Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2422
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Szóstak, Ewa | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-29T11:17:51Z | - |
dc.date.available | 2014-12-29T11:17:51Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Białostockie Studia Prawnicze, z. 5, 2009, s. 533-539 | pl |
dc.identifier.issn | 1689-7404 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/2422 | - |
dc.description | Mgr Ewa Szóstak, tax administration officer (Poland) | pl |
dc.description.abstract | Obecnie prawo Unii Europejskiej stanowi podstawę dla udzielania pomocy publicznej. Przepisy polskiej ustawy dotyczą jedynie kontroli procedur jej przyznawania i koordynacji działań właściwych organów, mianowicie prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz organów UE. Stały szybki rozwój Polski powoduje, że środki publiczne powinny być wydawane w sposób jak najbardziej efektywny, co oznacza, że nie mogą być wykorzystane do krótkoterminowych politycznych celów albo być przeznaczone na cele socjalne lub lokalne. Co więcej, pomoc finansowa przyznana przedsiębiorstwom powinna stymulować rozwój technologiczny i ekonomiczny. Jak również – co wydaje się oczywistym – powinna być związana ze stałą długookresową polityką ekonomiczną. | pl |
dc.language.iso | en | pl |
dc.publisher | Temida 2 | pl |
dc.title | Creating Public Aid Model in Poland | pl |
dc.type | Article | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/bsp.2009.05.55 | - |
Występuje w kolekcji(ach): | Białostockie Studia Prawnicze, 2009, Z. 5 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
BSP_5_2009_Szostak.pdf | 194,84 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)