Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/15710
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Głoskowska-Sołdatow, Małgorzata | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-11T11:54:12Z | - |
dc.date.available | 2024-01-11T11:54:12Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Myśl pedeutologiczna i działanie nauczyciela. T. 2, pod red. Alicji Anny Kotusiewicz, Białystok 2000, s. 190-197 | pl |
dc.identifier.isbn | 83-86696-67-2 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/15710 | - |
dc.description | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Trans Humana | pl |
dc.title | Teleologiczne i aksjologiczne podstawy pracy wychowawczej nauczyciela nauczania początkowego | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie | pl |
dc.description.references | Birngruber S., Wprowadzać w świat wartości [w:] Wychowanie jako pomoc, "Dialogi Pedagogiczne", t. II, Warszawa 1992 Wyd. ATK. | pl |
dc.description.references | Biulletin Instytut Unesco, Hamburg, janvier 1969. | pl |
dc.description.references | Czyżewska D., Uniwersalizm moralny w świetle poznawczo-rozwojowej koncepcji Lawrence'a Kohlberga [w:] Szymańska B., Pawlica J.(red.), Uniwersalne wartości etyczne w różnych kulturach, Kraków 1993, UJ. | pl |
dc.description.references | Dróżka W., Wartości i cele życiowe nauczycieli, "Edukacja" 1992, nr 1. | pl |
dc.description.references | Głuszycki J., Naczelne wartości w świadomości przyszłych nauczycieli, "Nowa Szkoła" 1987, nr 1. | pl |
dc.description.references | Guz S., Rozwój i kształtowanie osobowości dzieci w okresie wczesnoszkolnym, Warszawa 1987, WSiP. | pl |
dc.description.references | Hessen S., Podstawy pedagogiki, wyd. II, Warszawa 1935. | pl |
dc.description.references | Jodłowska B., Start - szok zawodowy - twórcza praca nauczyciela, Warszawa 1991, WSiP. | pl |
dc.description.references | Kasprzyk L., Węgrzecki A., Wprowadzenie do filozofii, Warszawa 1974, PWN. | pl |
dc.description.references | Kotłowski K., Filozofia wartości a zadania pedagogiki, Wrocław - Warszawa - Kraków 1968, Ossolineum. | pl |
dc.description.references | Lewowicki T., W stronę paradygmatu edukacji podmiotowej, "Edukacja" 1991, nr 1. | pl |
dc.description.references | Łobocki M., O warunkach skutecznego wychowania [w:] Edukacja i rozwój, Kielce 1995, WSP. | pl |
dc.description.references | Okoń W., Słownik Pedagogiczny, Warszawa 1984, PWN. | pl |
dc.description.references | Olbrycht K., Aksjologiczne podstawy dyskusji nad wychowaniem [w:] Jopkiewicz A (red.), Jaka szkoła? Jaki nauczyciel? Jakie wychowanie? Kielce 1995. | pl |
dc.description.references | Parafiniuk-Soińska J., Przemiany w celach edukacji wczesnoszkolnej [w:] Jakowicka M. (red.), Współczesne przemiany w edukacji wczesnoszkolnej, Zielona Góra 1995, WSP. | pl |
dc.description.references | Ślipko T., Zarys etyki ogólnej, Kraków 1994. | pl |
dc.description.references | Terlecka W., Wiedza o wartościach moralnych uczniów szkoły podstawowej niektóre jej uwarunkowania, Kraków 1991, UJ. | pl |
dc.description.references | Vasta R., Haith M. M., Miller S. A, Psychologia dziecka. Warszawa 1995, WSiP. | pl |
dc.description.references | Vial J., Zadania kształcenia nauczycieli [w:] Debesse M., Millaret G. (red.), Rozprawy o wychowaniu, Warszawa 1988, PWN. | pl |
dc.description.references | Więckowski R., Podstawowe kierunki dalszego rozwoju systemu edukacji wczesnoszkolnej [w:] Jakowicka M. (red.), Współczesne przemiany w edukacji wczesnoszkolnej, Zielona Góra 1995, WSP. | pl |
dc.description.references | Włodarski Z., Człowiek jako wychowawca i nauczyciel, Warszawa 1992, WSiP. | pl |
dc.description.references | Wróblewska T., Wychowanie interpersonalne nauczyciela - wychowawcy w zmieniającej się rzeczywistości [w:] Model nauczyciela wychowawcy w zmieniającej się Europie, Częstochowa 1994/1995, WSP. | pl |
dc.description.volume | 2 | pl |
dc.description.firstpage | 190 | pl |
dc.description.lastpage | 197 | pl |
dc.identifier.citation2 | Myśl pedeutologiczna i działanie nauczyciela. T. 2, pod red. Alicji Anny Kotusiewicz | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
M_Gloskowska_Soldatow_Teologiczne_i_aksjologiczne_podstawy_pracy.pdf | 458,43 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)