Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/16193
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Jaszczyszyn, Elżbieta | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-15T10:24:47Z | - |
dc.date.available | 2024-03-15T10:24:47Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Edukacja elementarna szansą nowej jakości wychowania, pod red. Andrzeja Cichockiego, Białystok 2005, s. 123-132 | pl |
dc.identifier.isbn | 83-89190-44-3 t. 1 | - |
dc.identifier.isbn | 83-89190-46-X t. 1 i 2 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/16193 | - |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Trans Humana | pl |
dc.title | Czytanie dzieci sześcioletnich w teorii i praktyce edukacyjnej | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie | pl |
dc.description.Affiliation | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01. | pl |
dc.description.references | Arciszewska E., Czytające przedszkolaki. Mit czy norma?, Wydawnictwo Akademickie ŻAK, Warszawa 2000. | pl |
dc.description.references | Dudzińska I., Dziecko sześcioletnie uczy się czytać, WSiP, Warszawa 1982. | pl |
dc.description.references | Górniewicz E., Koncepcja zróżnicowania metod nauki czytania i pisania w zależności od szczebla edukacyjnego, [w:] D. Klus-Stańska i M. Suświłło (red.), Dylematy wczesnej edukacji, WSP, Olsztyn 1998. | pl |
dc.description.references | Jakubowicz A., Lenartowska K., Plenkiewicz M., Czytanie w początkowych latach edukacji, Wydawnictwo ARCANUS, Bydgoszcz 1999. | pl |
dc.description.references | Jaszczyszyn E., Wprowadzanie dzieci 3-letnich w świat pisma jako działanie na rzecz podnoszenia jakości edukacji przedszkolnej, [w:] S. Guz (red.), Edukacja przedszkolna na przełomie tysiącleci. Wybrane zagadnienia, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Warszawa 2001. | pl |
dc.description.references | Krasowicz-Kupis G., Rozwój metajęzykowy a osiągnięcia w czytaniu u dzieci 6-9-letnich, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 1999. | pl |
dc.description.references | Krasowicz G., Trudności w czytaniu - przegląd wybranych koncepcji psycholingwistycznych, "Psychologia Wychowawcza" 1991, nr 1. | pl |
dc.description.references | Podstawa programowa stanowiąca załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 grudnia 1999 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie podstawy programowej kształcenia ogólnego (Dz. U. nr 2 z 17 stycznia 2000 r., poz. 18). | pl |
dc.description.references | Szempruch J., Umiejętność czytania a osiągnięcia szkolne uczniów klas początkowych, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Rzeszów 1997. | pl |
dc.description.references | Wiosna J, Radość czytania, "Wychowanie w Przedszkolu" 2003, nr 5. | pl |
dc.description.references | Żurakowska E., Zajęcia z czytaniem, "Wychowanie w Przedszkolu" 2003, nr 5. | pl |
dc.description.volume | 1 | pl |
dc.description.firstpage | 123 | pl |
dc.description.lastpage | 132 | pl |
dc.identifier.citation2 | Edukacja elementarna szansą nowej jakości wychowania, pod red. Andrzeja Cichockiego | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
E_Jaszczyszyn_Czytanie_dzieci_szescioletnich_w_teorii_i_praktyce_edukacyjnej.pdf | 461,03 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)