REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/17270
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMoroz, Grzegorz-
dc.date.accessioned2024-09-23T09:25:43Z-
dc.date.available2024-09-23T09:25:43Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationLinguodidactica, T. 6, 2002, s. 183-194pl
dc.identifier.isbn83-89031-49-3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/17270-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoenpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleSome remarks on teaching Introduction to English literature to Polish students of Englishpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holderCopyright © Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2002pl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesBrumfit, C., Benton, M.,(ed.),. (1993) Teaching Literature: A World Perspective, Modern English Publications in Association with the British Council, Basingstoke, Macmillan.pl
dc.description.referencesCarter, R., (1997) Investigating English Discourse; Language Literacy and Literature, Routledge, London and New York.pl
dc.description.referencesDelanoy, W., (1996) The Complexity of Literature Teaching in the Language Classroom: A Reflective Practitioner’s View, pp. 62-90 in Bredella L., Delanoy W. (eds.) Challenges of Literary Texts in the Foreign Language Classroom, Tubungen, Gunter Narr Verlag.pl
dc.description.referencesDurant, A., (1993) Interactive Approaches to Teaching Literature in Hong Kong, pp. 150-171 in Brumfit, C., Benton, M., (ed.) ,. (1993) Teaching Literature: A World Perspective, Modern English Publications in Association with the British Council, Basingstoke, Macmillan.pl
dc.description.referencesEagleton, T., (1983) Introduction to Literary Theory. London, Blackwell.pl
dc.description.referencesFish, S., (1980) Is There a Text in This Class?, The Authority of Interpretative Community, Harvard University Press, Cambridge Massachusetts, London, England.pl
dc.description.referencesHayhoe, M., (1995) Jostling with the Text, pp. 166-181 in Kravis J, (ed.) Teaching Literature: Writers and Teachers Talking, Cork University Press, Corkpl
dc.description.referencesHoney, J., (1991) Examining Literature: An Alternative Perspective. pp. 114-119 in Brymfit, C., Assessment in Literature Teaching, London, Macmillan.pl
dc.description.referencesMailoux, S., (1982) Interpretative Conventions: The Reader in the Study of American Fiction. Ithaca, Cornell UP.pl
dc.description.referencesMoroz, G., (2002) Integration of English Literature, English History and British Studies, pp. 84-94 in Cultural Curriculum, Theory, Practice, Trends; ed. Julitta Rydlewska, Szczecin.pl
dc.description.volume6pl
dc.description.firstpage183pl
dc.description.lastpage194pl
dc.identifier.citation2Linguodidacticapl
Występuje w kolekcji(ach):Książki/Rozdziały (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
G_Moroz_Some_Remarks_on_teaching_Introduction.pdf1,02 MBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)