Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/8600
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kowalczuk, Karol | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-12T12:30:47Z | - |
dc.date.available | 2019-11-12T12:30:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Różne barwy przemocy, T. 1, pod red. E. Krajewskiej-Kułak, K. Kowalczuk, A. Kułak-Bejda, A. Guzowskiego, W. Kułaka, Białystok 2016, s. 225- 234 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-945984-2-6 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/8600 | - |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Wydział Nauk o Zdrowiu | pl |
dc.subject | gry komputerowe | pl |
dc.subject | oddziaływanie gier | pl |
dc.subject | zagrożenia | pl |
dc.subject | zasady korzystania z gier | pl |
dc.title | Przemoc w grach komputerowych – jak ją rozumieć? | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.description.Email | k.kowalczuk@uwb.edu.pl | pl |
dc.description.Affiliation | Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet w Białymstoku | pl |
dc.description.references | Błaszkiewicz R.: Gry komputerowe a zdrowie dziecka w młodszym wieku szkolnym, http://www.wydped.com.pl/np/np%2010-11_1_od%20str.%2034-43.pdf, data pobrania 6.10.2016. | pl |
dc.description.references | Kozłowka E., E-nauczyciel. Kilka dygresji na temat uczenia przez komputer. Wykształceni czy osamotnieni?, Tolerancja. Studia i Szkice, 2013, 17, 68. | pl |
dc.description.references | Chocholska P., Osipczuk M.: Uzależnienie od komputera i Internetu u dzieci i młodzieży, Wyd. Hachette Liver, Warszawa, 2009. | pl |
dc.description.references | Violent Video Games Increase Aggression and Violence, http://www.psychology.iastate.edu/faculty/caa/abstracts/2000-2004/00Senate.html, data pobrania 6.10.2016. | pl |
dc.description.references | Anderson A.C., Dill K. E.: Video Games and Aggressive Thoughts, Feelings, and Behavior in the Laboratoryand Life, J. Pers.Soc. Psychol., 2000, 4, 772-790. | pl |
dc.description.references | Więczkowska M.: Komputer w rodzinie- wyzwanie dla edukacji medialnej, Edukacja Zdrowotna. Kwartalnik Naukowy WSEZ, 2006, 4, 103. | pl |
dc.description.references | Laniado N., Pietra G.: Gry komputerowe, internet i telewizja, Kraków, 2006. | pl |
dc.description.references | Ulfik-Jaworska I., Czy gry komputerowe mogą być niebezpieczne?, http://swjozef.com/wazny_temat/czy_gry_komputerowe_moga_ byc_niebezpieczne/815.html, data pobrania 6.10.2016. | pl |
dc.description.references | Ogonowska A.: Zabawa w badanie, czyli psychologiczne proroctwa (Marii Braun–Gałkowskiej i Iwony Ulfik Zabawa w Zabijanie. Oddziaływanie przemocy prezentowanej w mediach na psychikę dzieci), Kultura Popularna, 2002, 1. | pl |
dc.description.references | Huk T.: Interferencja światów: realnego i wirtualnego a postawy i nawyki dzieci w wieku szkolnym [w:] Człowiek-Media-Edukacja, Morbitzer J., Musiał E. (red.), Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Kraków, 2010, 110. | pl |
dc.description.references | Sikorska K.: Gry komputerowe: zabawa czy zagrożenie dla dzieci?, Dostępny w Internecie: http://www.egospodarka.pl/104101,Gry-komputerowe-zabawa-czy-zagrozenie-dla-dzieci,1,39,1.html. data pobrania 6.10.2016. | pl |
dc.description.references | RPO chce zakazu sprzedaży brutalnych gier komputerowych. "GTA V niebezpieczna dla psychiki dzieci", http://www.polskatimes.pl/artykul/1040155,rpo-chce-zakazu-sprzedazy-brutalnych-gier-komputerowych-gta-v-niebezpieczna-dla-psychiki-dzieci,id,t. html?coo kie=1, data pobrania 6.10.2016. | pl |
dc.description.references | Skowrońska M.: Dylematy rodziców. Pozwolić na gry komputerowe?, http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35803,14819875,Dylematy_rodzicow__Pozwolic_na_gry_komputerowe_.html, data pobrania 6.10.2016. | pl |
