Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/11057
Tytuł: | Witryny szkolne w kulturze masowej – rozwój wizerunku instytucji szkoły |
Inne tytuły: | School sites in mass culture – developing the image of the school institution |
Autorzy: | Laskowski, Piotr Paweł |
Słowa kluczowe: | kultura masowa wizerunek witryny szkolne narzędzia informacyjno-komunikacyjne mass culture image school sites information and communication tools |
Data wydania: | 2020 |
Data dodania: | 10-cze-2021 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Kultura w Polsce w XXI wieku: konteksty społeczne, kulturowe i medialne, red. Ewa Dąbrowska-Prokopowska, Patrycja Goryń, Martyna Faustyna Zaniewska, Białystok 2020, s. 179-191 |
Konferencja: | Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Kultura w Polsce w XXI wieku. Konteksty społeczne, kulturowe i medialne”, Białystok 23 września 2019 r. |
Abstrakt: | Kultura masowa we współczesnym społeczeństwie stanowi ogół kulturalnych dóbr pochłanianych przez to społeczeństwo przy pomocy Internetu oraz narzędzi komunikacyjno-informacyjnych. Jak wpisują się w kulturę witryny szkolne oraz ich postrzeganie przez konsumentów kultury? W jaki sposób witryna szkolna umożliwia osobom komunikację między sobą oraz integrację wokół środowiska szkoły bądź też środowiska lokalnego? Czy rozwój wizerunku szkoły w sieci Internet jest wzbogacany przez nowe technologie i standardy? Artykuł stanowi próbę opisania wybranych elementów składowych witryn, które mogą przyczynić się do większego zainteresowania szkołą i społecznością zgromadzoną wokół tej szkoły
oraz do rozwoju wizerunku tej instytucji. Mass culture in contemporary society is the whole of cultural goods absorbed by this society using the Internet and communication and information tools. How do school sites fit into culture and their perception by culture consumers? How does a school website enable people to communicate with each other and integrate around the school environment or the local environment? Is the development of the school’s image on the Internet enriched by new technologies and standards? This article is an attempt to describe selected components of websites that can contribute to greater interest in the school and the community gathered around this school and to develop the image of this institution. |
Afiliacja: | Uniwersytet w Białymstoku |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/11057 |
ISBN: | 978-83-7431-655-2 |
metadata.dc.identifier.orcid: | 0000-0002-8512-607X |
Typ Dokumentu: | Book chapter |
Właściciel praw: | © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2020; |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) Materiały konferencyjne (WSoc) Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Kultura w Polsce w XXI wieku. Konteksty społeczne, kulturowe i medialne”, 23 września 2019 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
P_Laskowski_Witryny_szkolne_w_kulturze_masowej.pdf | 292,38 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)