Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/8602
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kowalczuk, Karol | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-12T13:18:32Z | - |
dc.date.available | 2019-11-12T13:18:32Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Death education - the importance of medical care, ed. by Elżbieta Krajewska-Kułak, Andrzej Guzowski , Wojciech Kułak, Emilia Rozwadowska, Cecylia Łukaszuk, Jolanta Lewko, Białystok 2013, s. 971-980 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-89934-82-6 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/8602 | - |
dc.language.iso | en | pl |
dc.publisher | Medical University of Białystok. Faculty of Health Sciences | pl |
dc.subject | gry komputerowe | pl |
dc.subject | śmierć | pl |
dc.subject | computer games | pl |
dc.subject | death | pl |
dc.title | The phenomenon of death in computer games | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.description.Email | k.kowalczuk@uwb.edu.pl | pl |
dc.description.Biographicalnote | Karol Kowalczuk - doktorant w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.description.Affiliation | Department of General Didactics. Faculty of Pedagogy and Psychology of Bialystok University. Poland | pl |
dc.description.references | Sahaj T., Człowiek istota śmiertelna. Poznań, 2004, Wydawnictwo Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, 104. | pl |
dc.description.references | Ferber R., Podstawowe pojęcia filozoficzne 2. Człowiek, świadomość, ciało i dusza, wolność woli, śmierć. Wydawnictwo WAM, Kraków, 2008. | pl |
dc.description.references | Bauman Z., Śmierć i nieśmiertelność. O wielości strategii życia, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 1998. | pl |
dc.description.references | Mesjasz J.: Klątwa czy dar przemijania? Studium z tanatopsychologii, Wydawnictwo Difin, Warszawa, 2010. | pl |
dc.description.references | Filiciak M., Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa, 2006. | pl |
dc.description.references | Adams E., Projektowanie gier – podstawy, Gliwice, 2011, Wydawnictwo Helion, 714. | pl |
dc.description.references | http://gameplay.pl/news.asp?ID=73360, [cited 2013 Jan. 20] | pl |
dc.description.references | http://gry.wp.pl/artykul/felieton,grudzien-koncow-wiec-jak-to-jest-z-ta-smiercia-wgrach,6411,1.html, [cited 2013 Jan. 20] | pl |
dc.description.references | http://www.pcworld.pl/news/141531/Gry.umieranie.mniej.stresujace.niz.zabijanie.html, [cited 2013 Jan. 20] | pl |
dc.description.references | Filiciak M., Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa, 2000. | pl |
dc.description.references | http://gry.wp.pl/artykul/felieton,grudzien-koncow-wiec-jak-to-jest-z-ta-smiercia-wgrach,6411,1.html, [cited 2013 Jan. 20] | pl |
dc.description.references | http://altergranie.wordpress.com/2008/06/05/w-co-sie-nie-bawic-the-graveyard/, [cited 2013 Jan. 20] | pl |
dc.description.references | Mesjasz J., Klątwa czy dar przemijania? Studium z tanatopsychologii. Wydawnictwo Difin, Warszawa, 2010. | pl |
dc.description.firstpage | 971 | pl |
dc.description.lastpage | 980 | pl |
dc.identifier.citation2 | Death education - the importance of medical care | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
K_Kowalczuk_The_phenomenon_of_death_in_computer_games.pdf | 355,95 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)