REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16189
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorZińczuk, Monika-
dc.date.accessioned2024-03-15T09:46:13Z-
dc.date.available2024-03-15T09:46:13Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationPola poznawcze dydaktyki w dialogu i perspektywie, red. nauk. Anna Karpińska, Walentyna Wróblewska, Białystok 2008, s. 249-259pl
dc.identifier.isbn978-83-61209-04-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/16189-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.titleDydaktyczne przejawy niepowodzeń szkolnych - przyczyny i przeciwdziałaniepl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.firstpage249pl
dc.description.lastpage259pl
dc.identifier.citation2Pola poznawcze dydaktyki w dialogu i perspektywie, red. nauk. Anna Karpińska, Walentyna Wróblewskapl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
M_Zinczuk_Dydaktyczne_przejawy_niepowodzen_szkolnych.pdf584,49 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)