Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/16233
Tytuł: | Motywacja do nauki a samoocena uczniów klas trzecich |
Inne tytuły: | Motivation for Learning and Pupils' Self-Esteem |
Autorzy: | Głoskowska-Sołdatow, Małgorzata |
Data wydania: | 2012 |
Data dodania: | 26-mar-2024 |
Wydawca: | Trans Humana |
Źródło: | Edukacja elementarna w teorii i praktyce, pod red. Janiny Uszyńskiej-Jarmoc i Andrzeja Cichockiego, Białystok 2012, s. 189-213 |
Abstrakt: | The study is dedicated to the issues of younger school age students' motivation for learning. The author examines one of the possible determinants of self-motivation. After a theoretical introduction referring to the self-esteem theory and Deci and Ryan's theory of self-determination, the results of the research on the types of self-esteem and motivation of students of cJasses III will be presented. |
Opis: | Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01. |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/16233 |
ISBN: | 978-83-61209-79-9 |
Typ Dokumentu: | Book chapter |
Właściciel praw: | © Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie |
Występuje w kolekcji(ach): | Książki / Rozdziały (STH) Książki/Rozdziały (WNoE) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
M_Gloskowska_Soldatow_Motywacja_do_nauki_a_samoocena_uczniow_klas_trzecich.pdf | 850,69 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)