REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15710
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGłoskowska-Sołdatow, Małgorzata-
dc.date.accessioned2024-01-11T11:54:12Z-
dc.date.available2024-01-11T11:54:12Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationMyśl pedeutologiczna i działanie nauczyciela. T. 2, pod red. Alicji Anny Kotusiewicz, Białystok 2000, s. 190-197pl
dc.identifier.isbn83-86696-67-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/15710-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTrans Humanapl
dc.titleTeleologiczne i aksjologiczne podstawy pracy wychowawczej nauczyciela nauczania początkowegopl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckiepl
dc.description.referencesBirngruber S., Wprowadzać w świat wartości [w:] Wychowanie jako pomoc, "Dialogi Pedagogiczne", t. II, Warszawa 1992 Wyd. ATK.pl
dc.description.referencesBiulletin Instytut Unesco, Hamburg, janvier 1969.pl
dc.description.referencesCzyżewska D., Uniwersalizm moralny w świetle poznawczo-rozwojowej koncepcji Lawrence'a Kohlberga [w:] Szymańska B., Pawlica J.(red.), Uniwersalne wartości etyczne w różnych kulturach, Kraków 1993, UJ.pl
dc.description.referencesDróżka W., Wartości i cele życiowe nauczycieli, "Edukacja" 1992, nr 1.pl
dc.description.referencesGłuszycki J., Naczelne wartości w świadomości przyszłych nauczycieli, "Nowa Szkoła" 1987, nr 1.pl
dc.description.referencesGuz S., Rozwój i kształtowanie osobowości dzieci w okresie wczesnoszkolnym, Warszawa 1987, WSiP.pl
dc.description.referencesHessen S., Podstawy pedagogiki, wyd. II, Warszawa 1935.pl
dc.description.referencesJodłowska B., Start - szok zawodowy - twórcza praca nauczyciela, Warszawa 1991, WSiP.pl
dc.description.referencesKasprzyk L., Węgrzecki A., Wprowadzenie do filozofii, Warszawa 1974, PWN.pl
dc.description.referencesKotłowski K., Filozofia wartości a zadania pedagogiki, Wrocław - Warszawa - Kraków 1968, Ossolineum.pl
dc.description.referencesLewowicki T., W stronę paradygmatu edukacji podmiotowej, "Edukacja" 1991, nr 1.pl
dc.description.referencesŁobocki M., O warunkach skutecznego wychowania [w:] Edukacja i rozwój, Kielce 1995, WSP.pl
dc.description.referencesOkoń W., Słownik Pedagogiczny, Warszawa 1984, PWN.pl
dc.description.referencesOlbrycht K., Aksjologiczne podstawy dyskusji nad wychowaniem [w:] Jopkiewicz A (red.), Jaka szkoła? Jaki nauczyciel? Jakie wychowanie? Kielce 1995.pl
dc.description.referencesParafiniuk-Soińska J., Przemiany w celach edukacji wczesnoszkolnej [w:] Jakowicka M. (red.), Współczesne przemiany w edukacji wczesnoszkolnej, Zielona Góra 1995, WSP.pl
dc.description.referencesŚlipko T., Zarys etyki ogólnej, Kraków 1994.pl
dc.description.referencesTerlecka W., Wiedza o wartościach moralnych uczniów szkoły podstawowej niektóre jej uwarunkowania, Kraków 1991, UJ.pl
dc.description.referencesVasta R., Haith M. M., Miller S. A, Psychologia dziecka. Warszawa 1995, WSiP.pl
dc.description.referencesVial J., Zadania kształcenia nauczycieli [w:] Debesse M., Millaret G. (red.), Rozprawy o wychowaniu, Warszawa 1988, PWN.pl
dc.description.referencesWięckowski R., Podstawowe kierunki dalszego rozwoju systemu edukacji wczesnoszkolnej [w:] Jakowicka M. (red.), Współczesne przemiany w edukacji wczesnoszkolnej, Zielona Góra 1995, WSP.pl
dc.description.referencesWłodarski Z., Człowiek jako wychowawca i nauczyciel, Warszawa 1992, WSiP.pl
dc.description.referencesWróblewska T., Wychowanie interpersonalne nauczyciela - wychowawcy w zmieniającej się rzeczywistości [w:] Model nauczyciela wychowawcy w zmieniającej się Europie, Częstochowa 1994/1995, WSP.pl
dc.description.volume2pl
dc.description.firstpage190pl
dc.description.lastpage197pl
dc.identifier.citation2Myśl pedeutologiczna i działanie nauczyciela. T. 2, pod red. Alicji Anny Kotusiewiczpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
M_Gloskowska_Soldatow_Teologiczne_i_aksjologiczne_podstawy_pracy.pdf458,43 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)