REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/325
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorNofikow, Ewa-
dc.date.accessioned2013-12-21T12:21:38Z-
dc.date.available2013-12-21T12:21:38Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationBiałostockie Studia Literaturoznawcze, nr 3, 2012, s. 309-323pl_PL
dc.identifier.issn2082-9701-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/325-
dc.description.abstractThe article analyses the pre-ultimate volume of poetry by Andrzej Sosnowski. In her analysis of Sosnowski's works the author employs the categories of polyphony, materiality and performativity. Sosnowski's poetry is read as a kind of performance or carnival show whose interpretative context is the poet's own "performeresque” practice.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl_PL
dc.subjectpolyphonypl_PL
dc.subjectperformativitypl_PL
dc.subjectcarnivalpl_PL
dc.subjectpoint of viewpl_PL
dc.subjectAndrzej Sosnowskipl_PL
dc.subjectpolifoniapl_PL
dc.subjectwielogłosowośćpl_PL
dc.subjectperformatywnośćpl_PL
dc.subjectkarnawałpl_PL
dc.subjectpunkt widzeniapl_PL
dc.titleMiędzy językami, między głosami. O „poems” Andrzeja Sosnowskiegopl_PL
dc.title.alternativeBetween Languages, between Voices. On Andrzej Sosnowski’s "poems"pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.identifier.doi10.15290/bsl.2012.03.23pl_PL
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.number3pl
dc.description.firstpage309pl
dc.description.lastpage323pl
dc.identifier.citation2Białostockie Studia Literaturoznawczepl
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (WFil)
Białostockie Studia Literaturoznawcze, 2012, nr 3

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
23-Nofikow.pdf116,86 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)