Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/15683
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Wróblewska, Walentyna | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-09T07:44:31Z | - |
dc.date.available | 2024-01-09T07:44:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.isbn | 978-83-7431-578-4 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/15683 | - |
dc.description | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01. | pl |
dc.description.sponsorship | Wydanie publikacji sfinansowano ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.title | Trendy we współczesnej dydaktyce | pl |
dc.type | Book | pl |
dc.rights.holder | © Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2019 | pl |
dc.description.Affiliation | Uniwersytet w Białymstoku | pl |
dc.description.references | Ablewicz K., Badania fenomenologiczne w pedagogice: istota czy jakość?, [w:] J. Rutkowiak, D. Kubinowski, M. Nowak (red.), Edukacja - moralność - sfera publiczna, Lublin 2007. | pl |
dc.description.references | Andrukowicz W., Projekt celów kształcenia integralnego, [w:] K. Denek, F. Bereźnicki, J. Świrko-Pilipczuk (red.), Przemiany dydaktyki na progu XXI wieku, Szczecin 2000. | pl |
dc.description.references | Arends R.I., Uczymy się nauczać, przeł. K. Kruszewski, Warszawa 1994. | pl |
dc.description.references | Banach C., Człowiek wobec wyzwań globalizacji i transformacji ustrojowej w Polsce, "Nowa Szkoła" 200 1 nr 9. | pl |
dc.description.references | Bandura A., Teoria społecznego uczenia się, przeł. J. Kowalczewska, J. Radzicki, Warszawa 2007. | pl |
dc.description.references | Barnes D., Learning Styles in TVEI: Evaluation Report No.3. , Leeds University for the MSC 1987. | pl |
dc.description.references | Barnes D., Nauczyciel i uczniowie. Od porozumienia się do kształcenia, przeł. J. Radzicki, Warszawa 1988. | pl |
dc.description.references | Barr R.B., Tagg J., Prom Teaching to Learning. A new Paradigm for Undergraduate education, [w:] Learningfrom Change. Landmarks in Teaching and Learning in Higher Education from Change Magazin, 1969-1999, London 2000. | pl |
dc.description.references | Bartecki J., Aktywizacja procesu nauczania poprzez zespoły uczniowskie, Warszawa 1964. | pl |
dc.description.references | Bauman T., Dydaktyczny i społeczny status uczenia się, [w:] eadem (red.), Uczenie się jako przedsięwzięcie na całe życie, Kraków 2005. | pl |
dc.description.references | Bauman T., Uniwersytet wobec zmian społeczno-kulturowych, Gdańsk 2001. | pl |
dc.description.references | Bernstein B., Odtwarzanie kultury, przeł. Z. Bokszański, A. Piotrowski, Warszawa 1990. | pl |
dc.description.references | Bogaj A., Kształcenie ogólne. Między tradycją a ponowoczesnością, Warszawa 2000. | pl |
dc.description.references | Borawska-Kalbarczyk K., Kompetencje informacyjne uczniów w perspektywie zmian szkolnego środowiska uczenia się, Warszawa 2015. | pl |
dc.description.references | Brophy J.E., Motywowanie uczniów do nauki, przeł. K. Kruszewski, Warszawa 2002. | pl |
dc.description.references | Brown G., Atkins M., Effective Teaching In Higher Education, New York 1988. | pl |
dc.description.references | Bruner J.S., Kultura edukacji, wst. A. Brzezińska, przeł. T. Brzostowska -Tereszkiewicz, Kraków 2010. | pl |
dc.description.references | Bruner J.S., Proces kształcenia, przeł. J. Radzicki, Warszawa 1964. | pl |
dc.description.references | Buss D.M., Psychologia ewolucyjna, Gdańsk 2001. | pl |
dc.description.references | Chlewiński Z., Psychologia poznawcza. W trzech ostatnich dekadach XX wieku, Gdańsk 2007. | pl |
dc.description.references | Chomczyńska-Rubacha M., Szkolne środowisko uczenia się, [w:] Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Pedagogika. Podręcznik akademicki, t. 2, Warszawa 2003. | pl |
