REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/15683
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWróblewska, Walentyna-
dc.date.accessioned2024-01-09T07:44:31Z-
dc.date.available2024-01-09T07:44:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.isbn978-83-7431-578-4-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/15683-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.pl
dc.description.sponsorshipWydanie publikacji sfinansowano ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleTrendy we współczesnej dydaktycepl
dc.typeBookpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2019pl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesAblewicz K., Badania fenomenologiczne w pedagogice: istota czy jakość?, [w:] J. Rutkowiak, D. Kubinowski, M. Nowak (red.), Edukacja - moralność - sfera publiczna, Lublin 2007.pl
dc.description.referencesAndrukowicz W., Projekt celów kształcenia integralnego, [w:] K. Denek, F. Bereźnicki, J. Świrko-Pilipczuk (red.), Przemiany dydaktyki na progu XXI wieku, Szczecin 2000.pl
dc.description.referencesArends R.I., Uczymy się nauczać, przeł. K. Kruszewski, Warszawa 1994.pl
dc.description.referencesBanach C., Człowiek wobec wyzwań globalizacji i transformacji ustrojowej w Polsce, "Nowa Szkoła" 200 1 nr 9.pl
dc.description.referencesBandura A., Teoria społecznego uczenia się, przeł. J. Kowalczewska, J. Radzicki, Warszawa 2007.pl
dc.description.referencesBarnes D., Learning Styles in TVEI: Evaluation Report No.3. , Leeds University for the MSC 1987.pl
dc.description.referencesBarnes D., Nauczyciel i uczniowie. Od porozumienia się do kształcenia, przeł. J. Radzicki, Warszawa 1988.pl
dc.description.referencesBarr R.B., Tagg J., Prom Teaching to Learning. A new Paradigm for Undergraduate education, [w:] Learningfrom Change. Landmarks in Teaching and Learning in Higher Education from Change Magazin, 1969-1999, London 2000.pl
dc.description.referencesBartecki J., Aktywizacja procesu nauczania poprzez zespoły uczniowskie, Warszawa 1964.pl
dc.description.referencesBauman T., Dydaktyczny i społeczny status uczenia się, [w:] eadem (red.), Uczenie się jako przedsięwzięcie na całe życie, Kraków 2005.pl
dc.description.referencesBauman T., Uniwersytet wobec zmian społeczno-kulturowych, Gdańsk 2001.pl
dc.description.referencesBernstein B., Odtwarzanie kultury, przeł. Z. Bokszański, A. Piotrowski, Warszawa 1990.pl
dc.description.referencesBogaj A., Kształcenie ogólne. Między tradycją a ponowoczesnością, Warszawa 2000.pl
dc.description.referencesBorawska-Kalbarczyk K., Kompetencje informacyjne uczniów w perspektywie zmian szkolnego środowiska uczenia się, Warszawa 2015.pl
dc.description.referencesBrophy J.E., Motywowanie uczniów do nauki, przeł. K. Kruszewski, Warszawa 2002.pl
dc.description.referencesBrown G., Atkins M., Effective Teaching In Higher Education, New York 1988.pl
dc.description.referencesBruner J.S., Kultura edukacji, wst. A. Brzezińska, przeł. T. Brzostowska -Tereszkiewicz, Kraków 2010.pl
dc.description.referencesBruner J.S., Proces kształcenia, przeł. J. Radzicki, Warszawa 1964.pl
dc.description.referencesBuss D.M., Psychologia ewolucyjna, Gdańsk 2001.pl
dc.description.referencesChlewiński Z., Psychologia poznawcza. W trzech ostatnich dekadach XX wieku, Gdańsk 2007.pl
dc.description.referencesChomczyńska-Rubacha M., Szkolne środowisko uczenia się, [w:] Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Pedagogika. Podręcznik akademicki, t. 2, Warszawa 2003.pl
