Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/13902
Pełny rekord metadanych
Pole DC | Wartość | Język |
---|---|---|
dc.contributor.author | Głębocki, Zdzisław | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-03T09:47:24Z | - |
dc.date.available | 2022-10-03T09:47:24Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Semantic Relations in Language and Culture. Proceedings of the International Conference, Białystok, 24-26 October 2005, ed. by Krzysztof Bogacki and Anna Miatluk, Białystok 2006, s. 377-385 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-7431-072-7 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11320/13902 | - |
dc.description | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021. | pl |
dc.language.iso | en | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku | pl |
dc.title | "What is Africa to Me?" Harlem Renaissance in Quest for Africa/Identity | pl |
dc.type | Book chapter | pl |
dc.rights.holder | Copyright © by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2006 | pl |
dc.description.Affiliation | University of Bialystok | pl |
dc.description.references | BARKSDALE B. K. (1977) Langston Hughes: The Poet and His Critics. Chicago. | pl |
dc.description.references | BOIS Y. (1990) Painting as Model. Cambridge, Mass. | pl |
dc.description.references | CULLEN GRUESSER C. (2000) Black on Black: Twentieth-Century African American Writing about Africa. University Press Kentucky. | pl |
dc.description.references | DU BOIS W.E.B. (1986) Dusk of Dawn in W.E.B. Du Bois Writings. New York. | pl |
dc.description.references | FAITH M. (2001) The Syncopated Africa: Constructions of Origins in the Harlem Renaissance (Literature, Music, Visual Arts (in:) G. FABRE AND M. FAITH, Temples for Tomorrow. Looking Back at the Harlem Renaissanee. Bloomington. | pl |
dc.description.references | GEOFFREY-SCHNEITER B. G (2000) Tribal Arts. New York. | pl |
dc.description.references | GOMBRICH E. (1995) The Story of Art. London. | pl |
dc.description.references | HOLLOWAY J. S. (2002) What is America To Me? Defining Black Life Through The Motherland (in:) Reviews in American History, 31.1.2002. | pl |
dc.description.references | HUGHES L. (1986) The Big Sea. An Autobiography. New York. | pl |
dc.description.references | HUGHES L. (1994) The Collected Poems of Langston Hughes. New York. | pl |
dc.description.references | LOCKE A. (1925) The New Negro. Voices of the Harlem Renaissanee. New York. | pl |
dc.description.references | MERIWETHER J. H. (2002) Proudly We Can Be Africans: Black Americans and Africa, 1935-1961. Chapel Hill. | pl |
dc.description.references | SMETHURST E. J. (1999) The New Red Negro: The Literary Left and African American Poetry, 1930-1946. New York. | pl |
dc.description.references | SMITH R. (1997) Langston Hughes: Evolution of the Poetic Persona (in:) V. A. KRAMER and R.A. Russ, The Harlem Renaissanee Re-Examined. Troy | pl |
dc.description.references | Survey Graphic, Vol. VI, No. 6, March 1925. | pl |
dc.description.references | ULLENDORFF E. (1989) Ethiopia and the Bibie. British Academy and the Museums. | pl |
dc.description.firstpage | 377 | pl |
dc.description.lastpage | 385 | pl |
dc.identifier.citation2 | Semantic Relations in Language and Culture. Proceedings of the International Conference, Białystok, 24-26 October 2005, ed. by Krzysztof Bogacki and Anna Miatluk | pl |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (WUwB) Materiały konferencyjne (WFil) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Z_Glebocki_What_is_Africa_to_Me.pdf | 434,25 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)