Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/15982
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kisielewska, Alicja | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-06T07:36:01Z | - |
dc.date.available | 2024-02-06T07:36:01Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.citation | Kultura i sztuka u progu XXI wieku, red. Sław Krzemień-Ojak, współpraca redakcyjna Alicja Kisielewska, Zbigniew Suszczyński, Białystok 1997, s. 67-77 | pl |
dc.identifier.isbn | 83-86696-28-1 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/15982 | - |
dc.description | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Trans Humana | pl |
dc.relation.ispartofseries | Kultura i Przyszłość; | - |
dc.title | Perspektywa sztuk audiowizualnych | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie | pl |
dc.description.references | Baudrillard J. [1983], Les strategies fatales, Paris 1983, cyt. za: Raulet G. [1994]. | pl |
dc.description.references | Baudrillard J. [1994], Świat wideo i podmiot fraktalny [w:] Po kinie? . . . Audiowizualność w epoce przekaźników elektronicznych, red. A. Gwóźdź, Kraków. | pl |
dc.description.references | Benjamin W. [1975], Dzieło sztuki w dobie możliwości jego reprodukcji technicznej [w:] Twórca jako wytwórca, Poznań. | pl |
dc.description.references | Benjamin W. [1982], Gesammelte Schrifien, Frankfurt/M 1982, cyt. za: Bolz N., Rozstanie z galaktyką Gutenberga [w:] Po kinie? . . . . , cyt, wyd. | pl |
dc.description.references | Bergson H. [1913], Ewolucja twórcza, przeł. F. Znaniecki, Warszawa. | pl |
dc.description.references | Bolter J. D. [1970], Człowiek Turinga. Kultura Zachodu w wieku komputera, Warszawa. | pl |
dc.description.references | Crary J. [1996], Technologie wizualne a rozproszenie percepcji [w:] Na pograniczu, Katalog wystawy, Galeria Sztuki Współczesnej Zachęta. Warszawa. | pl |
dc.description.references | Flusser V. [1994], Ku uniwersum obrazów technicznych [w:] Po kinie?..., cyt. wyd. | pl |
dc.description.references | Foucault M. [1993], Nadzorować i karać. Narodziny więzienia, przeł. T. Komendant, Warszawa. | pl |
dc.description.references | Jay M. [1993]. Downcast Eyes. The Denigration of Vision in Twentieth-Century French Thought, University of California Press. | pl |
dc.description.references | Mauss M. [1973], Sposoby posługiwania się ciałem [w:] Socjologia i antropologia, Warszawa. | pl |
dc.description.references | Postman N. [1995], Technopol. Triumf techniki nad kulturą, Warszawa. | pl |
dc.description.references | Raulet G. [1994], Nowa utopia. Socjologiczne i filozoficzne konsekwencje nowych technologii komunikowania [w:] Po kinie?..., cyt. wyd. | pl |
dc.description.references | Strzemiński W. [1974], Teoria widzenia, Kraków. | pl |
dc.description.references | Virilio P. [1994], Światło pośrednie [w:] Po kinie?..., cyt. wyd. | pl |
dc.description.references | Zeidler-Janiszewska A. [1994], Prędkość - film - media - śmierć. Od futurystycznej fantazji do estetyki znikania [w:] Prędkość i przyjemność. Kino i telewizja w dobie symulacji elektronicznej, red. A. Gwóźdź, Kielce. | pl |
dc.description.firstpage | 67 | - |
dc.description.lastpage | 77 | - |
dc.identifier.citation2 | Kultura i sztuka u progu XXI wieku, red. Sław Krzemień-Ojak, współpraca redakcyjna Alicja Kisielewska, Zbigniew Suszczyński | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WSK) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
A_Kisielewska_Perspektywa_sztuk_audiowizualnych.pdf | 876,31 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)