dc.description.referencesCzerepaniak-Walczak M., Proces emancypacji kultury szkoły, Warszawa 2018.pl
dc.description.referencesCzerka E., Rozwój potencjału dorosłych z perspektywy heutagogicznej, "Rocznik Andragogiczny" 2009.pl
dc.description.referencesCzykier K., Sosnowski T., Bajkowski T. (red.), Wartości - edukacja - przemiany. Inspiracje dla teorii i praktyki społecznej, Białystok.pl
dc.description.referencesDalin P., Rolff H.G., Kleekamp B., Changing the school culture, London 1995.pl
dc.description.referencesDavies I.K., Objectives in Curriculum Design, New York 1976.pl
dc.description.referencesDąbrowa E., Jankowska D. (red.), Pedagogika dialogu. Dialog w teorii i praktyce, Warszawa 2009.pl
dc.description.referencesDelors J., Edukacja -jest w niej ukryty skarb, przeł. W Rabczuk, Warszawa 1998.pl
dc.description.referencesDenek K., Aksjologiczne aspekty edukacji szkolnej, Toruń 2000.pl
dc.description.referencesDenek K., Dydaktyka uczestnicząca w kształtowaniu warunków społeczeństwa demokratycznego, [w:] J. Półturzycki, E.A. Wesołowska (red.), Współczesne kierunki modernizacji dydaktyki, Toruń 1993.pl
dc.description.referencesDenek K., Edukacja pozalekcyjna i pozaszkolna, Poznań 2009.pl
dc.description.referencesDenek K., O nowy kształt edukacji, Toruń 1998.pl
dc.description.referencesDenek K., Poza ławką szkolną, Poznań 2002.pl
dc.description.referencesDenek K., W kręgu edukacji, krajoznawstwa i turystyki w szkole, Poznań 2000.pl
dc.description.referencesDewey J., Szkoła i dziecko, wst. E. Clapared, przeł. H. Błeszyńska, Warszawa 2006.pl
dc.description.referencesDudzikowa M., Jaskulska S. (red.), Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian?, Warszawa 2016.pl
dc.description.referencesDylak S., Dialog w kształceniu na odległość -jego znaczenie i struktura, [w:] S. Wrycza, J. Wojtkowiak (red.), Nauczanie na odległość. Wyzwania - tendencje - aplikacje, Gdańsk 2002.pl
dc.description.referencesEverston C.M., Organization and Management, [w:] M.C. Reynolds (red.), Knowledge for the Beggining Teacher, Exeter 1989.pl
dc.description.referencesFazlagić J., Szkoła jako instytucja ucząca się, [w:] B.D. Gołębniak (red.), Uczenie metodą projektów, Warszawa 2002.pl
dc.description.referencesFenstermacher G.D., Soltis J.F., Style nauczania, przeł. K. Kruszewski, Warszawa 1998.pl
dc.description.referencesFontana D., Psychologia dla nauczycieli, Poznań 1998.pl
dc.description.referencesGalloway Ch., Psychologia uczenia się i nauczania, t. l, przeł. J. Radzicki, Warszawa 1988.pl
dc.description.referencesGalton M., Simon c., Inside the Primary Alssroom, London 1980.pl
dc.description.referencesGardner H., Inteligencje wielorakie. Nowe horyzonty w teorii i praktyce, przeł. A. Jankowski, Warszawa 2009.pl
dc.description.referencesGaweł-Luty E., Miejsce nowych technologii w edukacji, [w:] A. Karpińska, K. Borawska-Kalbarczyk, K. Kowalczuk (red.), Innowacje w edukacji w perspektywie jakości kształcenia, Toruń 2019.pl
dc.description.referencesGołębniak B.D., Nauczanie i uczenie się w klasie, [w:] Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Pedagogika, t. 2, Warszawa 2003.pl
dc.description.referencesGoodman P., Compulsory mis-education, New York 1964.pl
dc.description.referencesGordon T., Wychowanie bez porażek w szkole, przeł. D. Szafrańska-Poniewierska, Warszawa 1996.pl
dc.description.referencesGrzesiuk L., Trzebińska E., Jak ludzie porozumiewają się, Warszawa 1978.pl
dc.description.referencesGulińska H., Bartoszewicz M., Tablica interaktywna wspomagająca nauczanie, "e-mentor" 2007, nr 1.pl