dc.description.references | Czerepaniak-Walczak M., Proces emancypacji kultury szkoły, Warszawa 2018. | pl |
dc.description.references | Czerka E., Rozwój potencjału dorosłych z perspektywy heutagogicznej, "Rocznik Andragogiczny" 2009. | pl |
dc.description.references | Czykier K., Sosnowski T., Bajkowski T. (red.), Wartości - edukacja - przemiany. Inspiracje dla teorii i praktyki społecznej, Białystok. | pl |
dc.description.references | Dalin P., Rolff H.G., Kleekamp B., Changing the school culture, London 1995. | pl |
dc.description.references | Davies I.K., Objectives in Curriculum Design, New York 1976. | pl |
dc.description.references | Dąbrowa E., Jankowska D. (red.), Pedagogika dialogu. Dialog w teorii i praktyce, Warszawa 2009. | pl |
dc.description.references | Delors J., Edukacja -jest w niej ukryty skarb, przeł. W Rabczuk, Warszawa 1998. | pl |
dc.description.references | Denek K., Aksjologiczne aspekty edukacji szkolnej, Toruń 2000. | pl |
dc.description.references | Denek K., Dydaktyka uczestnicząca w kształtowaniu warunków społeczeństwa demokratycznego, [w:] J. Półturzycki, E.A. Wesołowska (red.), Współczesne kierunki modernizacji dydaktyki, Toruń 1993. | pl |
dc.description.references | Denek K., Edukacja pozalekcyjna i pozaszkolna, Poznań 2009. | pl |
dc.description.references | Denek K., O nowy kształt edukacji, Toruń 1998. | pl |
dc.description.references | Denek K., Poza ławką szkolną, Poznań 2002. | pl |
dc.description.references | Denek K., W kręgu edukacji, krajoznawstwa i turystyki w szkole, Poznań 2000. | pl |
dc.description.references | Dewey J., Szkoła i dziecko, wst. E. Clapared, przeł. H. Błeszyńska, Warszawa 2006. | pl |
dc.description.references | Dudzikowa M., Jaskulska S. (red.), Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian?, Warszawa 2016. | pl |
dc.description.references | Dylak S., Dialog w kształceniu na odległość -jego znaczenie i struktura, [w:] S. Wrycza, J. Wojtkowiak (red.), Nauczanie na odległość. Wyzwania - tendencje - aplikacje, Gdańsk 2002. | pl |
dc.description.references | Everston C.M., Organization and Management, [w:] M.C. Reynolds (red.), Knowledge for the Beggining Teacher, Exeter 1989. | pl |
dc.description.references | Fazlagić J., Szkoła jako instytucja ucząca się, [w:] B.D. Gołębniak (red.), Uczenie metodą projektów, Warszawa 2002. | pl |
dc.description.references | Fenstermacher G.D., Soltis J.F., Style nauczania, przeł. K. Kruszewski, Warszawa 1998. | pl |
dc.description.references | Fontana D., Psychologia dla nauczycieli, Poznań 1998. | pl |
dc.description.references | Galloway Ch., Psychologia uczenia się i nauczania, t. l, przeł. J. Radzicki, Warszawa 1988. | pl |
dc.description.references | Galton M., Simon c., Inside the Primary Alssroom, London 1980. | pl |
dc.description.references | Gardner H., Inteligencje wielorakie. Nowe horyzonty w teorii i praktyce, przeł. A. Jankowski, Warszawa 2009. | pl |
dc.description.references | Gaweł-Luty E., Miejsce nowych technologii w edukacji, [w:] A. Karpińska, K. Borawska-Kalbarczyk, K. Kowalczuk (red.), Innowacje w edukacji w perspektywie jakości kształcenia, Toruń 2019. | pl |
dc.description.references | Gołębniak B.D., Nauczanie i uczenie się w klasie, [w:] Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Pedagogika, t. 2, Warszawa 2003. | pl |
dc.description.references | Goodman P., Compulsory mis-education, New York 1964. | pl |
dc.description.references | Gordon T., Wychowanie bez porażek w szkole, przeł. D. Szafrańska-Poniewierska, Warszawa 1996. | pl |
dc.description.references | Grzesiuk L., Trzebińska E., Jak ludzie porozumiewają się, Warszawa 1978. | pl |
