REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/10888
Tytuł: Dziecko w roli ucznia – refleksje o procesie kształcenia w dwóch metaforach
Autorzy: Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna
Data wydania: 2020
Data dodania: 11-maj-2021
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Dziecko w historii. Sytuacja dziecka w odrodzonym państwie polskim, redakcja naukowa: Elwira J. Kryńska, Agnieszka Suplicka, Łukasz Kalisz, Białystok 2020, s. 179-192
Konferencja: VII Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Dziecko w historii - sytuacja dziecka w odrodzonym państwie polskim", Supraśl 10-11 września 2018
Afiliacja: Uniwersytet w Białymstoku
URI: http://hdl.handle.net/11320/10888
ISBN: 978-83-7431-599-9
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2020;
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Materiały konferencyjne (WNoE)
VII Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Dziecko w historii - sytuacja dziecka w odrodzonym państwie polskim", 10-11 września 2018

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
K_Borawska_Kalbarczyk_Dziecko_w_roli_ucznia.pdf92,1 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)