REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/2195
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKilon, Agata-
dc.date.accessioned2014-12-12T08:49:02Z-
dc.date.available2014-12-12T08:49:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationOptimum. Studia ekonomiczne, Nr 5 (65) 2013, s. 87-100pl
dc.identifier.issn1506-7637-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/2195-
dc.description.abstractIn this paper the results of the survey on the Google search engine marketing of selected phrases (key-words) for basic banking products for retail customers and small and medium-sized enterprises in Poland were discussed. The research was done in November 2012, concerning seven phrases covering deposit, savings and loan services. The recent statistics (from the 1 stquarter of 2010 up to 2nd quarter of 2012) for online banking in Poland, as well as for Internet marketing market were also presented. In conclusion, the recommendations for the application of Google-marketing in retail banking were formulated.pl
dc.language.isoenpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.subjectmodern marketingpl
dc.subjectInternet bankingpl
dc.subjectSearch Engine Optimizationpl
dc.subjectSearch Engine Marketingpl
dc.titleGoogle-Marketing of Selected Online Services of Polish Bankspl
dc.typeArticlepl
dc.identifier.doi10.15290/ose.2013.05.65.07-
dc.description.Emailawrzosek@o2.plpl
dc.description.AffiliationAgata Kilon, MA – Faculty of Economics and Management, University of Bialystokpl
dc.description.number5(65)pl
dc.description.firstpage87pl
dc.description.lastpage100pl
dc.identifier.citation2Optimum. Studia ekonomicznepl
Występuje w kolekcji(ach):Artykuły naukowe (WEiF)
Optimum. Studia Ekonomiczne, 2013, nr 5(65)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
07_Agata Kilon.pdf318,26 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)