dc.description.references | Gulińska H., Bartoszewicz M., Tablica interaktywna wspomagająca nauczanie, "e-mentor" 2007, nr 1. | pl |
dc.description.references | Gutek G.L., Filozoficzne i ideologiczne podstawy edukacji, przeł. A. Kacmajor, A. Sulak, Gdańsk 2003. | pl |
dc.description.references | Hall C.S., Lindzey G., Teorie osobowości, przeł. J. Kowalczewska, J. Radzicki, Warszawa 2001. | pl |
dc.description.references | Hejnicka-Bezwińska T., Orientacje życiowe młodzieży, Bydgoszcz 1991. | pl |
dc.description.references | Hirst P.H., Liberal education and the nature of knowledge, [w:] R.S. Peters (red.), The philosophy of education, London 1975. | pl |
dc.description.references | Illeris K., Trzy wymiary uczenia się, poznawcze, emocjonalne i społeczne ramy współczesnej teorii uczenia się, przeł. A. Jurgiel, E. Kurantowicz, M. Malewski, A. Nizińska, T. Zarębski, Wrocław 2006. | pl |
dc.description.references | Jackson P., Live In classrooms, New York 1990. | pl |
dc.description.references | Jank W., Meyer H., Didaktische Modelle, Berlin 2002. | pl |
dc.description.references | Jankowski D., Edukacja i autoedukacja. Współzależność, konteksty, twórczy rozwój, Toruń 2012. | pl |
dc.description.references | Janowski A., Psychologia społeczna a zagadnienia wychowania, Warszawa 1980. | pl |
dc.description.references | Jarosz B., Konstruktywizm - technologia informacyjna - zmiany w procesie kształcenia, [w:] Morbitzer J. (red.), Techniki komputerowe w przekazie edukacyjnym, Kraków 2002. | pl |
dc.description.references | Joyce B., Calhoun E., Hopkins 0., Przykłady modeli uczenia się i nauczania, przeł. K Kruszewski, Warszawa 1999. | pl |
dc.description.references | Juszczyk S., Edukacja na odległość, Toruń 2003. | pl |
dc.description.references | Juszczyk S., Edukacja na odległość. Kodyfikacja pojęć, reguł i procesów, Toruń 2002. | pl |
dc.description.references | Kaplan P.S., Educational Psychology for Tomorrow's Teacher, St. Paul 1990. | pl |
dc.description.references | Karaś S., Sztuka samokształcenia, Warszawa 1994. | pl |
dc.description.references | Karpińska A., Niepowodzenia szkolne wobec zmian w teleologii edukacyjnej i treściach kształcenia, [w:] K Denek, T.M. Zimny (red.), Edukacja jutra. VII Tatrzańskie Seminarium Naukowe, Częstochowa 2001. | pl |
dc.description.references | Karpińska A., Wróblewska W (red.), Kierunki rozwoju dydaktyki w dialogu i perspektywie, Warszawa 2011. | pl |
dc.description.references | Karpińska A., Wróblewska W (red.), Pola poznawcze dydaktyki w dialogu i perspektywie, Białystok 2008. | pl |
dc.description.references | Karpińska A., Wróblewska W, Kowalczuk K (red.), W kierunku edukacji akademickiej zorientowanej na studenta, Toruń 2016. | pl |
dc.description.references | Klaus J., Miiller D., Vahrenkamp S., Studienberatung, [w:] Enzyklopiidie Erziehungs-wissenschaft, Band l O, L. Huber (red.), Ausbildung und Socialization in der Hochschule, Stuttgart 1983. | pl |
dc.description.references | Klus-Stańska D., Behawiorystyczne źródła myślenia o edukacji, czyli siedem grzechów głównych wczesnej edukacji, [w:] D. Klus-Stańska, E. Szatan, D. Bronk (red.), Wczesna edukacja między schematem a poszukiwaniem nowych ujęć teoretyczno-badawczych, Gdańsk 2006. | pl |
dc.description.references | Klus-Stańska D., Dydaktyka wobec chaosu pojęć i znaczeń, Warszawa 2010. | pl |
dc.description.references | Klus-Stańska D., Konstruowanie wiedzy w szkole, Olsztyn 2000. | pl |
dc.description.references | Klus-Stańska D., Paradygmaty dydaktyki. Myśleć teorią o praktyce, Warszawa 2018. | pl |
dc.description.references | Klus-Stańska D., Polska rzeczywistość dydaktyczna - paradygmatyczny taniec św. Wita, [w:] L. Hurło, D. Klus-Stańska, M. Łojko (red.), Paradygmaty współczesnej dydaktyki, Kraków 2009. | pl |
