Proszę używać tego identyfikatora do cytowań lub wstaw link do tej pozycji:
http://hdl.handle.net/11320/7071
Tytuł: | Barczewska, Shala, Conceptualizing Evolution Education. A Corpus-Based Analysis of US Press Discourse. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2017, 400 pp., ISBN-13: 978-1-4438-4314-0, ISBN-10: 1-4438-4314-8. Hardback £74.99. |
Autorzy: | Karczewski, Daniel Wajda, Edyta |
Data wydania: | 2017 |
Data dodania: | 5-paź-2018 |
Wydawca: | The University of Bialystok |
Źródło: | Crossroads. A Journal of English Studies 17 (2/2017), pp. 91-96 |
Afiliacja: | Daniel Karczewski - Department of Modern Languages, University of Białystok, Poland Edyta Wajda - Department of Modern Languages, University of Białystok, Poland |
Opis: | Book Review |
URI: | http://hdl.handle.net/11320/7071 |
DOI: | 10.15290/cr.2017.17.2.06 |
e-ISSN: | 2300-6250 |
Typ Dokumentu: | Other |
Występuje w kolekcji(ach): | Crossroads. A Journal of English Studies, 2017, Issue 17 Varia (WFil) |
Pliki w tej pozycji:
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Crossroads_17_2017_Book_Review_by_Daniel_Karczewski_and_Edyta_Wajda.pdf | 128,29 kB | Adobe PDF | Otwórz |
Pozycja jest chroniona prawem autorskim (Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone)