Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/19434Pełny rekord metadanych
| Pole DC | Wartość | Język |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Szwarc, Alina | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-16T11:56:11Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-16T11:56:11Z | - |
| dc.date.issued | 2014 | - |
| dc.identifier.citation | Diagnostyka i metodyka psychopedagogiczna w warunkach wielokulturowości, redakcja naukowa Tomasz Bajkowski, Krzysztof Sawicki, Urszula Namiotko, Warszawa cop. 2014, s. 96-111 | pl |
| dc.identifier.isbn | 978-83-62015-87-0 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/19434 | - |
| dc.language.iso | pl | pl |
| dc.publisher | Wydawnictwo Akademickie Żak | pl |
| dc.title | Wielokulturowe lekcje w gimnazjum na pograniczu kulturowym — na przykładzie szkół w województwie podlaskim | pl |
| dc.type | Book chapter | pl |
| dc.rights.holder | © Copyright by Wydawnictwo Akademickie Żak | pl |
| dc.rights.holder | © Copyright by Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku Warszawa 2014 | pl |
| dc.description.Affiliation | Zakład Dydaktyki Ogólnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet w Białymstoku | pl |
| dc.description.references | https://msw.gov.pl/pl/aktualnosci/11975,Bialystok-raport-dotyczacy-zwalczania-przestepczosci-zwiazanej-z-dyskryminacja-r.html?search=548. | pl |
| dc.description.references | Kruszewski K., Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela, Warszawa 2007. | pl |
| dc.description.references | Melosik Z., Pedagogika postmodernizmu, w: Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Pedagogika. Podręcznik akademicki, t.1, Warszawa 2004. | pl |
| dc.description.references | Mironowicz A., Wstęp, w: A. Mironowicz, M. Ulanowski (red.), Kościoły i związki wyzna niowe a świadomość narodowa mieszkańców pogranicza, Białystok 2007. | pl |
| dc.description.references | Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2011. Raport z wyników w województwie podlaskim, Urząd Statystyczny w Białymstoku, Białystok 2012 (pdf). | pl |
| dc.description.references | Niemierko B., Kształcenie szkolne. Podręcznik skutecznej dydaktyki, Warszawa 2007. | pl |
| dc.description.references | Nikitorowicz J., Kompetencje do komunikacji międzykulturowej w aspekcie tradycyjnej wielokulturowości regionu i procesów migracyjnych. Wprowadzenie w realizowaną problematykę, w: J. Nikitorowicz, M. Sobecki, W. Danilewicz, J. Muszyńska, D. Misiejuk, T. Bajkowski, Kompetencje do komunikacji międzykulturowej w aspekcie wielokulturowości regionu i procesów migracyjnych, Warszawa 2013 (pdf). | pl |
| dc.description.references | Nikitorowicz J., Pogranicze. Tożsamość. Edukacja międzykulturowa, Białystok 2001. | pl |
| dc.description.references | Okoń W., Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej, Warszawa 2003. | pl |
| dc.description.references | Sadura P., Wielokulturowa przeszłość Polski i Podlasia a polityka historyczna III RP, w: A. Jasińska-Kania, K.M. Staszyńska (red.), Diagnoza postaw młodzieży województwa podlaskiego wobec odmienności kulturowej, Białystok 2009. | pl |
| dc.description.references | Sobecki M., Funkcja etniczno-kulturowa szkół mniejszości narodowych, Białystok 1997. | pl |
| dc.description.firstpage | 96 | pl |
| dc.description.lastpage | 111 | pl |
| dc.identifier.citation2 | Diagnostyka i metodyka psychopedagogiczna w warunkach wielokulturowości, redakcja naukowa Tomasz Bajkowski, Krzysztof Sawicki, Urszula Namiotko | pl |
| dc.conference | XII Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Społeczeństwa wielokulturowe – dynamika, zmienność i nieprzewidywalność. Ku jakim strategiom w edukacji międzykulturowej?", Białystok 25-28 maja 2014 roku | pl |
| Występuje w kolekcji(ach): | Materiały konferencyjne (WNoE) XII Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Społeczeństwa wielokulturowe – dynamika, zmienność i nieprzewidywalność. Ku jakim strategiom w edukacji międzykulturowej?", 25-28 maja 2014 | |
Pliki w tej pozycji:
| Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
|---|---|---|---|---|
| A_Szwarc_Wielokulturowe_lekcje_w_gimnazjum.pdf | 135,44 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)
