REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16193
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJaszczyszyn, Elżbieta-
dc.date.accessioned2024-03-15T10:24:47Z-
dc.date.available2024-03-15T10:24:47Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationEdukacja elementarna szansą nowej jakości wychowania, pod red. Andrzeja Cichockiego, Białystok 2005, s. 123-132pl
dc.identifier.isbn83-89190-44-3 t. 1-
dc.identifier.isbn83-89190-46-X t. 1 i 2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/16193-
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.titleCzytanie dzieci sześcioletnich w teorii i praktyce edukacyjnejpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.AffiliationZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.description.referencesArciszewska E., Czytające przedszkolaki. Mit czy norma?, Wydawnictwo Akademickie ŻAK, Warszawa 2000.pl
dc.description.referencesDudzińska I., Dziecko sześcioletnie uczy się czytać, WSiP, Warszawa 1982.pl
dc.description.referencesGórniewicz E., Koncepcja zróżnicowania metod nauki czytania i pisania w zależności od szczebla edukacyjnego, [w:] D. Klus-Stańska i M. Suświłło (red.), Dylematy wczesnej edukacji, WSP, Olsztyn 1998.pl
dc.description.referencesJakubowicz A., Lenartowska K., Plenkiewicz M., Czytanie w początkowych latach edukacji, Wydawnictwo ARCANUS, Bydgoszcz 1999.pl
dc.description.referencesJaszczyszyn E., Wprowadzanie dzieci 3-letnich w świat pisma jako działanie na rzecz podnoszenia jakości edukacji przedszkolnej, [w:] S. Guz (red.), Edukacja przedszkolna na przełomie tysiącleci. Wybrane zagadnienia, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Warszawa 2001.pl
dc.description.referencesKrasowicz-Kupis G., Rozwój metajęzykowy a osiągnięcia w czytaniu u dzieci 6-9-letnich, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 1999.pl
dc.description.referencesKrasowicz G., Trudności w czytaniu - przegląd wybranych koncepcji psycholingwistycznych, "Psychologia Wychowawcza" 1991, nr 1.pl
dc.description.referencesPodstawa programowa stanowiąca załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 grudnia 1999 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie podstawy programowej kształcenia ogólnego (Dz. U. nr 2 z 17 stycznia 2000 r., poz. 18).pl
dc.description.referencesSzempruch J., Umiejętność czytania a osiągnięcia szkolne uczniów klas początkowych, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Rzeszów 1997.pl
dc.description.referencesWiosna J, Radość czytania, "Wychowanie w Przedszkolu" 2003, nr 5.pl
dc.description.referencesŻurakowska E., Zajęcia z czytaniem, "Wychowanie w Przedszkolu" 2003, nr 5.pl
dc.description.volume1pl
dc.description.firstpage123pl
dc.description.lastpage132pl
dc.identifier.citation2Edukacja elementarna szansą nowej jakości wychowania, pod red. Andrzeja Cichockiegopl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
E_Jaszczyszyn_Czytanie_dzieci_szescioletnich_w_teorii_i_praktyce_edukacyjnej.pdf461,03 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)