REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/16233
Tytuł: Motywacja do nauki a samoocena uczniów klas trzecich
Inne tytuły: Motivation for Learning and Pupils' Self-Esteem
Autorzy: Głoskowska-Sołdatow, Małgorzata
Data wydania: 2012
Data dodania: 26-mar-2024
Wydawca: Trans Humana
Źródło: Edukacja elementarna w teorii i praktyce, pod red. Janiny Uszyńskiej-Jarmoc i Andrzeja Cichockiego, Białystok 2012, s. 189-213
Abstrakt: The study is dedicated to the issues of younger school age students' motivation for learning. The author examines one of the possible determinants of self-motivation. After a theoretical introduction referring to the self-esteem theory and Deci and Ryan's theory of self-determination, the results of the research on the types of self-esteem and motivation of students of cJasses III will be presented.
Opis: Zdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku – kontynuacja, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy BIBL/SP/0040/2023/01.
URI: http://hdl.handle.net/11320/16233
ISBN: 978-83-61209-79-9
Typ Dokumentu: Book chapter
Właściciel praw: © Copyright by Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (STH)
Książki/Rozdziały (WNoE)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
M_Gloskowska_Soldatow_Motywacja_do_nauki_a_samoocena_uczniow_klas_trzecich.pdf850,69 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)