dc.description.referencesGutek G.L., Filozoficzne i ideologiczne podstawy edukacji, przeł. A. Kacmajor, A. Sulak, Gdańsk 2003.pl
dc.description.referencesHall C.S., Lindzey G., Teorie osobowości, przeł. J. Kowalczewska, J. Radzicki, Warszawa 2001.pl
dc.description.referencesHejnicka-Bezwińska T., Orientacje życiowe młodzieży, Bydgoszcz 1991.pl
dc.description.referencesHirst P.H., Liberal education and the nature of knowledge, [w:] R.S. Peters (red.), The philosophy of education, London 1975.pl
dc.description.referencesIlleris K., Trzy wymiary uczenia się, poznawcze, emocjonalne i społeczne ramy współczesnej teorii uczenia się, przeł. A. Jurgiel, E. Kurantowicz, M. Malewski, A. Nizińska, T. Zarębski, Wrocław 2006.pl
dc.description.referencesJackson P., Live In classrooms, New York 1990.pl
dc.description.referencesJank W., Meyer H., Didaktische Modelle, Berlin 2002.pl
dc.description.referencesJankowski D., Edukacja i autoedukacja. Współzależność, konteksty, twórczy rozwój, Toruń 2012.pl
dc.description.referencesJanowski A., Psychologia społeczna a zagadnienia wychowania, Warszawa 1980.pl
dc.description.referencesJarosz B., Konstruktywizm - technologia informacyjna - zmiany w procesie kształcenia, [w:] Morbitzer J. (red.), Techniki komputerowe w przekazie edukacyjnym, Kraków 2002.pl
dc.description.referencesJoyce B., Calhoun E., Hopkins 0., Przykłady modeli uczenia się i nauczania, przeł. K Kruszewski, Warszawa 1999.pl
dc.description.referencesJuszczyk S., Edukacja na odległość, Toruń 2003.pl
dc.description.referencesJuszczyk S., Edukacja na odległość. Kodyfikacja pojęć, reguł i procesów, Toruń 2002.pl
dc.description.referencesKaplan P.S., Educational Psychology for Tomorrow's Teacher, St. Paul 1990.pl
dc.description.referencesKaraś S., Sztuka samokształcenia, Warszawa 1994.pl
dc.description.referencesKarpińska A., Niepowodzenia szkolne wobec zmian w teleologii edukacyjnej i treściach kształcenia, [w:] K Denek, T.M. Zimny (red.), Edukacja jutra. VII Tatrzańskie Seminarium Naukowe, Częstochowa 2001.pl
dc.description.referencesKarpińska A., Wróblewska W (red.), Kierunki rozwoju dydaktyki w dialogu i perspektywie, Warszawa 2011.pl
dc.description.referencesKarpińska A., Wróblewska W (red.), Pola poznawcze dydaktyki w dialogu i perspektywie, Białystok 2008.pl
dc.description.referencesKarpińska A., Wróblewska W, Kowalczuk K (red.), W kierunku edukacji akademickiej zorientowanej na studenta, Toruń 2016.pl
dc.description.referencesKlaus J., Miiller D., Vahrenkamp S., Studienberatung, [w:] Enzyklopiidie Erziehungs-wissenschaft, Band l O, L. Huber (red.), Ausbildung und Socialization in der Hochschule, Stuttgart 1983.pl
dc.description.referencesKlus-Stańska D., Behawiorystyczne źródła myślenia o edukacji, czyli siedem grzechów głównych wczesnej edukacji, [w:] D. Klus-Stańska, E. Szatan, D. Bronk (red.), Wczesna edukacja między schematem a poszukiwaniem nowych ujęć teoretyczno-badawczych, Gdańsk 2006.pl
dc.description.referencesKlus-Stańska D., Dydaktyka wobec chaosu pojęć i znaczeń, Warszawa 2010.pl
dc.description.referencesKlus-Stańska D., Konstruowanie wiedzy w szkole, Olsztyn 2000.pl
dc.description.referencesKlus-Stańska D., Paradygmaty dydaktyki. Myśleć teorią o praktyce, Warszawa 2018.pl
dc.description.referencesKlus-Stańska D., Polska rzeczywistość dydaktyczna - paradygmatyczny taniec św. Wita, [w:] L. Hurło, D. Klus-Stańska, M. Łojko (red.), Paradygmaty współczesnej dydaktyki, Kraków 2009.pl
