REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/12239
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBlech, Roksana-
dc.date.accessioned2021-11-29T10:27:36Z-
dc.date.available2021-11-29T10:27:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationPrzemiany dyskursu emancypacyjnego kobiet, Seria II, Perspektywa polska, redakcja naukowa Anna Janicka, Corinne Fournier Kiss, Barbara Olech, Białystok 2019, s. 161-173pl
dc.identifier.isbn978-83-65696-42-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/12239-
dc.language.isoplpl
dc.publisherTemida 2, Przy współpracy i wsparciu finansowym Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.relation.ispartofseriesPrzełomy/Pogranicza. Studia Literackie;28-
dc.relation.ispartofseriesStudia Kobiece;2-
dc.titleSara, Kama, Hebron. Trzy wizje kobiecości w Faraonie Bolesława Prusapl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holderCopyright by Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2019pl
dc.description.BiographicalnoteRoksana Blech – doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa. Redaktorka; zajmuje się twórczością Bolesława Prusa, literatura polską drugiej połowy XIX i XX wieku.pl
dc.description.AffiliationUniwersytet Gdańskipl
dc.description.firstpage161pl
dc.description.lastpage173pl
dc.identifier.citation2Przemiany dyskursu emancypacyjnego kobiet, Seria II, Perspektywa polska, redakcja naukowa Anna Janicka, Corinne Fournier Kiss, Barbara Olechpl
dc.conferenceMiędzynarodowa Konferencja Naukowa „Przemiany formuły emancypacji kobiet od XVII wieku do dwudziestolecia międzywojennego”, Białystok, 26-27 września 2013pl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (Temida2)
Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Przemiany formuły emancypacji kobiet od XVII wieku do dwudziestolecia międzywojennego”, 26-27 września 2013

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
R_Blech_Sara_Kama_Hebron.pdf561,85 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)