REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16195
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGłoskowska-Sołdatow, Małgorzata-
dc.date.accessioned2024-03-15T10:50:04Z-
dc.date.available2024-03-15T10:50:04Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationEdukacja elementarna szansą nowej jakości wychowania, pod red. Andrzeja Cichockiego, Białystok 2005, s. 133-146pl
dc.identifier.isbn83-89190-44-3 t. 1-
dc.identifier.isbn83-89190-46-X t. 1 i 2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/16195-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.titleWybrane teoretyczne podejścia do edukacji środowiskowejpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.referencesBałachowicz J., Początkowe kształcenie zintegrowane - problemy teoretyczne i praktyczne , [w:] Renesans (?) nauczania całościowego, (red.) D. Klus-Stańska, M. J. Szymański, M. S. Szymański, Wydawnictwo Akademickie, "Żak", Warszawa.pl
dc.description.referencesDunne M., Dylak S., Planowanie zajęć w edukacji przyrodoznawczej, [w:] Przyroda. Badanie. język. Przyrodnicze rozumowanie i komunikowanie się najmłodszych, CODN, Warszawa 1997.pl
dc.description.referencesKlus-Stańska D., Konstruowanie wiedzy w szkole, Wydawnictwo UW-M, Olsztyn 2003.pl
dc.description.referencesKlus-Stańska D., Wiedza ucznia w nauczaniu zintegrowanym - od formalistyki do konstruowania znaczeń, [w:] Renesans (?) nauczania całościowego,(red.) D. Klus-Stańska, M.J. Szymański, M. S. Szymański, Wydawnictwo Akademickie, "Żak", Warszawa.pl
dc.description.referencesKonstanty J., Praca w grupach na lekcjach edukacji przyrodoznawczej, [w:] Przyroda. Badanie. język. Przyrodnicze rozumowanie i komunikowanie się najmłodszych, CODN, Warszawa 1997.pl
dc.description.referencesSchaffer H. R., Epizody wspólnego zaangażowania jako kontekst rozwoju poznawczego , [w:] Dziecko w świecie ludzi i przedmiotów, (red.) A. Brzezińska, G. Lutomski, Zysk i S-ka, Poznań 1994.pl
dc.description.referencesŚniadek B., Konstruktywistyczne podejście do nauczania o świetle i jego własnościach, [w:] Przyroda. Badanie. język. Przyrodnicze rozumowanie i komunikowanie się najmłodszych, CODN, Warszawa 1997.pl
dc.description.referencesZioło I., Edukacja środowiskowa na poziomie nauczania zintegrowanego, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej w Krakowie, Kraków 2002.pl
dc.description.referencesZioło I., Kompetencje nauczycieli klas początkowych do edukacji środowiskowej, [w:] Projektowanie i modelowanie edukacji zintegrowanej, (red.) I. Adamek, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej w Krakowie, Kraków 2002.pl
dc.description.volume1pl
dc.description.firstpage133pl
dc.description.lastpage146pl
dc.identifier.citation2Edukacja elementarna szansą nowej jakości wychowania, pod red. Andrzeja Cichockiegopl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
M_Gloskowska_Soldatow_Wybrane_teoretyczne_podejscia_do_edukacji.pdf556,22 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)