Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/16195
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Głoskowska-Sołdatow, Małgorzata | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-15T10:50:04Z | - |
dc.date.available | 2024-03-15T10:50:04Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Edukacja elementarna szansą nowej jakości wychowania, pod red. Andrzeja Cichockiego, Białystok 2005, s. 133-146 | pl |
dc.identifier.isbn | 83-89190-44-3 t. 1 | - |
dc.identifier.isbn | 83-89190-46-X t. 1 i 2 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/16195 | - |
dc.description | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Trans Humana | pl |
dc.title | Wybrane teoretyczne podejścia do edukacji środowiskowej | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie | pl |
dc.description.references | Bałachowicz J., Początkowe kształcenie zintegrowane - problemy teoretyczne i praktyczne , [w:] Renesans (?) nauczania całościowego, (red.) D. Klus-Stańska, M. J. Szymański, M. S. Szymański, Wydawnictwo Akademickie, "Żak", Warszawa. | pl |
dc.description.references | Dunne M., Dylak S., Planowanie zajęć w edukacji przyrodoznawczej, [w:] Przyroda. Badanie. język. Przyrodnicze rozumowanie i komunikowanie się najmłodszych, CODN, Warszawa 1997. | pl |
dc.description.references | Klus-Stańska D., Konstruowanie wiedzy w szkole, Wydawnictwo UW-M, Olsztyn 2003. | pl |
dc.description.references | Klus-Stańska D., Wiedza ucznia w nauczaniu zintegrowanym - od formalistyki do konstruowania znaczeń, [w:] Renesans (?) nauczania całościowego,(red.) D. Klus-Stańska, M.J. Szymański, M. S. Szymański, Wydawnictwo Akademickie, "Żak", Warszawa. | pl |
dc.description.references | Konstanty J., Praca w grupach na lekcjach edukacji przyrodoznawczej, [w:] Przyroda. Badanie. język. Przyrodnicze rozumowanie i komunikowanie się najmłodszych, CODN, Warszawa 1997. | pl |
dc.description.references | Schaffer H. R., Epizody wspólnego zaangażowania jako kontekst rozwoju poznawczego , [w:] Dziecko w świecie ludzi i przedmiotów, (red.) A. Brzezińska, G. Lutomski, Zysk i S-ka, Poznań 1994. | pl |
dc.description.references | Śniadek B., Konstruktywistyczne podejście do nauczania o świetle i jego własnościach, [w:] Przyroda. Badanie. język. Przyrodnicze rozumowanie i komunikowanie się najmłodszych, CODN, Warszawa 1997. | pl |
dc.description.references | Zioło I., Edukacja środowiskowa na poziomie nauczania zintegrowanego, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej w Krakowie, Kraków 2002. | pl |
dc.description.references | Zioło I., Kompetencje nauczycieli klas początkowych do edukacji środowiskowej, [w:] Projektowanie i modelowanie edukacji zintegrowanej, (red.) I. Adamek, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej w Krakowie, Kraków 2002. | pl |
dc.description.volume | 1 | pl |
dc.description.firstpage | 133 | pl |
dc.description.lastpage | 146 | pl |
dc.identifier.citation2 | Edukacja elementarna szansą nowej jakości wychowania, pod red. Andrzeja Cichockiego | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
M_Gloskowska_Soldatow_Wybrane_teoretyczne_podejscia_do_edukacji.pdf | 556,22 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)