REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/4257
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWyczański, Andrzej-
dc.date.accessioned2016-06-28T12:04:19Z-
dc.date.available2016-06-28T12:04:19Z-
dc.date.issued1995-
dc.identifier.citationStudia Podlaskie T. 5, 1995, s. 321-323pl
dc.identifier.isbn83-86423-27-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/4257-
dc.language.isoplpl
dc.publisherDział Wydawnictw Filii UW w Białymstokupl
dc.subjectrecenzja-
dc.titleGrendler Paul F., Schooling in Renaissance Italy. Literacy and Learning. 1300-1600, Baltimore 1989, The John Hopkins University Press, s. 477.pl
dc.typeOtherpl
dc.description.pages321-323pl
dc.description.volume5-
dc.description.firstpage321-
dc.description.lastpage323-
dc.identifier.citation2Studia Podlaskiepl
Występuje w kolekcji(ach):Studia Podlaskie, 1995, tom V
Varia (WH)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Studia_Podlaskie_5_Wyczanski_rec.pdf698,34 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)