dc.description.references | Socier (pseud.), Zniewalające gry RPG. Polemika z tezą o zagrożeniu duchowym dla komputerowych graczy, http://www.fronda.pl/blogi/bradypus-uintadactylus/zniewalajace-gry-rpg-polemika-z-teza-o-zagrozeniu-duchowym-dla-komputerowych-graczy,34960.html, data pobrania 6.10.2016. | pl |
dc.description.references | Cwalina W.: Generacja Y – ponury mit czy obiecująca rzeczywistość [w:] Internet – fenomen społeczeństw informacyjnego, Zastępa T., (red.), Edycja Św, Pawła, Częstochowa, 2001, 20. | pl |
dc.description.references | Zakrzewski A.: Wpływ gier komputerowych na kształtowanie postaw i zachowań młodzieży – omówienie wyników badań, [w:] Morbitzer J., Musiał E. (red.), Człowiek-Media-Edukacja, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Kraków, 2010, .636. | pl |
dc.description.references | Cudowska A.: Współczesne dzieciństwo w narracji terapeutycznej kultury (po)nowoczesnej [w:] Dziecko w zmieniającej się przestrzeni życia, Izdebska J., Szymanowska J. (red.), Wyd. Trans Humana, Białystok, 2009, 149. | pl |
dc.description.references | GRY Online, [online], http://www.gry-online.pl/, data pobrania 6.10.2016. | pl |
dc.description.references | Seweryn J., Uzależnianie od nowych mediów wśród młodzieży w wybranych czasopismach pedagogicznych, E-bookowo, Będzin, 2008. | pl |
dc.description.references | Denek K., Kamińska A., Oleśniewicz P.; Edukacja Jutra. Uwarunkowania współczesnej szkoły, Humanitsa Oficyna Wydawnicza, Sosnowiec, 2012. | pl |
dc.description.references | Solak A.: Miejsce szkoły w społeczeństwie i jej rola w przygotowaniu do życia w zmieniającej się rzeczywistości, [w:] Dydaktyczna refleksja o edukacyjnych priorytetach, Karpińska A., Zińczuk M. (red.), Wyd. Akademickie Żak, Warszawa, 2014, 226. | pl |
dc.description.references | PEGI, http://www.pegi.info/pl/index/id/364/, data pobrania 6.10.2016. | pl |
dc.description.references | PEGI, http://www.pegi.info/pl/index/id/369/, data pobrania 6.10.2016. | pl |
dc.description.references | Solak A.: Roztropność i nadzieja – dwa skrzydła wychowania [w:] Kształcenie zawodowe pedagoga i psychologa, Lewowicki T., Wilsz J., Ziaziun I., Nyczkało N. (red.), Wydawnictwo Akademii im. Jana Długasza, Częstochowa, Kijów, 2013, .90. | pl |
dc.description.references | Żylińska M.: Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie przyjazne mózgowi, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń, 2013. | pl |
dc.description.references | Szulc B.: Człowiek wykształcony we współczesnym społeczeństwie zróżnicowanym, [w:] Podmiotowość w edukacji wobec odmienności kulturowych oraz społecznych zróżnicowań, Starik N., Zduniak A. (red.), Edukacja XXI w., Wyd. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, Poznań, 2013, 11. | pl |
dc.description.references | Young K.: Zasady korzystania z mediów elektronicznych przez dzieci i młodzież, Egzorcysta, 2015, 4, 32, 66. | pl |
dc.description.references | Zapytaj o gry, http://www.zapytajogry.pl/faq/czy-gry-video-stanowia-zagrozenie-dla-zdrowia/, data pobrania 6.10.2016. | pl |
dc.description.references | Nalaskowski A.: Pokolenie on-line, W sieci, 2013, 42, 46, 54. | pl |
dc.description.references | Białomyzy J.: Wpływ środków masowego przekazu na agresję wśród dzieci i młodzieży, http://spdabrowabial.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=29&Itemid=31, data pobrania 6.10.2016. | pl |
dc.description.firstpage | 225 | pl |
dc.description.lastpage | 234 | pl |
dc.identifier.citation2 | Różne barwy przemocy, T. 1, pod red. E. Krajewskiej-Kułak, K. Kowalczuk, A. Kułak-Bejda, A. Guzowskiego, W. Kułaka | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
K_Kowalczuk_Przemoc_w_grach_komputerowych.pdf | 277,92 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)