512-607X
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2020;
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Materiały konferencyjne (WSoc)
Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Kultura w Polsce w XXI wieku. Konteksty społeczne, kulturowe i medialne”, 23 września 2019

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
P_Laskowski_Witryny_szkolne_w_kulturze_masowej.pdf292,38 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)