Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/7715
Tytuł: | Особенн ости комм уникации в педагогическом коллективе вуза |
Inne tytuły: | Cechy komunikacji w dydaktycznym kolektywie uczelni Peculiarities of teaching staff communication at universities |
Autorzy: | Нижнева-Ксенофонтова, Надежда Нижнева, Наталья Ксенофонтов, Владислав |
Słowa kluczowe: | komunikacja praca grupowa stadium rozwoju grup w zespole rola członków grup charakterystyki grupy kryterium efektywności pracy grupowej communication group work stages of development of groups roles of group members characteristics of groups the criteria of group work effectiveness |
Data wydania: | 2018 |
Data dodania: | 15-kwi-2019 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku |
Źródło: | Linguodidactica, T. 22, 2018, s. 143-152 |
Abstrakt: | Badane są problemy organizacji komunikacji w ramach funkcjonowania kolektywu dydaktycznego uczelni. Podkreśla się znaczenie priorytetowe znaczenie pracy grupowej profesorsko-dydaktycznego zespołu dla rozwiązywania zadań kluczowych. Omawiane są warunki efektywnej organizacji pracy w grupie na podstawie optymalnego podziału i bilansu ról. The article investigates the problems of communication within the framework of the functioning of the teaching staff of the University. The priority of group work of the teaching staff for the solution of key tasks is emphasized. The conditions of effective organization of work in groups on the basis of optimal distribution and balance of roles are revealed. |
Afiliacja: | Надежда Нижнева-Ксенофонтова - Белорусский государственный университет, Минск, Филологический факультет Наталья Нижнева - Белорусский государственный университет, Минск, Филологический факультет Владислав Ксенофонтов - Белорусский государственный университет, Минск, Филологический факультет |
E-mail: | Надежда Нижнева-Ксенофонтова: nadnikolaeva@bk.ru Наталья Нижнева: nizhneva_nn@mail.ru Владислав Ксенофонтов: nadnikolaeva@bk.ru |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/7715 |
DOI: | 10.15290/lingdid.2018.22.09 |
ISSN: | 1731-6332 |
metadata.dc.identifier.orcid: | 0000-0002-6156-4294 0000-0001-8416-6160 0000-0001-7934-0697 |
Typ Dokumentu: | Article |
Występuje w kolekcji(ach): | Linguodidactica, 2018, tom XXII |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Linguodidactica_22_09.pdf | 146,87 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)