REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15982
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKisielewska, Alicja-
dc.date.accessioned2024-02-06T07:36:01Z-
dc.date.available2024-02-06T07:36:01Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationKultura i sztuka u progu XXI wieku, red. Sław Krzemień-Ojak, współpraca redakcyjna Alicja Kisielewska, Zbigniew Suszczyński, Białystok 1997, s. 67-77pl
dc.identifier.isbn83-86696-28-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/15982-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.relation.ispartofseriesKultura i Przyszłość;-
dc.titlePerspektywa sztuk audiowizualnychpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.referencesBaudrillard J. [1983], Les strategies fatales, Paris 1983, cyt. za: Raulet G. [1994].pl
dc.description.referencesBaudrillard J. [1994], Świat wideo i podmiot fraktalny [w:] Po kinie? . . . Audiowizualność w epoce przekaźników elektronicznych, red. A. Gwóźdź, Kraków.pl
dc.description.referencesBenjamin W. [1975], Dzieło sztuki w dobie możliwości jego reprodukcji technicznej [w:] Twórca jako wytwórca, Poznań.pl
dc.description.referencesBenjamin W. [1982], Gesammelte Schrifien, Frankfurt/M 1982, cyt. za: Bolz N., Rozstanie z galaktyką Gutenberga [w:] Po kinie? . . . . , cyt, wyd.pl
dc.description.referencesBergson H. [1913], Ewolucja twórcza, przeł. F. Znaniecki, Warszawa.pl
dc.description.referencesBolter J. D. [1970], Człowiek Turinga. Kultura Zachodu w wieku komputera, Warszawa.pl
dc.description.referencesCrary J. [1996], Technologie wizualne a rozproszenie percepcji [w:] Na pograniczu, Katalog wystawy, Galeria Sztuki Współczesnej Zachęta. Warszawa.pl
dc.description.referencesFlusser V. [1994], Ku uniwersum obrazów technicznych [w:] Po kinie?..., cyt. wyd.pl
dc.description.referencesFoucault M. [1993], Nadzorować i karać. Narodziny więzienia, przeł. T. Komendant, Warszawa.pl
dc.description.referencesJay M. [1993]. Downcast Eyes. The Denigration of Vision in Twentieth-Century French Thought, University of California Press.pl
dc.description.referencesMauss M. [1973], Sposoby posługiwania się ciałem [w:] Socjologia i antropologia, Warszawa.pl
dc.description.referencesPostman N. [1995], Technopol. Triumf techniki nad kulturą, Warszawa.pl
dc.description.referencesRaulet G. [1994], Nowa utopia. Socjologiczne i filozoficzne konsekwencje nowych technologii komunikowania [w:] Po kinie?..., cyt. wyd.pl
dc.description.referencesStrzemiński W. [1974], Teoria widzenia, Kraków.pl
dc.description.referencesVirilio P. [1994], Światło pośrednie [w:] Po kinie?..., cyt. wyd.pl
dc.description.referencesZeidler-Janiszewska A. [1994], Prędkość - film - media - śmierć. Od futurystycznej fantazji do estetyki znikania [w:] Prędkość i przyjemność. Kino i telewizja w dobie symulacji elektronicznej, red. A. Gwóźdź, Kielce.pl
dc.description.firstpage67-
dc.description.lastpage77-
dc.identifier.citation2Kultura i sztuka u progu XXI wieku, red. Sław Krzemień-Ojak, współpraca redakcyjna Alicja Kisielewska, Zbigniew Suszczyńskipl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WSK)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
A_Kisielewska_Perspektywa_sztuk_audiowizualnych.pdf876,31 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)