REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2195
Tytuł: Google-Marketing of Selected Online Services of Polish Banks
Autorzy: Kilon, Agata
Słowa kluczowe: modern marketing
Internet banking
Search Engine Optimization
Search Engine Marketing
Data wydania: 2013
Data dodania: 12-gru-2014
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Źródło: Optimum. Studia ekonomiczne, Nr 5 (65) 2013, s. 87-100
Abstrakt: In this paper the results of the survey on the Google search engine marketing of selected phrases (key-words) for basic banking products for retail customers and small and medium-sized enterprises in Poland were discussed. The research was done in November 2012, concerning seven phrases covering deposit, savings and loan services. The recent statistics (from the 1 stquarter of 2010 up to 2nd quarter of 2012) for online banking in Poland, as well as for Internet marketing market were also presented. In conclusion, the recommendations for the application of Google-marketing in retail banking were formulated.
Afiliacja: Agata Kilon, MA – Faculty of Economics and Management, University of Bialystok
E-mail: awrzosek@o2.pl
URI: http://hdl.handle.net/11320/2195
DOI: 10.15290/ose.2013.05.65.07
ISSN: 1506-7637
Typ Dokumentu: Article
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (WEiF)
Optimum. Studia Ekonomiczne, 2013, nr 5(65)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
07_Agata Kilon.pdf318,26 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż pełny widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)