REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16186
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGłoskowska-Sołdatow, Małgorzata-
dc.date.accessioned2024-03-15T09:31:11Z-
dc.date.available2024-03-15T09:31:11Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationPola poznawcze dydaktyki w dialogu i perspektywie, red. nauk. Anna Karpińska, Walentyna Wróblewska, Białystok 2008, s. 184-192pl
dc.identifier.isbn978-83-61209-04-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/16186-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.titleZałożenia kształcenia zintegrowanego a praktyka szkolnapl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.firstpage184pl
dc.description.lastpage192pl
dc.identifier.citation2Pola poznawcze dydaktyki w dialogu i perspektywie, red. nauk. Anna Karpińska, Walentyna Wróblewskapl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
M_Gloskowska-Soldatow_Zalozenia_ksztalcenia_zintegrowanego.pdf591,21 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)