Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/11057
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Laskowski, Piotr Paweł | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-10T09:09:14Z | - |
dc.date.available | 2021-06-10T09:09:14Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Kultura w Polsce w XXI wieku: konteksty społeczne, kulturowe i medialne, red. Ewa Dąbrowska-Prokopowska, Patrycja Goryń, Martyna Faustyna Zaniewska, Białystok 2020, s. 179-191 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-7431-655-2 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/11057 | - |
dc.description.abstract | Kultura masowa we współczesnym społeczeństwie stanowi ogół kulturalnych dóbr pochłanianych przez to społeczeństwo przy pomocy Internetu oraz narzędzi komunikacyjno-informacyjnych. Jak wpisują się w kulturę witryny szkolne oraz ich postrzeganie przez konsumentów kultury? W jaki sposób witryna szkolna umożliwia osobom komunikację między sobą oraz integrację wokół środowiska szkoły bądź też środowiska lokalnego? Czy rozwój wizerunku szkoły w sieci Internet jest wzbogacany przez nowe technologie i standardy? Artykuł stanowi próbę opisania wybranych elementów składowych witryn, które mogą przyczynić się do większego zainteresowania szkołą i społecznością zgromadzoną wokół tej szkoły oraz do rozwoju wizerunku tej instytucji. | pl |
dc.description.abstract | Mass culture in contemporary society is the whole of cultural goods absorbed by this society using the Internet and communication and information tools. How do school sites fit into culture and their perception by culture consumers? How does a school website enable people to communicate with each other and integrate around the school environment or the local environment? Is the development of the school’s image on the Internet enriched by new technologies and standards? This article is an attempt to describe selected components of websites that can contribute to greater interest in the school and the community gathered around this school and to develop the image of this institution. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.subject | kultura masowa | pl |
dc.subject | wizerunek | pl |
dc.subject | witryny szkolne | pl |
dc.subject | narzędzia informacyjno-komunikacyjne | pl |
dc.subject | mass culture | pl |
dc.subject | image | pl |
dc.subject | school sites | pl |
dc.subject | information and communication tools | pl |
dc.title | Witryny szkolne w kulturze masowej – rozwój wizerunku instytucji szkoły | pl |
dc.title.alternative | School sites in mass culture – developing the image of the school institution | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2020; | - |
dc.description.Affiliation | Uniwersytet w Białymstoku | pl |
dc.description.references | Bandura A., (2002), Growing primacy of human agency in adaptation and change in the electronic era, „European Psychologist”, nr 7. | pl |
dc.description.references | Blanchard A. L., (2007), Developing a sense of virtual community measure. „CyberPsychology & Behavior”, nr 10(3). | pl |
dc.description.references | Bourdieu P., Passeron J.-C., Neyman E., (2006), Reprodukcja: elementy teorii systemu nauczania, Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN. | pl |
dc.description.references | Coleman S., (1988), Social Capital in the Creation of Human Capital. „The American Journal of Sociology”, Vol. 94. | pl |
dc.description.references | Granovetter M. S., (1973),The Strength of Weak Ties, „American Journal of Sociology”, Vol. 78. | pl |
dc.description.references | Hardin R., (2009), Zaufanie, Warszawa, Wydawnictwo Sic! | pl |
dc.description.references | Kavanaugh A., Reese D., Carroll John M., Rosson M., (2003), Weak Ties in Networked Communities, „Communities and Technologies”, Springer Netherlands. | pl |
dc.description.references | Paxton P., (1999), Is social capital declining in the United States? A multiple indicator assessment, „American Journal of Sociology”, nr 105(1). | pl |
dc.description.references | Portes A., (2000), The Two Meanings of Social Capital, „Sociological Forum”, nr 15. | pl |
dc.description.references | Putnam R., (2000), Bowling Alone: The Collapse and Revival of American Community, Schuster, New York, Simon &. | pl |
dc.description.references | Wellman B., (2001), Computer Networks As Social Networks, „Science”, nr 293. | pl |
dc.description.firstpage | 179 | pl |
dc.description.lastpage | 191 | pl |
dc.identifier.citation2 | Kultura w Polsce w XXI wieku: konteksty społeczne, kulturowe i medialne, red. Ewa Dąbrowska-Prokopowska, Patrycja Goryń, Martyna Faustyna Zaniewska | pl |
dc.conference | Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Kultura w Polsce w XXI wieku. Konteksty społeczne, kulturowe i medialne”, Białystok 23 września 2019 r. | pl |
dc.identifier.orcid | 0000-0002-8512-607X | - |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) Materiały konferencyjne (WSoc) Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Kultura w Polsce w XXI wieku. Konteksty społeczne, kulturowe i medialne”, 23 września 2019 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
P_Laskowski_Witryny_szkolne_w_kulturze_masowej.pdf | 292,38 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)