REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/13902
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGłębocki, Zdzisław-
dc.date.accessioned2022-10-03T09:47:24Z-
dc.date.available2022-10-03T09:47:24Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationSemantic Relations in Language and Culture. Proceedings of the International Conference, Białystok, 24-26 October 2005, ed. by Krzysztof Bogacki and Anna Miatluk, Białystok 2006, s. 377-385pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-072-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/13902-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.language.isoenpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.title"What is Africa to Me?" Harlem Renaissance in Quest for Africa/Identitypl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holderCopyright © by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2006pl
dc.description.AffiliationUniversity of Bialystokpl
dc.description.referencesBARKSDALE B. K. (1977) Langston Hughes: The Poet and His Critics. Chicago.pl
dc.description.referencesBOIS Y. (1990) Painting as Model. Cambridge, Mass.pl
dc.description.referencesCULLEN GRUESSER C. (2000) Black on Black: Twentieth-Century African American Writing about Africa. University Press Kentucky.pl
dc.description.referencesDU BOIS W.E.B. (1986) Dusk of Dawn in W.E.B. Du Bois Writings. New York.pl
dc.description.referencesFAITH M. (2001) The Syncopated Africa: Constructions of Origins in the Harlem Renaissance (Literature, Music, Visual Arts (in:) G. FABRE AND M. FAITH, Temples for Tomorrow. Looking Back at the Harlem Renaissanee. Bloomington.pl
dc.description.referencesGEOFFREY-SCHNEITER B. G (2000) Tribal Arts. New York.pl
dc.description.referencesGOMBRICH E. (1995) The Story of Art. London.pl
dc.description.referencesHOLLOWAY J. S. (2002) What is America To Me? Defining Black Life Through The Motherland (in:) Reviews in American History, 31.1.2002.pl
dc.description.referencesHUGHES L. (1986) The Big Sea. An Autobiography. New York.pl
dc.description.referencesHUGHES L. (1994) The Collected Poems of Langston Hughes. New York.pl
dc.description.referencesLOCKE A. (1925) The New Negro. Voices of the Harlem Renaissanee. New York.pl
dc.description.referencesMERIWETHER J. H. (2002) Proudly We Can Be Africans: Black Americans and Africa, 1935-1961. Chapel Hill.pl
dc.description.referencesSMETHURST E. J. (1999) The New Red Negro: The Literary Left and African American Poetry, 1930-1946. New York.pl
dc.description.referencesSMITH R. (1997) Langston Hughes: Evolution of the Poetic Persona (in:) V. A. KRAMER and R.A. Russ, The Harlem Renaissanee Re-Examined. Troypl
dc.description.referencesSurvey Graphic, Vol. VI, No. 6, March 1925.pl
dc.description.referencesULLENDORFF E. (1989) Ethiopia and the Bibie. British Academy and the Museums.pl
dc.description.firstpage377pl
dc.description.lastpage385pl
dc.identifier.citation2Semantic Relations in Language and Culture. Proceedings of the International Conference, Białystok, 24-26 October 2005, ed. by Krzysztof Bogacki and Anna Miatlukpl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Materiały konferencyjne (WFil)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Z_Glebocki_What_is_Africa_to_Me.pdf434,25 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)