dc.description.references | Kojs W, Treści kształcenia - stare i nowe problemy, [w:] K. Denek, T.M. Zimny (red.), Oświata na wirażu. IV Tatrzańskie Seminarium Naukowe, Kielce 1999. | pl |
dc.description.references | Kowalczuk K, Edukacja w pikselach. Gry komputerowe w procesie kształcenia, Gdańsk 2016. | pl |
dc.description.references | Kozielecki J., Człowiek oświecony czy innowacyjny, "Kwartalnik Pedagogiczny" 1981, nr 1. | pl |
dc.description.references | Kozielecki J., Koncepcje psychologiczne człowieka, Warszawa 1998. | pl |
dc.description.references | Kruszewski K (red.), Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela, Warszawa 2002. | pl |
dc.description.references | Kupisiewicz C., Dydaktyka ogólna, Warszawa 2000. | pl |
dc.description.references | Kupisiewicz C., Podstawy dydaktyki, Warszawa 2005. | pl |
dc.description.references | Kupisiewicz C., Kupisiewicz M., Słownik pedagogiczny, Warszawa 2009. | pl |
dc.description.references | Kwieciński Z., Dynamika funkcjonowania szkoły, Warszawa 1990. | pl |
dc.description.references | Levine J., Internet, przeł. M. Kowalczyk, Warszawa 2000. | pl |
dc.description.references | Lewowicki T., O tożsamości, kondycji i powinnościach pedagogiki, Warszawa-Radom 2007. | pl |
dc.description.references | Lewowicki T., Przemiany oświaty, Warszawa 1997. | pl |
dc.description.references | Lewowicki T., Siemieniecki B. (red.), Kształcenie na odległość w praktyce edukacyjnej, Toruń 2009. | pl |
dc.description.references | Lorens R., E-podręcznik w ramach projektu "Cyfrowa szkoła", "e-mentor" 2013, nr 4. | pl |
dc.description.references | Madsen K.B., Współczesne teorie motywacji, przeł. A. Jakubczyk, Warszawa 1980. | pl |
dc.description.references | Malewski M., Od nauczania do uczenia się. O paradygmatycznej zmianie w andragogice, Wrocław 2010. | pl |
dc.description.references | Marshall G. (red.), Tabin M. (red. pol. wyd.), Słownik socjologii i nauk społecznych, przeł. A. Kapciak, Warszawa 2008. | pl |
dc.description.references | Maslow A.H., Motywacja i osobowość, przeł. P. Sawicka, Warszawa 1991. | pl |
dc.description.references | Meighan R., Socjologia edukacji, przeł. E. Kiszkurno-Koziej, A. Knutsen, P. Kwieciński, Toruń 1993. | pl |
dc.description.references | Melosik Z., Pedagogika postmodernistyczna, [w:] Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Pedagogika, t. 1, Warszawa 2004. | pl |
dc.description.references | Mieszalski S., O przymusie i dyscyplinie w klasie szkolnej, Warszawa 1997. | pl |
dc.description.references | Mietzel G., Psychologia kształcenia, przeł. A. Ubertowska, Gdańsk 2002. | pl |
dc.description.references | Milerski B., Śliwerski B., Pedagogika, Warszawa 2000. | pl |
dc.description.references | Morbitzer J., Mity edukacji wspieranej komputerowo, "Magazyn Szkolny" 2009. | pl |
dc.description.references | Murawska E., Od monologu do dialogu - refleksje o (nie)porozumieniu między nauczycielem a uczniem, "Edukacja. Studia - Badania - Innowacje" 2005, nr 2. | pl |
dc.description.references | Nizińska A., Między nauczaniem a uczeniem się. Edukacyjne światy andragogów-praktyków, Wrocław 2008. | pl |
dc.description.references | Nowosad I., Perspektywy rozwoju szkoły, Warszawa 2003. | pl |
dc.description.references | Nussbaum M.C., W trosce o społeczeństwo. Klasyczna obrona reformy kształcenia ogólnego, Wrocław 2008. | pl |
dc.description.references | Obuchowski K, Człowiek intencjonalny, Warszawa 1999. | pl |
dc.description.references | Okoń W., Nowy słownik pedagogiczny, wyd. 5, Warszawa 1992. | pl |
dc.description.references | Okoń W., Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej, Warszawa 2003. | pl |
