Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2409
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Karaseva-Sentsova, Marina | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-23T13:11:44Z | - |
dc.date.available | 2014-12-23T13:11:44Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Białostockie Studia Prawnicze, z. 5, 2009, s. 399-405 | pl |
dc.identifier.issn | 1689-7404 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/2409 | - |
dc.description.abstract | Rosyjski system podatkowy charakteryzuje się trójpoziomowością, co jest spowodowane federalnym modelem. Składają się na niego podatki i opłaty federalne, regionalne oraz lokalne. Z punktu widzenia konstrukcji stawek podatkowych w rosyjskim systemie podatkowym funkcjonują stawki proporcjonalne (płaskie), progresywne i degresywne. Jednakże główne znaczenie posiada opodatkowanie proporcjonalne. Opodatkowanie progresywne i regresywne zajmują pozycję podrzędną. Artykuł poświęcony został głównie podatkowi dochodowemu od osób fizycznych, który z zasady jest podatkiem proporcjonalnym, jednakże w jego konstrukcji występują takie elementy, które powodują, że pod wieloma względami posiada on cechy podatku progresywnego. | pl |
dc.language.iso | en | pl |
dc.publisher | Temida 2 | pl |
dc.title | Progressive Taxation in Russia (Legal Aspect) | pl |
dc.type | Article | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/bsp.2009.05.42 | - |
dc.description.Affiliation | The Voronezh State University (Russia) | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Białostockie Studia Prawnicze, 2009, Z. 5 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
BSP_5_2009_Karaseva-Sentsova.pdf | 234,41 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)