dc.description.referencesKojs W, Treści kształcenia - stare i nowe problemy, [w:] K. Denek, T.M. Zimny (red.), Oświata na wirażu. IV Tatrzańskie Seminarium Naukowe, Kielce 1999.pl
dc.description.referencesKowalczuk K, Edukacja w pikselach. Gry komputerowe w procesie kształcenia, Gdańsk 2016.pl
dc.description.referencesKozielecki J., Człowiek oświecony czy innowacyjny, "Kwartalnik Pedagogiczny" 1981, nr 1.pl
dc.description.referencesKozielecki J., Koncepcje psychologiczne człowieka, Warszawa 1998.pl
dc.description.referencesKruszewski K (red.), Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela, Warszawa 2002.pl
dc.description.referencesKupisiewicz C., Dydaktyka ogólna, Warszawa 2000.pl
dc.description.referencesKupisiewicz C., Podstawy dydaktyki, Warszawa 2005.pl
dc.description.referencesKupisiewicz C., Kupisiewicz M., Słownik pedagogiczny, Warszawa 2009.pl
dc.description.referencesKwieciński Z., Dynamika funkcjonowania szkoły, Warszawa 1990.pl
dc.description.referencesLevine J., Internet, przeł. M. Kowalczyk, Warszawa 2000.pl
dc.description.referencesLewowicki T., O tożsamości, kondycji i powinnościach pedagogiki, Warszawa-Radom 2007.pl
dc.description.referencesLewowicki T., Przemiany oświaty, Warszawa 1997.pl
dc.description.referencesLewowicki T., Siemieniecki B. (red.), Kształcenie na odległość w praktyce edukacyjnej, Toruń 2009.pl
dc.description.referencesLorens R., E-podręcznik w ramach projektu "Cyfrowa szkoła", "e-mentor" 2013, nr 4.pl
dc.description.referencesMadsen K.B., Współczesne teorie motywacji, przeł. A. Jakubczyk, Warszawa 1980.pl
dc.description.referencesMalewski M., Od nauczania do uczenia się. O paradygmatycznej zmianie w andragogice, Wrocław 2010.pl
dc.description.referencesMarshall G. (red.), Tabin M. (red. pol. wyd.), Słownik socjologii i nauk społecznych, przeł. A. Kapciak, Warszawa 2008.pl
dc.description.referencesMaslow A.H., Motywacja i osobowość, przeł. P. Sawicka, Warszawa 1991.pl
dc.description.referencesMeighan R., Socjologia edukacji, przeł. E. Kiszkurno-Koziej, A. Knutsen, P. Kwieciński, Toruń 1993.pl
dc.description.referencesMelosik Z., Pedagogika postmodernistyczna, [w:] Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Pedagogika, t. 1, Warszawa 2004.pl
dc.description.referencesMieszalski S., O przymusie i dyscyplinie w klasie szkolnej, Warszawa 1997.pl
dc.description.referencesMietzel G., Psychologia kształcenia, przeł. A. Ubertowska, Gdańsk 2002.pl
dc.description.referencesMilerski B., Śliwerski B., Pedagogika, Warszawa 2000.pl
dc.description.referencesMorbitzer J., Mity edukacji wspieranej komputerowo, "Magazyn Szkolny" 2009.pl
dc.description.referencesMurawska E., Od monologu do dialogu - refleksje o (nie)porozumieniu między nauczycielem a uczniem, "Edukacja. Studia - Badania - Innowacje" 2005, nr 2.pl
dc.description.referencesNizińska A., Między nauczaniem a uczeniem się. Edukacyjne światy andragogów-praktyków, Wrocław 2008.pl
dc.description.referencesNowosad I., Perspektywy rozwoju szkoły, Warszawa 2003.pl
dc.description.referencesNussbaum M.C., W trosce o społeczeństwo. Klasyczna obrona reformy kształcenia ogólnego, Wrocław 2008.pl
dc.description.referencesObuchowski K, Człowiek intencjonalny, Warszawa 1999.pl
dc.description.referencesOkoń W., Nowy słownik pedagogiczny, wyd. 5, Warszawa 1992.pl
dc.description.referencesOkoń W., Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej, Warszawa 2003.pl
dc.description.referencesPalka S., Dydaktyczne kreowanie "edukacji jutra", [w:] K. Denek, T.M. Zimny (red.), Edukacja jutra. VI Tatrzańskie Seminarium Naukowe, Częstochowa 2000.pl
