Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/2344
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bucholski, Rafał | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-23T09:35:37Z | - |
dc.date.available | 2014-12-23T09:35:37Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Białostockie Studia Prawnicze, z. 5, 2009, s. 195-205 | pl |
dc.identifier.issn | 1689-7404 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/2344 | - |
dc.description.abstract | Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie możliwości zastosowania instytucji sekutyryzacji przez jednostki samorządu terytorialnego dla efektywnego zarządzania środkami budżetowymi. Dokonana analiza opiera się na regulacjach ustawy o finansach publicznych z 2005 r. Autor próbuje zaklasyfikować środki nabyte w ramach sekularyzacji do jednej z kategorii środków publicznych wymienionych w art. 5 ustawy. Ponadto rozważa zastosowanie sekutyryzacji w różnych jednostkach samorządu terytorialnego stosownie do ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego z 2003 r. | pl |
dc.language.iso | en | pl |
dc.publisher | Temida 2 | pl |
dc.title | Securitization as an Instrument of Administration of Territorial Self-Government Units’ Finances | pl |
dc.type | Article | pl |
dc.identifier.doi | 10.15290/bsp.2009.05.19 | - |
dc.description.Affiliation | The University of Szczecin (Poland) | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Białostockie Studia Prawnicze, 2009, Z. 5 |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
BSP_5_2009_Bucholski.pdf | 311,32 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)