REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/19434
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzwarc, Alina-
dc.date.accessioned2025-12-16T11:56:11Z-
dc.date.available2025-12-16T11:56:11Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationDiagnostyka i metodyka psychopedagogiczna w warunkach wielokulturowości, redakcja naukowa Tomasz Bajkowski, Krzysztof Sawicki, Urszula Namiotko, Warszawa cop. 2014, s. 96-111pl
dc.identifier.isbn978-83-62015-87-0-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/19434-
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Akademickie Żakpl
dc.titleWielokulturowe lekcje w gimnazjum na pograniczu kulturowym — na przykładzie szkół w województwie podlaskimpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Akademickie Żakpl
dc.rights.holder© Copyright by Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku Warszawa 2014pl
dc.description.AffiliationZakład Dydaktyki Ogólnej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Uniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referenceshttps://msw.gov.pl/pl/aktualnosci/11975,Bialystok-raport-dotyczacy-zwalczania-przestepczosci-zwiazanej-z-dyskryminacja-r.html?search=548.pl
dc.description.referencesKruszewski K., Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela, Warszawa 2007.pl
dc.description.referencesMelosik Z., Pedagogika postmodernizmu, w: Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Pedagogika. Podręcznik akademicki, t.1, Warszawa 2004.pl
dc.description.referencesMironowicz A., Wstęp, w: A. Mironowicz, M. Ulanowski (red.), Kościoły i związki wyzna niowe a świadomość narodowa mieszkańców pogranicza, Białystok 2007.pl
dc.description.referencesNarodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2011. Raport z wyników w województwie podlaskim, Urząd Statystyczny w Białymstoku, Białystok 2012 (pdf).pl
dc.description.referencesNiemierko B., Kształcenie szkolne. Podręcznik skutecznej dydaktyki, Warszawa 2007.pl
dc.description.referencesNikitorowicz J., Kompetencje do komunikacji międzykulturowej w aspekcie tradycyjnej wielokulturowości regionu i procesów migracyjnych. Wprowadzenie w realizowaną problematykę, w: J. Nikitorowicz, M. Sobecki, W. Danilewicz, J. Muszyńska, D. Misiejuk, T. Bajkowski, Kompetencje do komunikacji międzykulturowej w aspekcie wielokulturowości regionu i procesów migracyjnych, Warszawa 2013 (pdf).pl
dc.description.referencesNikitorowicz J., Pogranicze. Tożsamość. Edukacja międzykulturowa, Białystok 2001.pl
dc.description.referencesOkoń W., Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej, Warszawa 2003.pl
dc.description.referencesSadura P., Wielokulturowa przeszłość Polski i Podlasia a polityka historyczna III RP, w: A. Jasińska-Kania, K.M. Staszyńska (red.), Diagnoza postaw młodzieży województwa podlaskiego wobec odmienności kulturowej, Białystok 2009.pl
dc.description.referencesSobecki M., Funkcja etniczno-kulturowa szkół mniejszości narodowych, Białystok 1997.pl
dc.description.firstpage96pl
dc.description.lastpage111pl
dc.identifier.citation2Diagnostyka i metodyka psychopedagogiczna w warunkach wielokulturowości, redakcja naukowa Tomasz Bajkowski, Krzysztof Sawicki, Urszula Namiotkopl
dc.conferenceXII Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Społeczeństwa wielokulturowe – dynamika, zmienność i nieprzewidywalność. Ku jakim strategiom w edukacji międzykulturowej?", Białystok 25-28 maja 2014 rokupl
Występuje w kolekcji(ach):Materiały konferencyjne (WNoE)
XII Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Społeczeństwa wielokulturowe – dynamika, zmienność i nieprzewidywalność. Ku jakim strategiom w edukacji międzykulturowej?", 25-28 maja 2014

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Szwarc_Wielokulturowe_lekcje_w_gimnazjum.pdf135,44 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)