REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/18761
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBabicki, Zbigniew-
dc.date.accessioned2025-09-15T07:28:47Z-
dc.date.available2025-09-15T07:28:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationResocjalizacja Polska Nr 20, 2020, s. 351-355pl
dc.identifier.issn2081-3767-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/18761-
dc.descriptionRecenzja dostępna w dwóch wersjach językowych (tłumaczenie angielskie).pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherFundacja Pedagogiumpl
dc.rightsLicencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 (CC-BY)pl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/-
dc.titleTadeusz Belerski, Kawalerowie Orderu Uśmiechu, cz. 1, Wydawnictwo Meissner & Partners, Warszawa 2013 Tadeusz Belerski, Kawalerowie Orderu Uśmiechu. Słońce za serce, cz. 2, Wydawnictwo Międzynarodowej Kapituły Orderu Uśmiechu, Warszawa 2020pl
dc.typeOtherpl
dc.rights.holderLicencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 (CC-BY)pl
dc.identifier.doi10.22432/pjsr.2020.20.22-
dc.description.Emailz.babicki@uksw.edu.plpl
dc.description.AffiliationUniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawiepl
dc.description.referencesJan Paweł II, 1985, Dziecko w nauczaniu Jana Pawła II. Antologia wypowiedzi, Wydawnictwo Apostolstwa Modlitwy, Kraków.pl
dc.description.referencesŚliwerski B., 2007, Pedagogika dziecka. Studium pajdocentryzmu, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.pl
dc.description.referencesTheiss W., 2012, „Dziecko to człowiek”. Pedagogiczne dziedzictwo Janusza Korczaka, „Pedagogika Społeczna”, nr 4.pl
dc.identifier.eissn2392-2656-
dc.description.number20pl
dc.description.firstpage351pl
dc.description.lastpage355pl
dc.identifier.citation2Resocjalizacja Polskapl
Występuje w kolekcji(ach):Resocjalizacja Polska, 2020, nr 20

Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons