REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/1015
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorZaniewski, Jan-
dc.contributor.authorNizhneva, Natallia-
dc.contributor.authorNizhneva-Ksenofontova, Nadzeya-
dc.date.accessioned2014-04-16T10:55:23Z-
dc.date.available2014-04-16T10:55:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationLinguodidactica, tom XVII, 2013, s. 231-249pl
dc.identifier.issn1731-6332-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/1015-
dc.description.abstractThe work is devoted to the problem of andragogy – teaching foreign languages to adults. Modern achievements in the field of theory and practice of teaching foreign languages to this contingent are analyzed. The importance of creative approach and the actuality of this problem are emphasized. Extensive social-psychological description of adults is given. Intellectual functions of adults (thinking, attention, memory) are analyzed in detail. In conclusion, conditions and recommendations necessary for achieving the required aims and success in teaching foreign languages to this group of students are enumerated.pl
dc.description.abstractPraca poświęcona jest wybranemu zagadnieniu andragogiki – nauczaniu – języków obcych osób dorosłych. Analizowane są dotychczasowe dokonania w zakresie teorii i praktyki nauczania języków obcych dorosłych oraz podkreśla się ważność i aktualność tego zagadnienia. Dana jest obszerna charakterystyka socjalno-psychologiczna osób dorosłych. Szczegółowo analizowane są intelektualne funkcje dorosłych (myślenie, uwaga, pamięć). W zakończeniu podane są warunki i rekomendacje niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego sukcesu przy edukacji obcojęzycznej tej populacji „uczniów”.pl
dc.language.isorupl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectЯн Заневскиpl
dc.subjectНаталья Николаевна Нижневаpl
dc.subjectНадежда Леонидовна Нижнева-Ксенофонтоваpl
dc.subjectagepl
dc.subjectandragogypl
dc.subjecttypology of studentspl
dc.subjectmemorypl
dc.subjectthinkingpl
dc.subjectattentionpl
dc.titleПроблемы обучения взрослых иностранным языкамpl
dc.title.alternativeTeaching English to adultspl
dc.title.alternativeNauczanie języków obcych osób dorosłychpl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/lingdid.2013.17.17pl
dc.description.AffiliationЯн Заневски - Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, Białystokpl
dc.description.AffiliationНаталья Николаевна Нижнева - Белорусский Государственный Университет, Минскpl
dc.description.AffiliationНадежда Леонидовна Нижнева-Ксенофонтова - Белорусский Государственный Университет, Минскpl
Występuje w kolekcji(ach):Linguodidactica, 2013, tom XVII

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Linguodidactica_17_Zanevski_Nizneva_Nizneva-Ksenofontova.pdf205,62 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)