REPOZYTORIUM UNIWERSYTETU
W BIAŁYMSTOKU
UwB

Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji: http://hdl.handle.net/11320/14506
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorZalesko, Marian-
dc.date.accessioned2023-01-25T11:56:30Z-
dc.date.available2023-01-25T11:56:30Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationStrategie rozwoju firm handlowych, red. nauk. Jerzy Sikorski, Białystok 2001, s. 302-310pl
dc.identifier.isbn83-87884-95-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11320/14506-
dc.descriptionZdigitalizowano i udostępniono w ramach projektu pn. Rozbudowa otwartych zasobów naukowych Repozytorium Uniwersytetu w Białymstoku, dofinansowanego z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy SONB/SP/512497/2021.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu w Białymstokupl
dc.titleInformacja rynkowa jako czynnik rozwoju giełd towarowychpl
dc.typeBook chapterpl
dc.rights.holderCopyright © by Uniwersytet w Białymstoku Białystok 2001pl
dc.description.AffiliationUniwersytet w Białymstokupl
dc.description.referencesAltkorn J., Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 1993.pl
dc.description.referencesBlack S., Pubic Relations, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.pl
dc.description.referencesCameron R., Historia gospodarcza świata, KiW, Warszawa 1999pl
dc.description.referencesJanusiewicz M., Potrzeba więcej promocji, "Nowa Europa", 18.03.1996.pl
dc.description.referencesPenc J., Strategie zarządzania, Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa 1994.pl
dc.description.referencesSznajder M., Trębacz A., Adamczyk G., Rynek rolny, Poznań 1997.pl
dc.description.referencesZemler Z., Public relations. Kreowanie reputacji firmy, Poltext, Warszawa 1992.pl
dc.description.firstpage302pl
dc.description.lastpage310pl
dc.identifier.citation2Strategie rozwoju firm handlowych, red. nauk. Jerzy Sikorskipl
Występuje w kolekcji(ach):Książki / Rozdziały (WUwB)
Książki/Rozdziały (WEiF)

Pliki w tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
M_Zalesko_Informacja_rynkowa_jako_czynnik_rozwoju_gield_towarowych.pdf434,38 kBAdobe PDFOtwórz
Pokaż uproszczony widok rekordu Zobacz statystyki


Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)