REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/11057
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorLaskowski, Piotr Paweł-
dc.date.accessioned2021-06-10T09:09:14Z-
dc.date.available2021-06-10T09:09:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationKultura w Polsce w XXI wieku: konteksty społeczne, kulturowe i medialne, red. Ewa Dąbrowska-Prokopowska, Patrycja Goryń, Martyna Faustyna Zaniewska, Białystok 2020, s. 179-191pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-655-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/11057-
dc.description.abstractKultura masowa we współczesnym społeczeństwie stanowi ogół kulturalnych dóbr pochłanianych przez to społeczeństwo przy pomocy Internetu oraz narzędzi komunikacyjno-informacyjnych. Jak wpisują się w kulturę witryny szkolne oraz ich postrzeganie przez konsumentów kultury? W jaki sposób witryna szkolna umożliwia osobom komunikację między sobą oraz integrację wokół środowiska szkoły bądź też środowiska lokalnego? Czy rozwój wizerunku szkoły w sieci Internet jest wzbogacany przez nowe technologie i standardy? Artykuł stanowi próbę opisania wybranych elementów składowych witryn, które mogą przyczynić się do większego zainteresowania szkołą i społecznością zgromadzoną wokół tej szkoły oraz do rozwoju wizerunku tej instytucji.pl
dc.description.abstractMass culture in contemporary society is the whole of cultural goods absorbed by this society using the Internet and communication and information tools. How do school sites fit into culture and their perception by culture consumers? How does a school website enable people to communicate with each other and integrate around the school environment or the local environment? Is the development of the school’s image on the Internet enriched by new technologies and standards? This article is an attempt to describe selected components of websites that can contribute to greater interest in the school and the community gathered around this school and to develop the image of this institution.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectkultura masowapl
dc.subjectwizerunekpl
dc.subjectwitryny szkolnepl
dc.subjectnarzędzia informacyjno-komunikacyjnepl
dc.subjectmass culturepl
dc.subjectimagepl
dc.subjectschool sitespl
dc.subjectinformation and communication toolspl
dc.titleWitryny szkolne w kulturze masowej – rozwój wizerunku instytucji szkołypl
dc.title.alternativeSchool sites in mass culture – developing the image of the school institutionpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2020;-
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesBandura A., (2002), Growing primacy of human agency in adaptation and change in the electronic era, „European Psychologist”, nr 7.pl
dc.description.referencesBlanchard A. L., (2007), Developing a sense of virtual community measure. „CyberPsychology & Behavior”, nr 10(3).pl
dc.description.referencesBourdieu P., Passeron J.-C., Neyman E., (2006), Reprodukcja: elementy teorii systemu nauczania, Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.pl
dc.description.referencesColeman S., (1988), Social Capital in the Creation of Human Capital. „The American Journal of Sociology”, Vol. 94.pl
dc.description.referencesGranovetter M. S., (1973),The Strength of Weak Ties, „American Journal of Sociology”, Vol. 78.pl
dc.description.referencesHardin R., (2009), Zaufanie, Warszawa, Wydawnictwo Sic!pl
dc.description.referencesKavanaugh A., Reese D., Carroll John M., Rosson M., (2003), Weak Ties in Networked Communities, „Communities and Technologies”, Springer Netherlands.pl
dc.description.referencesPaxton P., (1999), Is social capital declining in the United States? A multiple indicator assessment, „American Journal of Sociology”, nr 105(1).pl
dc.description.referencesPortes A., (2000), The Two Meanings of Social Capital, „Sociological Forum”, nr 15.pl
dc.description.referencesPutnam R., (2000), Bowling Alone: The Collapse and Revival of American Community, Schuster, New York, Simon &.pl
dc.description.referencesWellman B., (2001), Computer Networks As Social Networks, „Science”, nr 293.pl
dc.description.firstpage179pl
dc.description.lastpage191pl
dc.identifier.citation2Kultura w Polsce w XXI wieku: konteksty społeczne, kulturowe i medialne, red. Ewa Dąbrowska-Prokopowska, Patrycja Goryń, Martyna Faustyna Zaniewskapl
dc.conferenceOgólnopolska Konferencja Naukowa „Kultura w Polsce w XXI wieku. Konteksty społeczne, kulturowe i medialne”, Białystok 23 września 2019 r.pl
dc.identifier.orcid0000-0002-8512-607X-
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Materiały konferencyjne (WSoc)
Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Kultura w Polsce w XXI wieku. Konteksty społeczne, kulturowe i medialne”, 23 września 2019

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
P_Laskowski_Witryny_szkolne_w_kulturze_masowej.pdf292,38 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)