REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/8602
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKowalczuk, Karol-
dc.date.accessioned2019-11-12T13:18:32Z-
dc.date.available2019-11-12T13:18:32Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationDeath education - the importance of medical care, ed. by Elżbieta Krajewska-Kułak, Andrzej Guzowski , Wojciech Kułak, Emilia Rozwadowska, Cecylia Łukaszuk, Jolanta Lewko, Białystok 2013, s. 971-980pl
dc.identifier.isbn978-83-89934-82-6-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/8602-
dc.language.isoenpl
dc.publisherMedical University of Białystok. Faculty of Health Sciencespl
dc.subjectgry komputerowepl
dc.subjectśmierćpl
dc.subjectcomputer gamespl
dc.subjectdeathpl
dc.titleThe phenomenon of death in computer gamespl
dc.typeBook chapterpl
dc.description.Emailk.kowalczuk@uwb.edu.plpl
dc.description.BiographicalnoteKarol Kowalczuk - doktorant w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.description.AffiliationDepartment of General Didactics. Faculty of Pedagogy and Psychology of Bialystok University. Polandpl
dc.description.referencesSahaj T., Człowiek istota śmiertelna. Poznań, 2004, Wydawnictwo Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, 104.pl
dc.description.referencesFerber R., Podstawowe pojęcia filozoficzne 2. Człowiek, świadomość, ciało i dusza, wolność woli, śmierć. Wydawnictwo WAM, Kraków, 2008.pl
dc.description.referencesBauman Z., Śmierć i nieśmiertelność. O wielości strategii życia, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 1998.pl
dc.description.referencesMesjasz J.: Klątwa czy dar przemijania? Studium z tanatopsychologii, Wydawnictwo Difin, Warszawa, 2010.pl
dc.description.referencesFiliciak M., Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa, 2006.pl
dc.description.referencesAdams E., Projektowanie gier – podstawy, Gliwice, 2011, Wydawnictwo Helion, 714.pl
dc.description.referenceshttp://gameplay.pl/news.asp?ID=73360, [cited 2013 Jan. 20]pl
dc.description.referenceshttp://gry.wp.pl/artykul/felieton,grudzien-koncow-wiec-jak-to-jest-z-ta-smiercia-wgrach,6411,1.html, [cited 2013 Jan. 20]pl
dc.description.referenceshttp://www.pcworld.pl/news/141531/Gry.umieranie.mniej.stresujace.niz.zabijanie.html, [cited 2013 Jan. 20]pl
dc.description.referencesFiliciak M., Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa, 2000.pl
dc.description.referenceshttp://gry.wp.pl/artykul/felieton,grudzien-koncow-wiec-jak-to-jest-z-ta-smiercia-wgrach,6411,1.html, [cited 2013 Jan. 20]pl
dc.description.referenceshttp://altergranie.wordpress.com/2008/06/05/w-co-sie-nie-bawic-the-graveyard/, [cited 2013 Jan. 20]pl
dc.description.referencesMesjasz J., Klątwa czy dar przemijania? Studium z tanatopsychologii. Wydawnictwo Difin, Warszawa, 2010.pl
dc.description.firstpage971pl
dc.description.lastpage980pl
dc.identifier.citation2Death education - the importance of medical carepl
Występuje w kolekcji(ach):Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
K_Kowalczuk_The_phenomenon_of_death_in_computer_games.pdf355,95 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)