REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15987
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorCitko, Katarzyna-
dc.date.accessioned2024-02-06T08:19:24Z-
dc.date.available2024-02-06T08:19:24Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationKultura i sztuka u progu XXI wieku, red. Sław Krzemień-Ojak, współpraca redakcyjna Alicja Kisielewska, Zbigniew Suszczyński, Białystok 1997, s. 283-291pl
dc.identifier.isbn83-86696-28-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/15987-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.relation.ispartofseriesKultura i Przyszłość;-
dc.titleSytuacja odbiorcy w dobie ekspansji nowych mediówpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.referencesBarthes R. [1993], Wychodząc z kina, przeł. Ł. Demby [w:] Interpretacja dzieła filmowego, red. W. Godzic, Kraków.pl
dc.description.referencesFriedberg A. [1993], Window Shopping: Cinema and Postmodern, Berkeley-Los Angeles-Londyn.pl
dc.description.referencesGodzic W. [1991], Film i psychoanaliza: problem widza, Krakówpl
dc.description.referencesGodzic W. [1995], Benjamin, Baudrillard i my [w:] Kino według Alicji, red. W. Godzic i T. Lubelski, Kraków.pl
dc.description.referencesGwóźdź W., red. [1994a], Po kinie? ... Audiowizualność w epoce przekaźników elektronicznych, Kraków.pl
dc.description.referencesGwóźdź W., red. [1994b], Prędkość i przyjemność. Kino i telewizja w dobie symulacji elektronicznej, Kielce.pl
dc.description.referencesHelman A. [1988], Modele odbiorcy, "Kino" nr 3.pl
dc.description.referencesHendrykowski M. [1995], Między nami filmowcami. Film i filmoznawstwo w dobie ekspansji nowych mediów [w:] Kino według Alicji, cyt. wyd.pl
dc.description.referencesHopfinger M. [1995], Zmiana kultury, zmiana spojrzenia [w:] Kino według Alicji, cyt. wyd.pl
dc.description.referencesKluszczyński R. [1992], Uwagi na temat twórczych aspektów odbioru filmu [w:] Twórczy odbiór sztuki, red. J. Brach-Czaina, Białystok.pl
dc.description.referencesKluszczyński R. [1995], Kino-interaktywność-dekonstrukcja. Z rozważań nad cyberkulturą [w:] Kino według Alicji, cyt. wyd.pl
dc.description.referencesSchefer J. L. [1980], L'Homme ordinaire du cinéma, Paris.pl
dc.description.referencesWilliams R. [1997], A Lecture on Realism, "Screen" nr 1.pl
dc.description.firstpage283pl
dc.description.lastpage291pl
dc.identifier.citation2Kultura i sztuka u progu XXI wieku, red. Sław Krzemień-Ojak, współpraca redakcyjna Alicja Kisielewska, Zbigniew Suszczyńskipl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WSK)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
K_Citko_Sytuacja_odbiorcy_w_dobie_ekspansji.pdf638,39 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)