REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/11056
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWądołowski, Wojciech-
dc.date.accessioned2021-06-10T09:08:36Z-
dc.date.available2021-06-10T09:08:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationKultura w Polsce w XXI wieku: konteksty społeczne, kulturowe i medialne, red. Ewa Dąbrowska-Prokopowska, Patrycja Goryń, Martyna Faustyna Zaniewska, Białystok 2020, s. 165-177pl
dc.identifier.isbn978-83-7431-655-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/11056-
dc.description.abstractWspółcześnie komunikacja przez media społecznościowe staje się normą. Coraz częściej, jak choćby przez Instagram, obraz staje się punktem centralnym przekazywania informacji. Komunikacja wizualna w rzeczywistości cyfrowej staje się jednym z wymiarów funkcjonowania jednostek i instytucji. Obrazy stają się jednym z najważniejszych, najwygodniejszych i najszybszych nośników informacji. Poprzez materiały wizualne tworzą swój określony obraz. Celem niniejszej pracy jest analiza obrazu wybranych instytucji kultury. Za materiał posłużą profile instagramowe czterech białostockich instytucji kultury.pl
dc.description.abstractNowadays communication via social media is becoming the norm. Increasingly, such as through Instagram, the image becomes the focal point of communication. Visual communication in digital reality is becoming one of the dimensions of the functioning of individuals and institutions. Images become one of the most impor tant, most convenient and fastest information carriers. Through visual materials they create their specific image. The purpose of this work is to analyze the image of cultural institutions. Instagram profiles of four Białystok cultural institutions will serve as material.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectsocjologia wizualnapl
dc.subjectinstytucja kulturypl
dc.subjectwizerunek instytucjipl
dc.subjectInstagrampl
dc.subjectVisual Sociologypl
dc.subjectCultural Institutionpl
dc.subjectImage of Institutionpl
dc.titleInstagramowy wizerunek białostockich instytucji kulturypl
dc.title.alternativeInstagram image of Białystok cultural institutionspl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2020;-
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesBerger J., (1972), Ways of Seeing, London, BBC.pl
dc.description.referencesBergstorm B., (2009), Komunikacja wizualna, Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.pl
dc.description.referencesBurszta W., Duchowski M., Fatyga B., Nowińska J., Pęczak M., Sekuła E., Szlendak T., (2009), Raport o stanie i zróżnicowaniach kultury miejskiej w Polsce, Raport opracowany na zlecenie MKiDN, Warszawa, Narodowe Centrum Kultury.pl
dc.description.referencesDobrzański K., Wartecki A., (2004), Wybrane zagadnienia organizacji i zarządzania instytucjami kultury, Poznań, Ośrodek Badania Rynku Sztuki Współczesnej.pl
dc.description.referencesDrozdowski R., Krajewski M., (2010), Za Fotografię, Warszawa, Fundacja Bęc Zmiana.pl
dc.description.referencesMirzoeff N., (2016), Jak zobaczyć świat, Warszawa, Wydawnictwo Karakter.pl
dc.description.referencesSzymańska A., (2016), Nowoczesna instytucja kultury – co to znaczy? [w:] K. Czerwińska (red.), Użytkownik, zasoby, strategie. Instytucje kultury w środowisku cyfrowym, Warszawa, Narodowy Instytut Audiowizualny.pl
dc.description.referencesWright S., (2013), W stronę leksykonu użytkowania, Warszawa, Fundacja Bęc Zmiana.pl
dc.description.firstpage165pl
dc.description.lastpage177pl
dc.identifier.citation2Kultura w Polsce w XXI wieku: konteksty społeczne, kulturowe i medialne, red. Ewa Dąbrowska-Prokopowska, Patrycja Goryń, Martyna Faustyna Zaniewskapl
dc.conferenceOgólnopolska Konferencja Naukowa „Kultura w Polsce w XXI wieku. Konteksty społeczne, kulturowe i medialne”, Białystok 23 września 2019 r.pl
dc.identifier.orcid0000-0001-8929-2924-
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Materiały konferencyjne (WSoc)
Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Kultura w Polsce w XXI wieku. Konteksty społeczne, kulturowe i medialne”, 23 września 2019

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
W_Wadolowski_Instagramowy_wizerunek.pdf247,82 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)