dc.description.referencesPapińska-Kacperek J. (red.) Społeczeństwo informacyjne, Warszawa 2008.pl
dc.description.referencesPervin L.A., John O.P., Osobowość. Teoria i badania, Kraków 2002.pl
dc.description.referencesPetersen WH., Lehrbuch Allgemeine Didaktik, München-Düsseldorf-Stuttgart 2001.pl
dc.description.referencesPetty G., Nowoczesne nauczanie. Praktyczne wskazówki i techniki dla nauczycieli, wykładowców i szkoleniowców, przeł. J. Bartosik, Sopot 2010.pl
dc.description.referencesPilch T. (red.), Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku, Warszawa 2003.pl
dc.description.referencesPółturzycki J., Niepokój o dydaktykę, Warszawa-Radom 2014.pl
dc.description.referencesPółturzycki J., Potrzeby i kierunki rekonstrukcji dydaktyki, [w:] K. Denek, T.M. Zimny (red.), Edukacja jutra. VII Tatrzańskie Seminarium Naukowe, Częstochowa 2001.pl
dc.description.referencesPółturzycki J., Spór o kształcenie ustawiczne. Polemiki i analizy, Warszawa 2016.pl
dc.description.referencesPółturzycki J., Wdrażanie do samokształcenia, Warszawa 1983.pl
dc.description.referencesPrzyborowska B., Pedagogika innowacyjności. Między teorią a praktyką, Toruń 2013.pl
dc.description.referencesPrzyborowska B., Struktury innowacyjne w edukacji. Teoria - praktyka - rozwój, Toruń 2003.pl
dc.description.referencesReich K., Konstruktivistische Didaktik. Lehr-und Studienbuch mit Methoden-pool, Weinheim und Basel 2006.pl
dc.description.referencesRiedl A., Grundlagen der Didaktik, München 2004.pl
dc.description.referencesRobertson J., Jak zapewnić dyscyplinę, ład i uwagę w klasie, przeł. K. Kruszewski, Warszawa 1998.pl
dc.description.referencesRogers C.R., Sposób bycia, przeł. M. Karpiński, Poznań 2002.pl
dc.description.referencesRolff H.G., Entwicklung von Einzelschulen, [w:] H.G. Rolff, K.G. Bauer, K. Klemm, H. Pfeiffer (red.), Jahrbuch der Schulentwicklung: Daten, Beispiele und Perspektiven, Weinheim-Miinchen 1998.pl
dc.description.referencesSajdak A., Paradygmaty kształcenia studentów i wspierania rozwoju nauczycieli akademickich. Teoretyczne podstawy dydaktyki akademickiej, Kraków 2013.pl
dc.description.referencesSchulz R., Procesy zmian i odnowy w oświacie, Warszawa 1980.pl
dc.description.referencesSenge P., Die fiinfte Disziplin, Kunst und Praxis der lernenden Organisation, Stuttgart 1996.pl
dc.description.referencesSzadzińska E., Cechy wiedzy a integrowanie treści kształcenia wokół idei zrównoważonego rozwoju, [w:] A. Karpińska, K. Borawska-Kalbarczyk, A. Szwarc (red.), Edukacja w perspektywie oczekiwań współczesności, Toruń 2016.pl
dc.description.referencesSzadzińska E., Zrównoważony rozwój w edukacji szkolnej, "Edukacja Biologiczna i Środowiskowa" 2014, nr 1.pl
dc.description.referencesSzkudlarek T., Pedagogika krytyczna, [w:] Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Pedagogika, t. l, Warszawa 2004.pl
dc.description.referencesSzymański M., Wysokie aspiracje, "Nowa Szkoła" 2009, nr 6.pl
dc.description.referencesSzymik E., Drama w nauczaniu języka polskiego, Kraków 2009.pl
dc.description.referencesŚnieżyński M., Dialog edukacyjny, Kraków 2001.pl
dc.description.referencesTanaś M., Edukacyjne zastosowanie komputerów, Warszawa 1997.pl
dc.description.referencesTuohy D., Dusza szkoły. O tym, co sprzyja zmianie i rozwojowi, przeł. K. Kruszewski, Warszawa 2002.pl
dc.description.referencesTyszka A., Uczestnictwo w kulturze. O różnorodności stylów życia, Warszawa 1972.pl
