REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16509
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJaszczyszyn, Elżbieta-
dc.date.accessioned2024-05-13T11:32:59Z-
dc.date.available2024-05-13T11:32:59Z-
dc.date.issued1988-
dc.identifier.citationPamięć i więź, układ, opracowanie i redakcja naukowa Teresa Zaniewska, Białystok 1998, s. 282-288pl
dc.identifier.isbn83-86696-40-0-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/16509-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.titleIdea korelacji "własnego programu dzieci" z programem dorosłych w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym czyli o wpływie genetycznej teorii rozwoju L. S. Wygotskiego na praktykę przedszkolnąpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.referencesBadegruber B. (1997) Nauczanie otwarte w 28 krokach. Warszawa, WSiP.pl
dc.description.referencesBrzezińska A. (1984) O twórczej aktywności dziecka w wieku przedszkolnym Wychowanie w Przedszkolu nr 3.pl
dc.description.referencesFaber A., Mazlish E. (1992) Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły. Poznań, Media Rodzina of Poznań, Inc.pl
dc.description.referencesFilipiak E. (1996) Aktywność językowa dzieci w wieku wczesnoszkolnym Bydgoszcz, Wydawnictwo Uczelniane WSP.pl
dc.description.referencesForman E. A, Cazden C. B. (1995) Myśl Wygotskiego a edukacja. W: A Brzezińska, G. Lutomski , B. Smykowski (red.) Dziecko wśród rówieśników i dorosłych. Poznań, Zysk i S-Ka.pl
dc.description.referencesGołębniak B. D. (1996) Język - myślenie - uczenie się. Co z tej triady może wynikać dla nauczyciela? W: B. D. Gołębniak, G. Teusz, Edukacja przez język. Warszawa, Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli.pl
dc.description.referencesJabłonowska W., Jaszczyszyn E. (1997) Cztery pory roku w przedszkolu i szkole. Białystok, Trans Humana.pl
dc.description.referencesJaszczyszyn E. (1997) Tworzenie sytuacji bezpośredniego doświadczania i sytuacji otwartych jako jeden z najważniejszych sposobów pracy nauczyciela w przedszkolu. Test 1997, nr 7, s. 19-25.pl
dc.description.referencesKarwowska-Struczyk M. (1989) Metody interakcyjne w pracy przedszkola. Edukacja nr 1.pl
dc.description.referencesKlus-Stańska D. (1996) (red.) Przedszkole i szkoła dla dziecka - podmiotowość wychowanka. Olsztyn, Wydawnictwo WSP.pl
dc.description.referencesKwiatkowska H. (1997) Edukacja nauczycieli. Konteksty - kategorie - praktyki. Warszawa, Instytut Badań Edukacyjnych.pl
dc.description.referencesLubomirska K. (1997) Przedszkole, rzeczywistość i szansa. Warszawa, Wydawnictwo "Żak".pl
dc.description.referencesŁukaszewicz R. M. (1994) Edukacja z wyobraźnią, czyli jak podróżować bez map. Wrocław, Wydawnictwa Uniwersytetu Wrocławskiego.pl
dc.description.referencesSchaffer R. (1995) Rozwój języka w kontekście. W: A Brzezińska, T. Czub, G. Lutomski, B. Smykowski (red.) Dziecko w zabawie i świecie języka. Poznań, Zysk i S-Ka.pl
dc.description.referencesShotter J. (1994) Psychologia Wygotskiego: wspólna aktywność w strefie rozwoju. W: A Brzezińska, G. Lutomski (red.) Dziecko w świecie ludzi i przedmiotów. Poznań, Zysk i S-Ka.pl
dc.description.referencesSuchora -Olech A (1995) Poszukiwanie alternatywy w edukacji przedszkolnej. Słupsk, Wydawnictwo WSP.pl
dc.description.referencesWaloszek D. (1994) Wychowanie najmłodszego człowieka. Zielona Góra.pl
dc.description.referencesWaloszek D. (1994) (red.) Prawo dziecka do współdecydowania o sobie w procesie wychowania. Zielona Góra, ODN.pl
dc.description.referencesWygotski L. S. (1987) Problemy wieku i dynamika rozwoju. Przegląd Psychologiczny nr 4.pl
dc.description.referencesWygotski L. S. (1971) Wybrane prace psychologiczne. Warszawa, PWN.pl
dc.description.referencesZwiernik J. (1996) Alternatywa w edukacji przedszkolnej. Wrocław, Wydawnictwa Uniwersytetu Wrocławskiego.pl
dc.description.firstpage282pl
dc.description.lastpage288pl
dc.identifier.citation2Pamięć i więź, układ, opracowanie i redakcja naukowa Teresa Zaniewskapl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
E_Jaszczyszyn_Idea_korelacji.pdf377,35 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)