REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16649
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrajewska, Anna-
dc.date.accessioned2024-06-07T10:01:57Z-
dc.date.available2024-06-07T10:01:57Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationEdukacja w dialogu i reformie, pod redakcją Anny Karpińskiej, Białystok 2002, s. 359-369pl
dc.identifier.isbn83-86696-94-X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/16649-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.titleOcena kompetencji jako determinanta jakości kształcenia uniwersyteckiegopl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.referencesACNielsen Research Services. Research on employer satisfaction with graduate skills - interim report. Evaluations and Investigations Report 98/8. Internet: http://www.deetya.gov.au/ highered/eippubsI998.htm. 1998.pl
dc.description.referencesAsheroft K. Palacio D., Researching into Assessment and Evaluation in Collegues and Universities, Kogan Page. London 1996.pl
dc.description.referencesAstin A. W. Assessment, Student Development and Public Policy, [in:] S. J. Messick (Ed.) Assessment in Higher Education. Issues of Access, Quality Student Development, and Public Policy, Lawrence Erlbaum Associates, Mahwah, New Jersey, London 1999.pl
dc.description.referencesBerezowski E., Półturzycki J., Kontrola i ocena w procesie kształcenia dorosłych, Warszawa 1975.pl
dc.description.referencesDe La Harpe B., Radloff A., Wyber J. Quality and Generic (Professional) SkilIs, "Quality in Higher Education" , Vol. 6 (3), 2000.pl
dc.description.referencesDenek K., Zagrożenia i wyzwania na progu III tysiąclecia pod adresem uniwersytetu, prowadzonej w nim aktywności badawczej i dydaktycznej. "Toruńskie Studia Dydaktyczne", nr 16, 2000(a).pl
dc.description.referencesDenek K., W kręgu edukacji, krajoznawstwa i turystyki w szkole. Poznań 2000(b).pl
dc.description.referencesDenek K., Metody aktywnego poznawania i oceny wiedzy studentów, "Kultura i Edukacja", nr 2, 1995.pl
dc.description.referencesDenek K., Gnitecki J., Kuźniak I., Kontrola i ocena wyników kształcenia w szkole wyższej, Warszawa 1984.pl
dc.description.referencesEwell P. T., Assessment of Higher Education Quality: Promise and Politics, [in:] S. J. Messick (ed.) Assessment in Higher Education. Issues of Access, Quality, Student Development, and Public Policy, Lawrence Erlbaum Associates, Mahwah. New Jersey, London 1999.pl
dc.description.referencesFletcher S., Competence-based Assessment Techniques, Kogan Page. London 2000.pl
dc.description.referencesHillier Y., Competence Based Qualifications in Training. Development and Management, "Journal of Further and Higher Education" Vol. 21 (1), 1997.pl
dc.description.referencesMessick S., Technology and the Future of Higher Education Assessment, [in:] S. J. Messick (ed.) Assessment in Higher Education. Issues of Access, Quality, Student Development, and Public Policy, Lawrence Erlbaum Associates, Mahwah, New Jersey, London 1999.pl
dc.description.firstpage359pl
dc.description.lastpage369pl
dc.identifier.citation2Edukacja w dialogu i reformie, pod redakcją Anny Karpińskiejpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Krajewska_Ocena_kompetencji.pdf615,97 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)