REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15984
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKisielewski, Andrzej-
dc.date.accessioned2024-02-06T07:55:08Z-
dc.date.available2024-02-06T07:55:08Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationKultura i sztuka u progu XXI wieku, red. Sław Krzemień-Ojak, współpraca redakcyjna Alicja Kisielewska, Zbigniew Suszczyński, Białystok 1997, s. 105-115pl
dc.identifier.isbn83-86696-28-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/15984-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.relation.ispartofseriesKultura i Przyszłość;-
dc.titleWizualność totalna: reklama i cyberprzestrzeńpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.referencesAoki K. [1994], Virtual Commities in Japan (tekst prezentowany na "Pacific Telecommunications Council 1994 Conference" - w zbiorach biblioteki Uniwersytetu w Kolonii, dostępny w Internecie).pl
dc.description.referencesBaudrillard J. [1966], Les Système des Objects, Paris.pl
dc.description.referencesBell D. [1994], Kulturowe sprzeczności kapitalizmu, przeł. S. Amsterdamski, Warszawa.pl
dc.description.referencesBerman R. [1981], Advertising and social change, Beverly Hills - London.pl
dc.description.referencesBuchanan R. [1989], Declaration by Design: Rhetoric, Argument, and Demonstration in Design Practice [in:] Design Discourse. History. Theory. Criticizm, (ed.) V. Margolin, Chicago and London.pl
dc.description.referencesDorfles G. [1973], Człowiek zwielokrotniony. przeł. T. Jekiel, I. Wojnar, Warszawa.pl
dc.description.referencesDouglas M., lshelwood B. [1979], The World of Goods, New York.pl
dc.description.referencesFoucault M. [1993], Nadzorować i karać. Narodziny więzienia, przeł. T. Komendant, Warszawa.pl
dc.description.referencesJhally S. [1987], The Codes of Advertising, London.pl
dc.description.referencesSchudson M. [1993], Advertising, the Uneasy Persuasion, London,pl
dc.description.referencesSchultz L. [1995], Advertising Ages. Media Future Forum, "Advertising Age", May 29.pl
dc.description.referencesSolomon M. R. [1991], Consumer Behavior. Buying, Having, and Being, Boston - London - Toronto - Sydney - Tokyo - Singapore.pl
dc.description.referencesTheall D. F. [ 1992], Beyond the orality/literacy dichotomy: James Joyce and pre-history of cyberspace, "Postmodern Culture", v. 2, nr 3.pl
dc.description.referencesWilliamson D. A. [1995], Building a new industry, "Advertising Age", March 13.pl
dc.description.referencesVenturi R., Brown D. S., Izenour S. [1994], Learning from Las Vegas, revised edition, Cambridge - Massachusetts - London.pl
dc.description.referencesVitta M. [1989], The Meaninig of Design [in:] Design Discourse. History. Theory. Criticizm, (ed.) V. Margolin, Chicago - London.pl
dc.description.firstpage105pl
dc.description.lastpage115pl
dc.identifier.citation2Kultura i sztuka u progu XXI wieku, red. Sław Krzemień-Ojak, współpraca redakcyjna Alicja Kisielewska, Zbigniew Suszczyńskipl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WSK)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Kisielewski_Wizualnosc_totalna.pdf812,91 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)