REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/18568
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMichel, Małgorzata-
dc.date.accessioned2025-08-25T08:32:24Z-
dc.date.available2025-08-25T08:32:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationResocjalizacja Polska Nr 7, 2014, s. 155-157pl
dc.identifier.issn2081-3767-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/18568-
dc.language.isoplpl
dc.publisherPedagogium Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawiepl
dc.rightsLicencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 (CC-BY)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.titleRecenzja książki M. Konopczyńskiego Pedagogika resocjalizacyjna. W stronę działań kreujących, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2014, ss. 206pl
dc.typeOtherpl
dc.rights.holderLicencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 (CC-BY)pl
dc.description.AffiliationUniwersytet Jagiellońskipl
dc.identifier.eissn2392-2656-
dc.description.number7pl
dc.description.firstpage155pl
dc.description.lastpage157pl
dc.identifier.citation2Resocjalizacja Polskapl
Występuje w kolekcji(ach):Resocjalizacja Polska, 2014, nr 7

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
RP_7_2014_M_Michel_Recenzja_ksiazki_M_Konopczynskiego.pdf545,48 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja ta dostępna jest na podstawie licencji Licencja Creative Commons CCL Creative Commons