dc.description.references | Palka S., Dydaktyczne kreowanie "edukacji jutra", [w:] K. Denek, T.M. Zimny (red.), Edukacja jutra. VI Tatrzańskie Seminarium Naukowe, Częstochowa 2000. | pl |
dc.description.references | Papińska-Kacperek J. (red.) Społeczeństwo informacyjne, Warszawa 2008. | pl |
dc.description.references | Pervin L.A., John O.P., Osobowość. Teoria i badania, Kraków 2002. | pl |
dc.description.references | Petersen WH., Lehrbuch Allgemeine Didaktik, München-Düsseldorf-Stuttgart 2001. | pl |
dc.description.references | Petty G., Nowoczesne nauczanie. Praktyczne wskazówki i techniki dla nauczycieli, wykładowców i szkoleniowców, przeł. J. Bartosik, Sopot 2010. | pl |
dc.description.references | Pilch T. (red.), Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku, Warszawa 2003. | pl |
dc.description.references | Półturzycki J., Niepokój o dydaktykę, Warszawa-Radom 2014. | pl |
dc.description.references | Półturzycki J., Potrzeby i kierunki rekonstrukcji dydaktyki, [w:] K. Denek, T.M. Zimny (red.), Edukacja jutra. VII Tatrzańskie Seminarium Naukowe, Częstochowa 2001. | pl |
dc.description.references | Półturzycki J., Spór o kształcenie ustawiczne. Polemiki i analizy, Warszawa 2016. | pl |
dc.description.references | Półturzycki J., Wdrażanie do samokształcenia, Warszawa 1983. | pl |
dc.description.references | Przyborowska B., Pedagogika innowacyjności. Między teorią a praktyką, Toruń 2013. | pl |
dc.description.references | Przyborowska B., Struktury innowacyjne w edukacji. Teoria - praktyka - rozwój, Toruń 2003. | pl |
dc.description.references | Reich K., Konstruktivistische Didaktik. Lehr-und Studienbuch mit Methoden-pool, Weinheim und Basel 2006. | pl |
dc.description.references | Riedl A., Grundlagen der Didaktik, München 2004. | pl |
dc.description.references | Robertson J., Jak zapewnić dyscyplinę, ład i uwagę w klasie, przeł. K. Kruszewski, Warszawa 1998. | pl |
dc.description.references | Rogers C.R., Sposób bycia, przeł. M. Karpiński, Poznań 2002. | pl |
dc.description.references | Rolff H.G., Entwicklung von Einzelschulen, [w:] H.G. Rolff, K.G. Bauer, K. Klemm, H. Pfeiffer (red.), Jahrbuch der Schulentwicklung: Daten, Beispiele und Perspektiven, Weinheim-Miinchen 1998. | pl |
dc.description.references | Sajdak A., Paradygmaty kształcenia studentów i wspierania rozwoju nauczycieli akademickich. Teoretyczne podstawy dydaktyki akademickiej, Kraków 2013. | pl |
dc.description.references | Schulz R., Procesy zmian i odnowy w oświacie, Warszawa 1980. | pl |
dc.description.references | Senge P., Die fiinfte Disziplin, Kunst und Praxis der lernenden Organisation, Stuttgart 1996. | pl |
dc.description.references | Szadzińska E., Cechy wiedzy a integrowanie treści kształcenia wokół idei zrównoważonego rozwoju, [w:] A. Karpińska, K. Borawska-Kalbarczyk, A. Szwarc (red.), Edukacja w perspektywie oczekiwań współczesności, Toruń 2016. | pl |
dc.description.references | Szadzińska E., Zrównoważony rozwój w edukacji szkolnej, "Edukacja Biologiczna i Środowiskowa" 2014, nr 1. | pl |
dc.description.references | Szkudlarek T., Pedagogika krytyczna, [w:] Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Pedagogika, t. l, Warszawa 2004. | pl |
dc.description.references | Szymański M., Wysokie aspiracje, "Nowa Szkoła" 2009, nr 6. | pl |
dc.description.references | Szymik E., Drama w nauczaniu języka polskiego, Kraków 2009. | pl |
dc.description.references | Śnieżyński M., Dialog edukacyjny, Kraków 2001. | pl |
dc.description.references | Tanaś M., Edukacyjne zastosowanie komputerów, Warszawa 1997. | pl |
dc.description.references | Tuohy D., Dusza szkoły. O tym, co sprzyja zmianie i rozwojowi, przeł. K. Kruszewski, Warszawa 2002. | pl |
dc.description.references | Tyszka A., Uczestnictwo w kulturze. O różnorodności stylów życia, Warszawa 1972. | pl |