dc.description.referencesWadsworth B.J., Teoria Piageta. Poznawczy i emocjonalny rozwój dziecka, Warszawa 1995.pl
dc.description.referencesWalter N., Obszary edukacyjnych zastosowań Internetu, "Studia Edukacyjne" 2012, nr 23.pl
dc.description.referencesWawrzyniak-Beszterda R., Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji. Studium empiryczne, Kraków 2002.pl
dc.description.referencesWróblewska W., Aspiracje edukacyjne studentów, Białystok 2001.pl
dc.description.referencesWróblewska W., Autoedukacja drogą do życia wartościowego, [w:] K. Czykier, T. Sosnowski, T. Bajkowski (red.), Wartości - edukacja - przemiany. Inspiracje dla teorii i praktyki społecznej, Białystok 2017.pl
dc.description.referencesWróblewska W, Autoedukacja studentów w uniwersytecie - ujęcie z perspektywy podmiotu, Białystok.pl
dc.description.referencesWróblewska W. , Dynamika aspiracji edukacyjnych studentów w obliczu zmian, Białystok 2004.pl
dc.description.referencesWróblewska W., W kierunku aktywności i samodzielności uczniów w procesie kształcenia, [w:] B. Dudel, M. Głoskowska-Sołdatow, A. Kienig (red.), Potrzeby edukacyjne ucznia w pedagogicznej perspektywie, Białystok 2012.pl
dc.description.referencesWygotski L.S., Myślenie i mowa, Warszawa 1989.pl
dc.description.referencesZaczyński W, Uczenie się przez przeżywanie, Warszawa 1990.pl
dc.description.referencesZandecki A., Wykształcenie a jakość życia, Toruń-Poznań, 1999.pl
dc.description.referencesDylak S., Konstruktywizm jako obiecująca perspektywa kształcenia nauczycieli, http://www.cen.unLwroc.pl/teksty/konstrukcja.pdf. [dostęp: 09.12.2004] .pl
dc.description.referenceshttps://www.nsba.org. [dostęp: 22.1 1.2017].pl
dc.description.referencesKołodziejczyk W.: Społeczeństwo informacyjne czy społeczeństwo wiedzy, http://edukacjaprzyszlosci.blogspot.com/2008/05/szkoa-jutra-gos-w-dyskusji.html, [dostęp: 06.06.20 10].pl
dc.description.referencesKonektywizm - czyli obraz nauki w XXI w., http://elearning.wprost.pl/aktualnosci/id,191497/Konektywizm-czyli-obraz-nauki-w-XXlwieku, html, [dostęp: 09.06.2010].pl
dc.description.referencesPalka S., Impulsy i kierunki rozwoju dydaktyki ogólnej, "Edukacyjne Dys-kursy", http://belfer. univ.szczecin.pl/-edipp/impulsy.htm, [dostęp: 12.0 1 .2017].pl
dc.description.referencesSawiński J.P., Kluczowe kompetencje epoki cyfrowej, http://edunews.pl/index.php?option=com_content&task=view&id= 1001&Itemid= 1, [dostęp: 27.12.2010].pl
dc.description.referencesSawiński J.P., Konektywizm, czyli rewolucja w uczeniu się, https://www.edunews.pl/badania-i-debaty/badania/1 077-konektywizm-czyli-rewolucja-w-uczeniusie, [dostęp: 1 1.10.2017].pl
dc.description.referencesSiemens G., Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age, http://www.itdl.org/journal/jan_05/article.01.htm, [dostęp: 20.04. 2018].pl
dc.description.referencesSysło M., Technologia informacyjna w edukacji, https://www.researchgate.net/publication/239927649 _ TECHNOLOGIA_INFORMACYJNA_ W _EDUKACJI l, [dostęp: 21.1 0.2018].pl
dc.description.referencesSzpunar M., Urodzeni z myszką w ręku. Wczesna adaptacja do nowych mediów, http://www.magdalenaszpunar.com/_publikacjeI2009/szpunar.pdf. [dostęp: 28.10.2010].pl
dc.description.referencesWilsz J., Czym jest podmiotowość człowieka?, http://www.jolantawilsz.pl/60-czym-jest -podmiotowosc-czlowieka, [dostęp: 04.07.2016].pl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
W_Wroblewska_Trendy_we_wspolczesnej_dydaktyce.pdf5,37 MBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)