Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/16509
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Jaszczyszyn, Elżbieta | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-13T11:32:59Z | - |
dc.date.available | 2024-05-13T11:32:59Z | - |
dc.date.issued | 1988 | - |
dc.identifier.citation | Pamięć i więź, układ, opracowanie i redakcja naukowa Teresa Zaniewska, Białystok 1998, s. 282-288 | pl |
dc.identifier.isbn | 83-86696-40-0 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/16509 | - |
dc.description | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Trans Humana | pl |
dc.title | Idea korelacji "własnego programu dzieci" z programem dorosłych w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym czyli o wpływie genetycznej teorii rozwoju L. S. Wygotskiego na praktykę przedszkolną | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie | pl |
dc.description.references | Badegruber B. (1997) Nauczanie otwarte w 28 krokach. Warszawa, WSiP. | pl |
dc.description.references | Brzezińska A. (1984) O twórczej aktywności dziecka w wieku przedszkolnym Wychowanie w Przedszkolu nr 3. | pl |
dc.description.references | Faber A., Mazlish E. (1992) Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły. Poznań, Media Rodzina of Poznań, Inc. | pl |
dc.description.references | Filipiak E. (1996) Aktywność językowa dzieci w wieku wczesnoszkolnym Bydgoszcz, Wydawnictwo Uczelniane WSP. | pl |
dc.description.references | Forman E. A, Cazden C. B. (1995) Myśl Wygotskiego a edukacja. W: A Brzezińska, G. Lutomski , B. Smykowski (red.) Dziecko wśród rówieśników i dorosłych. Poznań, Zysk i S-Ka. | pl |
dc.description.references | Gołębniak B. D. (1996) Język - myślenie - uczenie się. Co z tej triady może wynikać dla nauczyciela? W: B. D. Gołębniak, G. Teusz, Edukacja przez język. Warszawa, Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli. | pl |
dc.description.references | Jabłonowska W., Jaszczyszyn E. (1997) Cztery pory roku w przedszkolu i szkole. Białystok, Trans Humana. | pl |
dc.description.references | Jaszczyszyn E. (1997) Tworzenie sytuacji bezpośredniego doświadczania i sytuacji otwartych jako jeden z najważniejszych sposobów pracy nauczyciela w przedszkolu. Test 1997, nr 7, s. 19-25. | pl |
dc.description.references | Karwowska-Struczyk M. (1989) Metody interakcyjne w pracy przedszkola. Edukacja nr 1. | pl |
dc.description.references | Klus-Stańska D. (1996) (red.) Przedszkole i szkoła dla dziecka - podmiotowość wychowanka. Olsztyn, Wydawnictwo WSP. | pl |
dc.description.references | Kwiatkowska H. (1997) Edukacja nauczycieli. Konteksty - kategorie - praktyki. Warszawa, Instytut Badań Edukacyjnych. | pl |
dc.description.references | Lubomirska K. (1997) Przedszkole, rzeczywistość i szansa. Warszawa, Wydawnictwo "Żak". | pl |
dc.description.references | Łukaszewicz R. M. (1994) Edukacja z wyobraźnią, czyli jak podróżować bez map. Wrocław, Wydawnictwa Uniwersytetu Wrocławskiego. | pl |
dc.description.references | Schaffer R. (1995) Rozwój języka w kontekście. W: A Brzezińska, T. Czub, G. Lutomski, B. Smykowski (red.) Dziecko w zabawie i świecie języka. Poznań, Zysk i S-Ka. | pl |
dc.description.references | Shotter J. (1994) Psychologia Wygotskiego: wspólna aktywność w strefie rozwoju. W: A Brzezińska, G. Lutomski (red.) Dziecko w świecie ludzi i przedmiotów. Poznań, Zysk i S-Ka. | pl |
dc.description.references | Suchora -Olech A (1995) Poszukiwanie alternatywy w edukacji przedszkolnej. Słupsk, Wydawnictwo WSP. | pl |
dc.description.references | Waloszek D. (1994) Wychowanie najmłodszego człowieka. Zielona Góra. | pl |
dc.description.references | Waloszek D. (1994) (red.) Prawo dziecka do współdecydowania o sobie w procesie wychowania. Zielona Góra, ODN. | pl |
dc.description.references | Wygotski L. S. (1987) Problemy wieku i dynamika rozwoju. Przegląd Psychologiczny nr 4. | pl |
dc.description.references | Wygotski L. S. (1971) Wybrane prace psychologiczne. Warszawa, PWN. | pl |
dc.description.references | Zwiernik J. (1996) Alternatywa w edukacji przedszkolnej. Wrocław, Wydawnictwa Uniwersytetu Wrocławskiego. | pl |
dc.description.firstpage | 282 | pl |
dc.description.lastpage | 288 | pl |
dc.identifier.citation2 | Pamięć i więź, układ, opracowanie i redakcja naukowa Teresa Zaniewska | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
E_Jaszczyszyn_Idea_korelacji.pdf | 377,35 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)