dc.description.references | Wadsworth B.J., Teoria Piageta. Poznawczy i emocjonalny rozwój dziecka, Warszawa 1995. | pl |
dc.description.references | Walter N., Obszary edukacyjnych zastosowań Internetu, "Studia Edukacyjne" 2012, nr 23. | pl |
dc.description.references | Wawrzyniak-Beszterda R., Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji. Studium empiryczne, Kraków 2002. | pl |
dc.description.references | Wróblewska W., Aspiracje edukacyjne studentów, Białystok 2001. | pl |
dc.description.references | Wróblewska W., Autoedukacja drogą do życia wartościowego, [w:] K. Czykier, T. Sosnowski, T. Bajkowski (red.), Wartości - edukacja - przemiany. Inspiracje dla teorii i praktyki społecznej, Białystok 2017. | pl |
dc.description.references | Wróblewska W, Autoedukacja studentów w uniwersytecie - ujęcie z perspektywy podmiotu, Białystok. | pl |
dc.description.references | Wróblewska W. , Dynamika aspiracji edukacyjnych studentów w obliczu zmian, Białystok 2004. | pl |
dc.description.references | Wróblewska W., W kierunku aktywności i samodzielności uczniów w procesie kształcenia, [w:] B. Dudel, M. Głoskowska-Sołdatow, A. Kienig (red.), Potrzeby edukacyjne ucznia w pedagogicznej perspektywie, Białystok 2012. | pl |
dc.description.references | Wygotski L.S., Myślenie i mowa, Warszawa 1989. | pl |
dc.description.references | Zaczyński W, Uczenie się przez przeżywanie, Warszawa 1990. | pl |
dc.description.references | Zandecki A., Wykształcenie a jakość życia, Toruń-Poznań, 1999. | pl |
dc.description.references | Dylak S., Konstruktywizm jako obiecująca perspektywa kształcenia nauczycieli, http://www.cen.unLwroc.pl/teksty/konstrukcja.pdf. [dostęp: 09.12.2004] . | pl |
dc.description.references | https://www.nsba.org. [dostęp: 22.1 1.2017]. | pl |
dc.description.references | Kołodziejczyk W.: Społeczeństwo informacyjne czy społeczeństwo wiedzy, http://edukacjaprzyszlosci.blogspot.com/2008/05/szkoa-jutra-gos-w-dyskusji.html, [dostęp: 06.06.20 10]. | pl |
dc.description.references | Konektywizm - czyli obraz nauki w XXI w., http://elearning.wprost.pl/aktualnosci/id,191497/Konektywizm-czyli-obraz-nauki-w-XXlwieku, html, [dostęp: 09.06.2010]. | pl |
dc.description.references | Palka S., Impulsy i kierunki rozwoju dydaktyki ogólnej, "Edukacyjne Dys-kursy", http://belfer. univ.szczecin.pl/-edipp/impulsy.htm, [dostęp: 12.0 1 .2017]. | pl |
dc.description.references | Sawiński J.P., Kluczowe kompetencje epoki cyfrowej, http://edunews.pl/index.php?option=com_content&task=view&id= 1001&Itemid= 1, [dostęp: 27.12.2010]. | pl |
dc.description.references | Sawiński J.P., Konektywizm, czyli rewolucja w uczeniu się, https://www.edunews.pl/badania-i-debaty/badania/1 077-konektywizm-czyli-rewolucja-w-uczeniusie, [dostęp: 1 1.10.2017]. | pl |
dc.description.references | Siemens G., Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age, http://www.itdl.org/journal/jan_05/article.01.htm, [dostęp: 20.04. 2018]. | pl |
dc.description.references | Sysło M., Technologia informacyjna w edukacji, https://www.researchgate.net/publication/239927649 _ TECHNOLOGIA_INFORMACYJNA_ W _EDUKACJI l, [dostęp: 21.1 0.2018]. | pl |
dc.description.references | Szpunar M., Urodzeni z myszką w ręku. Wczesna adaptacja do nowych mediów, http://www.magdalenaszpunar.com/_publikacjeI2009/szpunar.pdf. [dostęp: 28.10.2010]. | pl |
dc.description.references | Wilsz J., Czym jest podmiotowość człowieka?, http://www.jolantawilsz.pl/60-czym-jest -podmiotowosc-czlowieka, [dostęp: 04.07.2016]. | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
W_Wroblewska_Trendy_we_wspolczesnej_dydaktyce.pdf | 5,37 MB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)